همه‌چیمون به همه‌چیمون میاد

بسیار مشعوف شدم که برای چندمین‌بار سعی کردم به یاری اینترنت از برنامه‌ سینماهای پایتخت کسب خبر کنم و بازهم یک منبع به‌روز که گردانندگانش سنجد مکفی مصرف کرده باشند پیدا نکردم.

البته اصلا مهم نیست که وقتی از شیرمرغ تا جون آدمیزاد رو تو همین وطن گرامی خودمون میشه اینترنتی تهیه کرد، این جماعت سینمازده و سینماپرست و فیلم‌بین و دست‌اندر‌کار سینما و  سینه‌چاک و غیره و ذالک هنوز موفق نشدن مثل آدمیزاد بلیط سینما رو اینترنتی بفروشن و حتی سینما باکلاسه‌مون میگه برای رزرو بلیط ۴۸ ساعت قبل حضوری تشریف بیارین و سینما نوستالژیکمون هم ۶ ماهه داره وب‌سایت راه میندازه و هنوز در مرحله آزمون و خطاست و فعلا فقط جنقولک‌هاش راه‌افتاده.

نظرات 3 + ارسال نظر
رز شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.rosaceous.blogfa.com/

همش غر می زنی ! حالا چه فیلمی هست که اینجوری در به در دنبال بلیط اینترنتی می گردی؟
خوبه حالا یه بیست سالی ازم بزرگتری و این همه سن و سال رو به رخم می کشی، جنابعالی یه نگاهی به شناسنامه است بنداز آقا، بهدشم خوب وقتی تو دانشگاه درس می خوندی من می رفتم مهد کودک،

فیلمش مهم نیست، ادعای سینما‌پرستان هموطن مهمه که مصداق آفتابه لگن هفت دست، شام و نهار هیچی هستن.

ندا شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:34 ب.ظ http://dedaee.blogfa.com

اوا!
شما کی اومدی؟
چه بی خبر.
می گفتین مرغی خروسی گوسفندی گاوی گاومیشی شتری خلاصه ..حالا ..هرچی براتون قربونی میکردیم .
شما جز استثنا ها هستی .اگه نشه هم ما به شما شام میدیم.(آیکون آره ارواح شکمم) :)


فکر کنم همون ارواح ... درست باشه :)))

kamelia شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ http://kamelia302010.blogfa.com

رفتید سینما یا هر جای دیگه فیلم دیدین جای ما رو هم خالی بنمایید.

تنبل شدید یا اون ماجرا اثر منفی روی رویحیه وبلاگ نویسیتون گذاشته.

محتملا بچه دار شدید یا تجدید فراش نمودید.

لطفا طی یک پست مفصلا اعتراف نمایید باشد که بخشوده شوید.

سینما اشکال نداره، محیط شرعیست و قدمتون روی چشم اما هرجای دیگه رو نفرمائید حاج خانوم، قباحت داره :)

و البته تجدید فراش نموده‌ایم، تجدید فراشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد