دو دوتا چهارتا

امروز حسب نظر نمایندگان محترم خانه ملت سن مناسب و مجاز برای رئیس‌جمهور شدن بین ۴۰ تا ۷۵ اعلام شد، اینهاش

حالا ماشین حساب بردارین و این عدد ۱۳۸۸ رو منهای 1313 بکنید، خب میشه چند؟  مرحبا،‌میشه ۷۵. 

همین دیگه، هویجوری. 

 

پ.ن۱ : میتونین ۱۳۸۸ رو منهای ۱۳۱۶ هم بکنین اما توصیه من اینه که اول ۱۳۸۸ رو با ۴ جمع کنید تا بشه ۱۳۹۲ و بعد منهای ۱۳۱۶ کنیدش. 

 

پ.ن۲ : بیخود زور نزنین ۱۳۲۲ هیچ ارزشی در محاسبات ریاضی نداره  .

نظرات 33 + ارسال نظر
رها یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 ب.ظ http://radiocity.blogfa.com/

اینو می‌گن ریاضیات سیاسی :)))))

شایدم میگن رذالیات سیاسی

سامی یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ http://saman-asemonaa.blogfa.com

خیر آقا جان
اینو میگن ریاضیات بدون منطق ولی با سیاست تمام
حالا میگی نه ؟ بشمار
واسه وکیل و وزیر شدن که نباید ریاضی بلد باشی ! وقتی که شدی ، پول میدی خود جناب انیشتین رو میارن بشینه برات حساب و کتاب بکنه ! بازم میگی نه ؟!!!
ای بابا ! خوب اصلا سال دیگه معلوم میشه !
چاه کریم !!!

بلاخره یه دودوتا چهارتایی بلد بودن هم گاهی بدرد میخوره.

مرده‌ی نیمه متحرک دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:08 ق.ظ

حالا مگه میخواد دوباره ریسس جمهور بشه که تو این همه نشستی حساب و کتاب کردی؟!!!

خب اگه تو ایالات متحده هم چنین قانونی تصویب میشد همه میرفتن تاریخ تولد مک‌کین رو می‌دیدن که شاید زودتر نتیجه انتخابات و علی‌الخصوص شرط‌بندیها مشخص بشه.

میم نقطه دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ب.ظ http://solouk.mihanblog.com

سلام.
این پست من اولین پست با کامنت تاییدی بود،اون هم بخاطر اینکه دیدم شما چه راحت آبروی مردم رو میبرید.
ثانیا: اسم اون بنده خدایی که توی پست قبلی بردید،ایشون دوست خانم بنده هستن و من اجازه توهین به ایشون رو نمی دم.
ثالثا" اون چیزی که گفتید:اگر واقعیت داشت که علاوه بر غیبت و آبرو بردن مردم گناه رو نشر دادین و اگر واقعیت نداشت علاوه بر تهمت ودروغ وجود خودتون رو بنمایش گذاشتین
رابعا" من هیچ علاقه ای ندارم که توی امور دیگران دخالت کنم،چنانچه توی وبلاگم در مورد موضوعاتش حرف زدید ولو به من هم بد بگید قدمتون روی چشم،در غیر این صورت کامنتتون حذف میشه.
همین

علیک سلام
اولا: بنده آبروی کسی رو نبردم این شما بودین که آبروی مسلمانی که سوار بی‌ام‌و میشه یا بالای شهر زندگی میکنه ولی باب میل شما نبوده رو برده‌اید. نه شما و نه گنده‌تر شما هم حق اینطوری حرف زدن ، اونم توی یک محیط عمومی رو ندارن. هرچند بگذریم که گنده لاتهاتون از این گه‌خوریها زیاد میکنن.
ثانیا: جل الخالق! یعنی میفرمائید دل و قلوه رد و بدل کردن با دوست همسر بدون اشکاله؟
ثالثا: شما حتم کن که وجود من پر از کپک. بنده که بنام "عرق‌فروش بهشت" براتون کامنت نذاشتم که، گذاشتم؟
رابعا: والله پستهاتون اینطوری نشون میده که نه تنها در امور دیگران که در "عورت کثیف نسوان بی‌ام‌و سوار" هم غور میفرمائید.
حذف کامنت هم دست شماست، اصلا خونه‌تونه و اختیارشو دارین، اگه خونه‌تون نبود که به خودتون اجازه نمیدادید به مسلمون و غیر‌مسلمون هر مزخرفی که میخواید بگید.
فعلا همین.

مرده‌ی نیمه متحرک دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ب.ظ

قربونت تو ایالات متحده هم اون مک‌کین بینوا کم چوب سن و شالش رو نخورد. اونجا قانون تصویب نکرده نه تاحالا کسی کمتر از ۴۰ سال رئیس جمهور شده و نه بالای ۷۵ سال. اگه مردم میخوان برن به یه مرد ۹۰ ساله رای بدن یا به یه دختر ۱۸ ساله بذار بدن. ملتی که اینقدر خر تشریف دارن خب عواقبش رو هم می بینن.

کهییر جان
این شاهکار مجلس اقلا یه خاصیت خوب داشته و اونم اینه که یک یا چندتا از کاندیداها کم میشن و دایره شرط بندی محدودتر میشه. مگه نه؟

ندا دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:20 ب.ظ http://dedaee.blogfa.com

کن آی* مطلب شما رو عینا و دقیقا بدوزدم آیا؟

کن آی=میتونم :)

نعم، یو کن هر فالسی که میخواین با مطالب بنده دواینگ.
دو یو زیرجایگاه*؟

*زیر=under , جایگاه=stand

سپیده سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:14 ق.ظ http://rashrash.blogfa.com

حالا دیگه منو مسخره میکنی ؟ هوم ؟
نداشتیما ؟

بیام بزنمت پسر بد ؟

استغفرالله
من و مسخره کردن؟ دور از جون شما همش حقایقی بوده که شخص شخیصتان در وبلاگتان اشاره فرمودین.

میم نقطه سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ب.ظ

شکر خدا همه چیز بارما و ملت می کنید بعد برای یک جمله که آرزو کردم نسل یه فکر اشتباه از بین بره ما رو به دار می کشید.
این اعتراض به گناه است نه به شخص خاصی...اعتراض به آدمهاییست که حکم خدا رو زیر پا لگد می کنن!
زرپرستهایی که دنیا را محور قرارداده و فراموش کردند حرف حضرت حق را!!!
اگه اینایی که هستن مسلمونن پس :
زنار ازاین سپس میان خواهم بست
از شرم گناه و از مسلمانی خویش!!!
بــــــــــــــــــــــــــــــلّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّــــــــــــــــــــــه!
حتی من به چادری بودن یا نبودن اعتراض نکردم به حب دنیا و غرق شدن ان اعتراض کردم!!!!!و چه روز خوبی خواهد بود که نسل این نوع آدمهای خود بین و خودخواه و خودپرست برچیده شود!دلم میسوزد جناب وقتی مردها و زنها و بچه هایی را میبینم که برای چند هزار تومان رزق حلال به آب و آتش میزنند و برخی از همینهایی که شما به من اجازه ی اعتراض به آنها را نداده اید از خوشی اسراف مفرط میروند و هر کاری میخواهند انجام میدهند!حتی اگر آدم زیر بگیرند راحت دیه اش را میدهند و بی خیال خاواده ای که داغدار شود!
مننسبت به ظالم هرجا باشد و ظلم ساکت نمی نشینم!
آن بنده خدایی که بدگوییش کردید
اولا این وبلاگ وبلاگ من و همسرم هست و ایشون هم همه چیز رو میخونن ثانیا من نمیدونم چه حرفی زدم که احیانا حرام یا اشتباه بوده.اینقدر وجود دارم که اگرکار خطایی کرده باشم بگم بله اشتباه بوده...منتهی من حرفخارج عرفی یادم نمیاد به نه اون خانم نه شخص دیگه ای زده باشم

اخوی
در اینکه از پایه با تفکرت مشکل دارم که حرفی نیست اما این تبعیضها و اشکالاتی که در مملکت هست با بد و بیراه گفتن به یک قشر یا طبقه خاص حل نمیشه.
همون حضرت حق هم به کسی اجازه نداده بر مبنای تصور خودش هرچی دلش میخواد بگه و هر نامربوطی رو بار گروهی که آدمها بکنه.

اعتراض با هتاکی تومنی هفت صنار فرق میکنه برادر من.
فرقشم اینکه که در برابر عمل اشتباهی که شما انجام دادی بنده بیام بگم "هوی فلان فلان شده تو به فلان فلان کست خندیدی اینکارو اشتباه انجام دادی" بجای اینکه بگم "دوست عزیز رفتارتون صحیح نبوده".

هرکسی برای خودش مرام و مسلکی داره، اینکه مبنای فکری بنده با شما متفاوت باشه دلیل نمیشه به بهانه اعتراض کلماتی رو که حتی یک‌هزارمش رو برای خودت یا هم مسلکت نمیپسندی بنویسی.

متاسفانه کار خطایی رو که انجام دادی نمیبینی و فکر میکنی اعتراض به روشی که بزرگترهای مسلکت بهت یاد دادن درسته.

اگه طره مو بیرون گذاشتن کار بدیه کامنت گذاشتنم برای جنس مخالف کار بدیه چونکه در هیچ حالتی نمیتونی حالتی که در بیننده طره مو یا خواننده کامنت بروز میکنه رو پیش‌بینی کنی. از کجا معلوم که شما یا رفیقتون یا حتی بنده با خوندن کامنت یک ضعیفه حالتی برمون بره که نعره محراب دربیاد؟

اشاره‌ای هم که به کامنت‌بازی کردم برای این بود که شاید برین پیمانه‌تون رو عوض کنین و از پیمانه صحیح برای سنجیدن مردم استفاده کنید نه پیمانه‌ای که بر خودتون میپسندین اما بر دیگران نه.

angel سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ب.ظ http://goldsunset.blogfa.com

بابا ریزبین نکته سنج دقیق
آخه این حساب کتابا رو که کی میفهمه؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه اصلاً مهمه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
آخه چی تو این مملکت درست و دقیقه که این یکی باشه
یه چی میگیا

خیلی چیزا دقیقه، شما خبر نداری

کاملیا سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ب.ظ http://kamelia302010.blogfa.com/

اینجور که بوش می آد از مشاوران همین طرح بودی و ما خبر نداشتیم!!!
زود باش بگو دستت با کی توی یه کاسس؟

زود یه پست به عنوان اعتراف بنویس برای ما عوام الناس بیشتر با شما آشنا بشیم...
نکنه این قانون رو به نفع خودتون تغییر دادین و می خواید دور بعد رئیس جمهور شید؟!!! (لبخند بدجنسی)

ببخشیدا، مثل اینکه مدیر‌عامل انجمن آدم‌فروشهای مقیم مرکز بنده هستما، شما فعلا رزومه آدم‌فروشیهای انجام داده‌تون رو بفرستین تا بررسی بشه و ببینیم در انجمن پذیرفته میشین یا نه.

ندا سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ http://dedaee.blogfa.com

اولا عصبانی نباش
دوما ممنون:)

اولا :‌ عصبانی؟ منو عصبانیت؟
دوما : قابل نداشت.

Aras سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:45 ب.ظ

به نظر شما آیا راه حلی میشه پیدا کرد که عبارت 1335-1388 مبهم بشه یا ریشه حقیقی نداشته باشه ؟

موفق باشید

شرمنده
نتیجه تفریق 1388-1335 میشه 53
53 هم عدد اوله و بر هیچ عددی بخش‌پذیر نیست، یعنی حرف حرفه خودشه و لاغیر.

Aras سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:30 ب.ظ

خانم کاملیا ، بوش که نمیاد ، بوش داره میره ، الان دیگه نوبت اباماست.

موفق باشید

ارس جان بیخیال تورو خدا، این بانو کاملیا همینطوریش غلط املایی و دستوری فراوون داره، هول بشه دیگه ببین چی میشه.[لبخند آدم‌فروشانه]

سامان چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ب.ظ http://saman-asemonaa.blogfa.com

آقا درود بر شما
روزگار به کام است؟!!
من که بسیار فراوان با این وبلاگ ( نمیدونم پارسی وبلاگ چی میشه ؟!! ) شما شادمان و سرخوش میشوم و بسی ماییه شادی و سپاس ماست !
و بسی دوچندان شادمان میگردم اگر وبلاگ مرا به سیاهیه وبلاگهای دوستانتان پیوند دهید.
ایزد منان شر اعراب و اعراب پرستان را از این سرزمین اهورایی کم کناد!
شاد وخرسند زی
این نیز برای این آقای برادر حاجی : میم نقطه
گر می ( شراب ) نخوری طعنه مزن مستان را
بنیاد مکن تو حیله و دستان را
تو غره بر آن مشو که می ٬ می نخوری
صد لقمه خوری که می ٬ غلام است آنرا

آقا
لینکولیده شدن را مراتبی‌ست، عجله نفرمایید. به کامنتیدن‌تان ادامه دهید باشد که رستگار شوید.
آن‌را که غمی چون غم من نیست چه داند
کز شوق توام دیده چه شب می‌گذراند
پس میازار موری که دانه‌کش است
من آنم که رستم بود پلهوان
مورچه!!!

کاملیا چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:23 ب.ظ

ممنون
کلی از ته دل شاد شدم
شاد باشید (هم شما و هم اقای ارس)

خدا به‌خیر بگذرونه!

میم نقطه پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ق.ظ

اولا شما نباید جای خدا بشینین و حکم حرام بودن یا نبودن چیزی رو صادر کنید.پوشوندن مو و نزدن حرفهای تحریک کننده حکم است ولی حرف نزدن با نامحرم اون هم با حفظ حد مشکلی نداره.
البته اگه شما همین حرفی که زدید رو اعتقاد بهش داشتید انجام میدادی باید کامنت دونی خودت رنگ دیگه ای میداشت
بقول معروف(قسم حضرت عباس یا دم خروس؟)
در هر حال اگر من با کسی این طور حرف زدم که این شبه توی شما بوجود اومده اول از خدا بعدم از شما که چون خوندینش حقی بوده عذر میخوام.
اما در مورد مطلب- از اون لفظهایی هم که شما فرمودید هم بجاش استفاده شده.اما از بزرگان ما گفتید-نمیدونم بزرگان شما کین و کجان؟اما کاش یه نگاهی به نهج البلاغه بندازید.
جمله ی من چی بود"خدا نسلت را از روی زمین بردارد دخترک بزک کرده ی بی ام و سوار!!تو اگر چادر هم سرت کنی عورت کثافات روحیت گند میزند به عالم!"
عورت کثافات روحی!فحشه یا بد و بیراه؟خدا خیرت بده اینا فقط استعاره از زشتی و پلیدیبرخی کارها و تفکراته.
هرچیزی جایی داره.گاهی آدم هدفش از یه نوشتهاثبات عقلی و اخلاقی یه زشتیهیه فرم خاصی مینویسه.گاهی گفتگو میکنه یه طور دیگه مینویسهو گاهی هم موضع نوشتنش از بغض و عصبانیت نسبت به یه کاره که در این حالت نباید انتظار داشت که از گل و بلبل بنویسه. اون نوشته اعتراضی بود.
حتی نه فقط به اون شخص که نماد بیدردی و ثروت اندوزی و دنیا دوستیه.
مثلا آیا میشه به سعدی خورده گرفت که چرا گفتی
تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند ادمی
و یا از شعرای دیگه که خیلی بدتر از اینها رو گفتن-از من نخواین بیام گونه های نوشتاری رو توضیح بدم براتون.
بنظرم بهتره این بحث رو خاتمه بدیم.اینکه من با شما توی خیلی اعتقادات و افکار مخالفیم دلیل نمیشه به هر چیزکوچیکی گیر بدیم.من فقط بعنوان یه آدم که از یه جای محروم اومده دید و فکرم رو نسبت به یه عده ای کهبخاطر هیچ !امکانات و زندگی بهتری دارند با اینکه کمتر زحمت میکشند
رو بیان کردم...همین.کاش اینقدر که ما رو به ادب دعوت کردید
اونها رو هم به رعایت حد وتجاوز نکردن به حدود و قوانین خدا دعوت می کردید!

سامان جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:11 ب.ظ http://saman-asemonaa.blogfa.com

آقای برادر حاجی " میم نقطه "
اگه توی این مملکت خدایی وجود داشت و این مملکت داشت از فیض وجود امام غایبتون اداره میشد ، وضعیت مردم این نبود مسلماً . ( نتیجه که اینها همش چرت و پرتی بیش نیست ) باور نمیکنی یه سر به شهر مقدس قم بزن جدیداً 2 تا چاه داره که ملت مشنگ و همیشه در صحنه اسلام کمتر توی صف آقاشون وایسن !
در مورد دم خروس و قسم حضرت عباس هم پیشنهاد میکنم که یه سری به همون نهج الملاقه امامتون بزنید و اگر بازم طالب بودین یه سری به کتاب آسمونیتون بزنین ( فی المثل میتونین در خصوص برابری حقوق زن و مرد موارد بسیاری بیابید که 100% مصداق همین ضرب المثل میباشند ، سوره نساء آیه 113 و 114 اگه اشتباه نکرده باشم در شماره آیات )
در مورد خدا هم باید بگم خدمتتون که شما چطور خودتون رو جای خدا میذارین و حکم میدین ؟ شما هم مگه ادعای خدایی دارین ؟ وقتی به یه چیز میشه گفت : "حکم " که در کل به گفته شما ادیان آسمانی یکی باشد ! مثل پرستش خدای یگانه ! ولی در مورد چیزی که هر پیغمبری که رسیده یه حکمی داده واسه خودش که نمیشه اینجوری حکم کرد ! یکی گفته شراب بخورین این یکی میگه نخورین ! پس نتیجه اینه که خدا هم نمیدونسته که ملتی رو که مثلا خلق کرده باید چیکار کنه ؟ اصولا باید به کدوم سازش رقصید ؟
پیشنهاد میکنم یه تجدید نظر در اعتقاداتتون بفرمایید ! آدمی که خودش یه کم عقل داشته باشه ، کورکورانه هر چیزی رو که گذاشتن جلوش قبول نمیکنه ! یه مقدار فکر کردن بهت نشون میده که خیلی چیزها همش دروغ و تزویره تا بشه ملت رو خر کرد و راحت سوارشون شد .
یه جمله از مارکس بگم و نامه تمام :
دین افیون ملتهاست !

Aras شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ق.ظ

جهان چون خط و خال و چشم و ابروست
که هر چیزی به جای خویش نیکوست

کج فهمی، کج سلیقگی، افراط گرایی، بدعت گذاری و استفاده ابزاری از دین باعث بدبختی جوامع شده است، و گرنه دین بجای خودش بسیار هم مقدس است.

دقیقا

مازیار شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ق.ظ http://moi.mazyare.com

:)
امیدوارم خاتمی کاندید بشه. اون از اونطرف و اوباما از این طرف (من از سمت کانادا دارم نگاه میکنم) بستر خوبی میشه برای تغیرهای مثبت.

بله، خیلی چیزا اگه بشه خوب میشه، ماجرای اون همشهری ماست که داشت شکر میریخت تو دریا و هم‌میزد، ازش پرسیدن چیکار میکنی؟ گفت دارم شربت درست میکنم، گفتن اب دریا شوره و با این یه ذره شکر که شربت نمیشه، گفت میدونم نمیشه اما اگه بشه چی میشه.

میم نقطه شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ق.ظ

جناب مثل خیلی ها....دیدی؟
همین کامنتی که مثلا جواب ما رو داده و تاییدش کردی....بعد به یه جمله ی من هی گیر بده و بگو فحشه بگو ناسزاست بگو......
ما عمرمون اینقدر از این حرفها از (همینهایی که برای زنده باد مخالف)سینه چاک می کنن و بعد حتی اینقدر بی شعورن که حاضر نیستن اسم یک کتاب رو درست بنویسن و حتی کتاب ها رو هم مسخره می کنند شنیدیم.
در ضمن به این جناب سامان:همین که این جمله ی آخر رو نوشتی معلوم شد که خودت همون یه کم عقل رو هم نداری(بقول خودت)

اخوی فکر کنم شما باید ببینی
این مدل گفت و گو، مدلی بود که شخص شخیص شما پیش‌قدمش شدی.
موقعی که هتاکی و بد و بیراه گفتن روشی برای فریاد زدن دلتنگی‌های و اعتراضهای آدم بشه باید منتظر جوابهای این‌چنینی هم بود.

من نه متن نوشته شده توسط شما رو تائید میکنم و نه لحن اعتراض آقای سامان رو، تنها دلیلی که برای تائید کامنتش داشتم این بود که شما هم متوجه بشی جواب های، هوی است و تا وقتی روش درست صحبت کردن رو یاد نگیریم به هیچ کجا نمیرسیم.

Aras شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ب.ظ

من عاشق این سطح از حق آزادی بیان هستم که در این کامنتدونی ارائه میشه.
اما ای کاش ما ایرانی ها هم فرهنگ ابراز نظر و عقیده را میداشتیم تا با احترام به همدیگر و بدون فحش و فریاد با هم گفتگو کنیم. اینجوری شاید بشه به نتیجه هم رسید.

یادش بخیر : زنده باد مخالف من

ای کاش ...

مشکل دقیقا همین نداشتن فرهنگ ابراز نظر و عقیده است.
واقعا ای کاش...

ندا شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:28 ب.ظ http://dedaee.blogfa.com

توپ تانک مسلسل
ووی چه صدایی داره!

در ضمن یه کمم لطیف تر نگاه کنی بعد نمیشه ها
آخه آدمم اینغده !! هیولایی
بابا اینا که تاول نیست
اینا ...
ولی راست میگی ها
چه تاولای قشنگ و با احساسی
تا حالا حواسم نبود که چقدر به این پست میان
اوه
چه پلیسای مهربونی
کاری نداری
من دارم میرم میدون ونک بهشون یه سر بزنم
یهو نمیدونم چرا متحول شدم...


در ضمن دیوونه هم اون بغل دستیته:)))))

اختیار دارین بانو
دیوونه چیه، شما آخر عقل و درایت و البته کمی کهیر و تاول هستید :)))

میم نقطه شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ب.ظ

تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی!
همین.
کاش میومدی یه بار ایلام رو میدیدی!

دیدم عزیزم، دیدم
جاهای بدتر از ایلام رو هم دیدم و توش زندگی هم کردم، اما چاره کار بد و بیراه گفتن به دیگران نیست.
شما فرض کن همه ثروت چندتا از اونا رو که از دیدنشون حالت بد شده رو بیان بریزن تو یک جای محروم، به نظرت مشکل حل میشه؟ نه عزیزم حل نمیشه.
مشکل خیلی عمیق‌تر از اونیه که شما بتونی با متهم کردن و بدوبیراه گفتن به یکسری آدم پولدار که زندگی مرفه‌ای دارن حلش کنی.
همون مایه‌دارهایی که چشم دیدنشون رو نداری جزئی از این جامعه هستن که بدون اونها جامعه یک جائیش میلنگه و میشه همونی که ثروتمند بجای اینکه ثروتشو تو کشور خودش سرمایه‌گذاری کنه بره دوبی رو آباد کنه.

سامان یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ق.ظ http://saman-asemonaa.blogfa.com

آقای برادر حاجی ( خدا خیرش بده این ده نمکی رو ! با این اخراجیها ! حداقل یه اسم واسه این بنده خدا از توش در آوردیم )
بابا به خدا به ریش نیست ! به ریشه است !!!
عزیز دل برادر ! من که جمله آخر رو از بابای بقالم ننوشتم ! خیر سرش مال برادر دوست و همسایه کارل مارکس بود ٬ و تا جایی که سواد من قد میده این بابا یه فیلسوف و ایدئولوژیست بوده و با اجازه شما بنیانگذار مارکسیسم ! حالا اگه از نظر جناب عالی یه ذره عقل هم نداره ٬ مشکل خودتون ۲تاست ! برو به خودش بگو ! چرا به من میگی !
ولی اگه از من میپرسی ؟!! بهش چیزی نگو ! خودتو ضایع میکنی ! بهت میخندن ! بابا حداقل ۱ میلیارد فقط جمعیت چین بهت میخندن ! یارو واسه خودش کلی برو و بیا داشته ! بعد تو میای زرتی یارو رو به بی عقلی متهم میکنی ! خیلی ۳ داره بابا !
نکن این کارووووو !!!!
راستی به خاطر عنوان بیشعور که به بنده عنایت فرمودین : بسی بسیار سپاس گذارم ! امیدوارم یه روزی ثوابش نصیب شما و امثالهم بشود !
و اما در مورد کتاب که فرمودین ! اصولا راههای رسیدن به خدا به تعداد آدمهای روی زمینه ! هر کسی یه جوری با خدای خودش حال میکنه ! نمیشه به همه مردم دنیا بگی باید بیاین نماز جمعه که ! میشه !
راستی خوندی اونی رو که گفتم یا نه ؟ تکلیف ما چی شد با این دم خروسها و قسمهای حضرت عباس؟ بالاخره زن و مرد مساوین یا نه ؟ اگه آره ؟ پس اونجا چی میگه ؟!!! اگه نه ؟ پس چرا میگین هست ؟!!!
شما که این همه عقل داری جواب منو بده در این یه مورد !
در ضمن ٬ من اگه به قول شما سینه چاکم ( که به نظر خودم حالا حالا ها باید برم جلو بوق بزنم تا به اونجا برسم ) واسیه کشورم و واسیه خاکم هستم ! تا حالایه بار هم رفتی سر مزار کوروش بزرگ ؟؟؟ ولی تا حالا چند دفعه رفتی زیارت قبر این اعراب ؟ من ترجیح میدم یه وطن پرست باشم تا اینکه بشم یکی مثل اون سلمان فارسی ( خائن وطن فروش ) که وقتی میرسه به اولین آبادی این سرزمین اینقدر گردن میزنه که از خون آدمها سنگ آسیاب بچرخه !!!! حالا نظرتون اینه که من به این شخص ارزش و احترام بذارم ؟!!!
بازم پیشنهاد تجدید نظر در عقایدتون رو بهتون میدم برادر حاجی !
در آخر ما اگه نخوایم بریم بهشت باید کی رو ببینیم ؟ بابا دین که زوری نمیشه !
گویند بهشت حور و کوثر باشد
جوی می و شیر و شکر باشد
پر قدح باده و در دستم نه
هیچ عاقل ُ نقد به هزار نسیه نفروشد

شاد و پاینده زی

اخوی یواش
اینطوری تخته گاز بری دیسک و صفحه میسوزونیا

Aras یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ق.ظ

انشاالله در 4 سال دور دوم ایلام هم آباد می شود ، آن وقت شما هم می شوید بچه تهران .(لبخند)
طفلکی ما بچه مشهدیها ، ...
کماکان منتظر بمانید،...
امید به خدا

آره بابا
سختیش صد سال اوله

سامان یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ب.ظ http://saman-asemonaa.blogfa.com

درود
من آخرش نفهمیدم واسه چی کامنت منو سانسور کردی برادر ؟!! من که چیز بدی نگفتم ! یه کم از تاریخ رو مرور کردم ! حالا تقصیر من چیه که اوضاع تاریخ خرابه ؟!!!
حقیقت همیشه هم دردناک نیست
اجازه میدادی بخونن خلق الله تا بیشتر فکر کنن !
این کتاب تاریخ طبری هم واسه همین چیزا هر سال تعداد صفحاتش کمتر میشه دیگه !
شاد زی

آقا چهار دیواری اختیاری
اینجا اصولا حرف بد زدن ممنوعه

میم نقطه سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ب.ظ http://solouk.mihanblog.com

سلام. من این متن جناب سامان رو که اصلا حرف زدن با این جماعت تلف کردن عمره جواب نمیدمُچون فکر میکنم اصلا جواب دادنش رو بچه ابتداییها هم میتونن.فقط به این جناب نژادپرست میگم:پیش من عرب و ایرانی و آمریکایی یا آفریقایی یا بچه ی هر خاکی همه مساوین.این افکار خاک خوردت بیشتر مایه ی شرم من بعنوان یه ایرانیه وافکار ناسیونالیستی برای عربها هم باعث خجالت و حقارتشونه وبرای هر مملکتی!
اما شما که نمیشناسمتون -هرچند از خیلی از نوشته هاتون معلومه با امثال ما چقدر فاصله دارید اما بما یاد دادن که ثروت جایی انباشته نمی شود مگر اینکه حق مظلومی خورده بشه.
بازم عرض میکنم اون گفته نشون از اعتراض به یه نوع فکره...این فکر فرق نمی کنه توی ایلام باشه یا تهران یا...همین سرمایه سالاری که دنیا رو نه ایلام رو به بلا دچار کردن. مطمئنا فقر وفلاکتی که توی آفریقا و حتی اروپا و آمریکاست دیگه حداقل ؛احمدی نژاد؛ نیست(اینطور که این روزها پایگاهها و روزنامه ها به ما میگن متاسفانه)این نظامات غیر عادلانه ایه که توی بیرون و درون ما هست.طوری که حتی به خودمون اجازه نمیدیم که بغضمون و عصبانیتمون رو به اسم هرچی(تساهل و تسامح ُیا پرهیز از خشونت یا...)بر سر ظلم
خالی کنیم.
ولی ما یاد گرفتیم که:یا ابا عبدالله انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و....وعدو لمن عاداکم.

اخوی
نه من و نه شما مسئول نظامات غیرعادلانه دنیا نیستیم
برای بار هزارم : حتی این نظامات غلط هم نمیتونه مجوز هتاکی رو به برچسب اعتراض صادر کنه

پ.ن : اونی که یاد گرفتی رو فارسی بنویس شاید ما هم یاد گرفتیم. نه اون دنیا و نه این دنیا به قلمبه سلمبه حرف زدن امتیاز نمیدن.

Aras چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ق.ظ

داشتم جمع و تفریقهای بالا را تمرین میکردم که حاصلش شد 160 میلیارد تومان ، هویجوری ، مغزم پیغام خطای ERROR: OVER FLOW داد.

سامان شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ب.ظ http://saman-asemonaa.blogfa.com

درود
برادر حاجی عزیز
از اینکه این چند صباح گذشته عمر گرانمایه خودتون رو در جواب دادن به بنده تلف کردین نمیدونم خوسحال باشم یا ناراحت !
ولی عزیز جان انگاری عرایض بنده رو درست ملتفت نشدی !!!
اصولا بنده با توضیع عادلانه ثروت مشکلی ندارم ( اگه سهم خودتو گرفتی یه ندا هم به ما بده که هنوز نگرفتیم پول نفتمون رو !!!! )
عرض کردم که من نه وطن پرستم نه چیزه دیگه ! تنها مشکلی هم که دارم با این اعراب مارمولک خوره که شما اینقدر سنگشون رو به سینت میزنی ! بابا یه کمی تاریخ مطالعه کن ! اگه این آقاه پست قبلی منو سانسور نمیکرد شاید خیلی چیزها دستگیرت میشد !
اون دنیا رو ولش کن برادر حاجی ! اینها همش کشکه ! برو بقالی سر کوچتون بگو من مسلمونم تا صبح همش نماز میخونم ! یه سطل ماست به من میدی ؟!!! اگه داد من اسمم رو عوض میکنم ! اون دنیا رو علم کردن که امثال من و شما بچسبیم بهش بگیم ما این دنیا رو نمیخوایم ! شما هر چی دوست دارین ما و ملت ما رو بچاپین و عشق و حال کنین توی این دنیا ! ما هم نماز میخونیم و روزه میگیریم واسه اون دنیامون ! اون وقتی که ما رو بردن اون دنیا ٬ اونجا ما بنز و بی ام وه سوار میشیم و شما ها رو با تی پا میفرستن جهنم !!!!
بابا اینها همش کشکه داداشه من !
بیدار شو ! ببین وقتی داری نماز میخونی دارن چیکار میکنن با مملکتت ! ببین دارن چه طوری همه چیز رو میدردند و تو در خواب غفلتی اخوی !
به گفته پیغمبرتون هم که باشه اگه بمونی توی خواب غفلت داداش کلاهت پسه معرکست !
من هم مثل تو هم داداش ! وقتی این ماشین سوارها رو میبینم خیلی وقتا کف میکنم ! میگم این یارو از کجا و چقدر داره که ۳۰۰ میلیون داده فقط واسه ماشین خریدنش ؟!!! به نظرت چقدر باید پول داشته باشی که بتونی یه همچین ماشینی سوار بشی ؟!!!
بابا همه مارو خواب کردن به خدا ! خودشون دارن حالشو میبرن !
اون دنیا رو ولش کن ! خبری نیست اونجا ! اینجا رو بچسب !!!
میخوای بری بهشت ؟؟؟ توصیف بهشت توی کتابتون چیه برادر من ؟!!! جز اینکه یه جای سبز و خوش آب و هوا و رودخونه و حوری و شراب و شیر وشکر گفته چیزه دیگه ای هم هست ؟!!
همین دنیا خم هست بابا اینها ! یه ماشین بگیر برو شمال ! همه اینها هست اخوی ! ولی این عربها که از این چیزا نداشتن ! باید یه جوری خرشون میکردن دیگه ! گفتن اونور اینجوریه !!!! حالا اونها کجا و ما کجا ! وسط بیابون پیست اسکی مصنوعی درست کردن برادر که بارش برف داره ! میدونی یعنی چی ؟ یعنی پول نفت ! یعنی این دنیا فقط ! باقیش کشک !!! حالا شما حدیث مینویسی از همین اعراب ؟!!!!!
بیاندیش برادر ! بیاندیش ....
پاینده زی

بابا اینجا مگه تریبون آزاده
ماشالله هزار ماشالله هردوتاتون وبلاگ دارین از من فعالتر، نصایح و لوایح‌تون رو اونجا به هم بگین زودتر بدست همدیگه میرسه.

میم نقطه دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام...
تو دین اسلام هیچ کس مامور سکوت و نگاه کردن دربرابر ظلم نیست...بخصوص الان. اگر قبلا فقط از اخبار قوم و قبیله و شهرت با خبر میشدی و مسئول بودی نسبت به همسایه هات...الان بخاطر برداشته شدن موانع و اطلاع از همه ی دنیا نسبت به همه ی دنیا مسئولی منتهی در حد بضاعتت.
من هم برای هزارمین بار:این هتاکی نیست - اقتضای اون متن اون گونه نوشته بود. هیچ توهینی توش نبود فقط عکس العملی بود مساوی اما در خلاف جهت!
همین.
متن این جناب سامان رو هم جز سلام و احوال اولش نخوندم و جواب هم نمیدم.
---------------
اون متن عربی هم که فرمودید ترجمه کنم میگذارم برای وقتی که خودتون دوست داشتید و کمی ادعیه رو مطالعه کردید و اگر دوست داشتید ترجمه اش رو هم خوندید...من نه معلم عربیم نه مبلغ و طلبه.
منتهی جهت اطلاع بندی بود از زیارت عاشورا کافی شبهای یکشنبه توی شهر های گوشه گوشه ی این مملکت چرخی بزنید و به هیئتها سری بزنید و ببینید کارگر و بیکار و دانشجو و مهندس و طلبه و ....سالهاست هر یکشنبه و برخی هرروزشون رو با این زیارت شروع می کنند.
پ.ن:عزیز علی ان ابکیک و یخذلک الوری(اینم از دعای ندبه بود)

غرض کرشمه ی حسن است ور نه حاجت نیست
جمال دولت محمود را بزلف ایاز!
من قلمبه سلمبه حرف نزدم...فقط حرف دلم رو زدم

سامان دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ب.ظ http://saman-asemonaa.blogfa.com

درود

نتیجه میگیریم که این بحث با کم آوردن رغیب و با نتیجه صفر ٬ صفر مساوی به نفع من تموم شد.
با هرچی گفتیم نره ! طرف باز میگه بدوش !!!!
باز میگه زیارت عاشورا و دعای فلان و .....

گذشتیم ز شوق بوسیدن رویت !
خانه آرزو خراب شود !!!!

میم نقطه سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ب.ظ http://solouk.mihanblog.com

جناب یکی مثل.... من شرمندم وبلاگتون شده جای امثال این جناب سامان.من بحثم با شما تموم شد. به ایشونم بفرمایید بحثی داشتن بیان وبلاگ خودم.
فقط جناب آقای سامان مشکلشون اینه معمولا توی حوزه های مختلفی که فکر کنم تخصص ندارن دارن حرف میزنن.دین و فلسفه و دامپروری:))!!
توهم خود بزرگبینیشون ستودنیه!اینجا زمین فوتبال نیت که عدم حضور در زمین 3-0 بنفع حریف باشه!حتی اگه حریف مالدیو باشه!

سامان پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ http://saman-asemonaa.blogfa.com

درود

ما که نفهمیدیم تکلیفمون چیه با این برادر حاجی ؟!!!
اگه میگی نمخونم و جواب هم نمیدم ! پس چرا میدی ؟؟؟؟!!!
اگه میخوای جواب بدی ! پس چرا میگی نمیدم ؟؟؟؟!!!!
ولی شیطون رفتی یواشکی خوندیاااااا !!!!
بنده تا حالا پام رو توی حوض هم نذاشتم چه برسه به حوزه !!
فوتبالی هم نیستم حالا میخواد حریف مالدیو باشه یا بولکینافاسو !!! بنده گفتم صفر صفر مساوی به نفع من !
توی زندگیت سعی کن جوری رفتار کنی که شرمنده کسی نشی ! جای کسی دیگه هم از ابراز شرمندگی نکن ! من خودم میدونم با خدای این وبلاگ ( آقای یکی مثل خیلیا ).
در زمینه دین که امااااااااا من تخصص دارم !!! در فلسفه ! ای باهاش گل کوچید میزدیم بچگیامون !
و امااا در مورد دامپروری که اصلا ازتون قبول نمیکنم ! من خودم یه پا دامپرورم !!! در زمینه دامپزشکی هم مدارکی دارم البته از آکسفورد !
در مورد خود بزرگ بینی هم ممنون دوباره که به بنده ترفیع درجه دادین ! هر چی باشه از بی عقلی که قبلا عنایت کرده بودین بهم که بهتره !
در وبلاگتان یه چندتایی مطلب درست و درمون اگر عنایت کنین حتما مینظرم !
شاد زی یکی مثل خیلیا جان !
تو هم که به سوئیس گفتی برو کنار من بیام جلو ! دیگه آخره بی طرفیه ! بابا اینجا میگن وبلاگ توه ااااا ! یه نظری ! یه فحشی ! یه چیزی آخه بگی به من حداقل بد نیستااااا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد