شب جمعه

چی چی هی میگن شب جمعه، شب جمعه.
آخه شبی که میدونی فرداش جمعه‌ست و باز باید تنهاییت رو گاز بزنی و بعد‌از‌ظهر کسل کننده‌اش رو بگذرونی که اینهمه شادی و سرور نداره.

نظرات 24 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ب.ظ http://radiocity.blogfa.com/

برگشت آدم‌فروش بلاگستان مبارک!
D:

بانو بذار برگردیم، آدم‌فروشی بکنیم، بعد بگو آدم‌فروش بلاگستان.
شاید توبه کرده باشیم.
نمیذارین که.

kamelia پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ب.ظ http://kamelia302010.blogfa.com

اِ اِ اِ ...
این چه لینکیه
رسوا می کنی چرا آدمو
هرکی بخونه چی فکر می کنه!!!
چی شد عاشق بودی الان فارغ شدی؟ جمعه ها تنهایی؟
مرسی سر زدید
لبخند و تشکر

لینک خارجکیه دیگه.
عاشقیت در ذات وجودیه منه و تنهایی در ذات جوهری.

نینا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.amour13.blogfa.com

سلام
وای جمعها عصر خیلی کسل کننده و قمناک بود. اینجا ۱شنبها عصر اینطوریه ...

بوده، هست و خواهد بود.

ندا جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ب.ظ http://dedaee.blogfa.com

اصلا فکرشم نکن که وقتی اومدم دیدم توسط یه جنتلمن(؟)! لینک شدم نیشم تا بنا گوش باز شد ها. اصلا و ابدا.

تنهاییتو تنهایی گاز نزن خوب.
تو چرا اینقده مردم گریزی پسر؟

دیگه پیشنهاد دیگه ای ندارم .میتونی بری...:)))

اون علامت سوال جلوی جنتلمن فحشه دیگه؟

ندا جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ http://dedaee.blogfa.com

راستی یه چیزی.
میتونی از این به بعدجمبه ها(جمعه) بشینی و آنچه را نابود کردی دوباره از اول بنویسی.
فکر خوبی بود.نه؟
میدونستم خوشت میاد.:))))))))))
تازه میتونی کم و زیادشم بکنی..
بعد یه مسابقه بذاری ببینی که کی متوجه تغییرات داستان میشه.

خب البته میتونی یه بازی منچ هم بخری و بشینی جلو آیینه و با خودت منچ یا مار پله بازی کنی.ولی حواست باشه تقلب نکنی ها.
دیگه اینکه ببین من چه قدر به فکرتم تا تو بتونی جمبه ها رو هم دوست داشته باشی.ببین.د ببین دیگه..
دیدی؟؟
خ

من که میدونم منظورت کدوم پستهاست
امروز به عکسه دسترسی ندارم، فردا میذارمش دوباره P:

ندا جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ب.ظ http://dedaee.blogfa.com

می خواستم بازم بنویسم کامنتدونی بسته شد. تو بستیش؟؟
خوب فعلا دیگه نمینویسم...

کامنتدونیم تائیدیه چون اگه نباشه بعدش تنبلیم میاد جواب بدم، اما به روح کورش بزرگ قسم همه رو تائید میکنم.

ندا جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ http://dedaee.blogfa.com

۱.اون علامت سوال جلوی جنتلمن فحش نبود.(واه این حرفا چیه)یه سوال ساده بود.
۲.کدوم عکس؟ کدوم پست؟ ها ؟چی؟کجا؟چرا؟
۳.میدونم کامنت دونیت تاییدیه.
۴.من امروز خیلی کامنتیدم . خواهش میکنم منو ببخش. ببین ازت خواااهش کردم.
۵.به نظرت من میتونم تا ۱۳ دووم بیارم؟

۱. اینو باید شما بگین نه من که
۲. آخرین پست دیگه، عکس اون پسر خوشگله رو میگم
۳. پس چرا میگی کامنتدونی بسته شد؟
۴. خواهش میکنم خواهش نکن
۵. کار هر بز نیست ...
۶. رسیدن به ۱۳ سخته
۷. باید زحمت کشید
۸. خیلی باید فکر کرد
۹. عرق جبین که روی شاخشه
۱۰. ید کمین هم البته لازمه
۱۱. همه اینها رو که داشته باشی یهو میبینی به ۱۳ نزدیک شدی
۱۲. و فقط کافیه از ۱۲ رد بشی
۱۳. دیدی چه آسون بود.

ندا جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ http://dedaee.blogfa.com

۷.نه .نمیتونم....

تو میتونی ندا

kamelia جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ http://kamelia302010.blogfa.com

ذات وجودی و ذات جوهری!!!
حرفهای قلمبه سلمبه می زنید در سطح سواد من نیستا؟؟؟
(چشمک)
اون لینکو اسمشو خواهشا عوض کن٬ خواهش می کنم

ذات وجودی یه چیزه و ذات جوهری یه چیز دیگه، بیشتر توضیح نمیدم که گیج بشی.
لینکم عوض کردم

دریا جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:43 ب.ظ

من یک سوال فنی دارم:وصچف که به ویولت میگی یعنی چه ؟
حدس می زنم: ویولت صبور چه می دونم فداکار؟
در مورد حرف چ هیچی به ذهنم نمی رسه...

ببخشید رشته تحصیلی شما چیه؟ میخوام بدونم که جواب فنی بدم یا عامیانه.
البته بهتره از خود وصچف سوال کنید چون پستهای خودش منجر به این اسم شده.
یک راه دیگه هم هست که کامنتهای ۳۰ پست اخیرش رو بخونید.
در پایان اینکه هویجوری.

kamelia جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 ب.ظ http://kamelia302010.blogfa.com

حرفی ندارم
می ترسم وضع از این که هست ...
...
نه اهل تلافی نیستم
اشکالی نداره

لینک به این خوبی، مگه چشه؟

رز شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ق.ظ http://www.rosaceous.blogfa.com/

آخیییییییییییییییییییی! خواهر بمیره برات :(
ببین تقصیر خودته، گوش نمی کنی دیگه، اگه به حرفم گوش می کردی الان این پست رو نمی نوشتی

الهی آمین...... نه ....... ببخشید............ یعنی خدا نکنه
بابا از شما آبجیهای مجازی هم آبی برای یکی مثل خیلیا گرم نمیشه

الهام شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام یکی مثل خیلیا
وبلاگت خیلی جالبه ، صمیمی ، خودمونی....
ببینم چطور میشه پست های قبلی بلاگتو خوند؟عجیب طلبه ی نوشته هات شدیما.
شاد باشی

سلام آبجی
ببخشیدا، زحمت خوندن این سه تا پست هم به خودت ندادی و میخوای قبلیا رو بخونی؟ آخه یدونه نقطه تو پست قبل کجاش جالب و صمیمی و خودمونیه؟
نکنه بعدشم باید تبادل لینک کنیم؟

ساینا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام.اتاق آبی مبارک باشه.نینا جون فکر نمیکنی غمناک درستتر از قمناک باشه؟

ممنون

الهام شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ

قطعا من به یه نقطه نگفتم گرم و صمیمی .منظورم اسم وبلاگتون ، سبک نوشتنتون ، .. بود
نه من اصلا وبلاگی ندارم که بخوام تبادل لینک کنم، اتفاقی مسیرم خورد به اینجا وخوستم نظرمو بهتون بگم همین.
نمیدونستم نظرم ناراحتتون می کنه، در هر صورت ببخشیدم.

شرمنده بانو
من با تعریف الکی اصولا مشکل اساسی دارم.
خودتون حق بدین که تعریف شما، اونم روی دوتا پست زپرتی کمی اغراق‌آمیز به نظر میاد.

دریا یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:16 ب.ظ

راستش رو بگم من همه پستای ویولت رو خوندم واسه جواب سوالم هم خیلی از کامنتا رو خوندم اما کامنت مربوطه رو پیدا نکردم پس لطفن خودت بگو یعنی چی....

یک کلمه از خود ویولت سوال کن. سخته؟ می‌خوای خودم ازش بپرسم؟

تا کامنت نذاره چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ق.ظ http://me-justawoman.blogsky.com

بابا خیلی رو داری... رفتی پکوندی، سرکارمون گذاشتی ، تو خماری موندیم از بدن درد مردیم و بعد برای خودت برگشتی صلوات تو روح ما کردی و بعد برای نقطه کامنت هم می‌خوایییییی؟؟؟؟؟ تو دیگه کی‌ هستی ...بابا تو دیگه کی هستی :)))
اینم کامنت

اون نقطه همون UROD بود جهت تحمل بازگشت ما بدون درد و خماری بانو.
ما هم کسی نیست، ما اینیم :))

ساینا چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ

اگر که هیچ کس نیومد***سری به تنهاییت نزد***اما تو کوه درد باش***طاقت بیارو مرد باش

بی‌خیال آبجی، اینا ماله تو شعر و قصه‌هاست.

رها چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ب.ظ http://rahaazranj.blogfa.com/

خوشحالم برگشتی .امروز میخواستم از توی لینکهام برت دارم ! گفتم یه بار دیگه امتحان کنم ... دیدم که برگشتی ...

بابا من چندین روزهاست زیاد که برگشتم
همش چند روز کم نبودم

ویولت پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:34 ب.ظ

مینیمال نوشتنت بیسته در حد همه صفرش :پی

بانو شما باز هوش غیر‌نسوان رو دست‌کم گرفتی؟

ویولت شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ب.ظ

نه قربان اگه هوشت بالا بود معنی جمله رو می گرفتی که گفتم بیسته در حد صفرش = صفر جونم آره آمو

شما در دبستان ریاضی خوندی؟ یادتونه یه محور اعداد بود که صفر وسطش بود و کلی عدد هم سمت چپش که همگی از صفر کمتر بودن و بهشون میگفتن اعداد منفی؟ خوب صفر از همه اونها بیشتره D:

ساینا شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 ب.ظ

خب طاقت نیار.اصلا می خوای خودکشی کن ها!!چه طوره؟

خوبه
فقط لطفا یک روش بدون درد و خونریزی و با کلاس هم معرفی کن.

ندا شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:22 ب.ظ http://dedaee.blogfa.com

البت که این اصلا به من مربوط نیست ولی میتونی خودتو بندازی جلو مترو.خداییش هم تیکه تیکه میشی هم اصلا نمی فهمی که چی شد.هم کلاس داره فقط باید حواست باشه ۲ نوع ترن هست که ۱ نوعش با کلاستر از اون نوع دیگس.


و اما مورد بعدی که می خواستم خدمتتون طول کنم اینه که:
اض عونجایی که ما به این موزو پی بردح بودیم که شما خیلی عاغایی و اسلا غرطی نیستی گفطیم که شما رو وارد این معغوله ها نکنیم اما اگه حوس کردی بفرما:)

خدا رحم کرد گفتم بدون درد و خونریزی و باکلاس، حالا به فکر من نیستی به فکر بقیه مسافرین منتظر در ایستگاه باش، خودت خوشت میاد محتویات جسم من شامل گوشت و خون و استخون و احیانا محتویات شام دیشب معده‌ام بپلشکه روی صورتت؟

ندا سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ب.ظ http://dedaee.blogfa.com

ببین درد نداره .همش یه لحظه بیشتر طول نمیکشه.
مسافرا هم وقتی میبینن تو همچین قصدی داری که نگاه نمیکنن.چشماشونو میبندن که نبینن.در ضمن اونجا چون گوده اون چیزایی که گفتی نمی پلشکه تو صورتم .اصلا فرصت نمیشه تو هم با ترن میری و همین طور چرخ میشی.
گرفتی چی شد؟؟
برو ببینم چه کار میکنی:)

ای مرفه بی‌درد، معلومه تا حالا مترو سوار نشدی، اولا مترو وقتی وارد ایستگاه میشه سرعتش اونقدر کمه که بیشتر از یکدقیقه طول میکشه تا له بشم، دوما به‌خاطر فرم آیرودینامیک جلوی قطار میپلشکم به بالا، سوما فکر نکردی ممکنه مسافرها از صحنه تنجیدن من زیر چرخ حالشون بد بشه؟ اونوقت جواب خدا رو چی بدم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد