رنگ به رنگ از همه رنگ

 چند مدتی بود که فکر میکردم یه وبلاگی منو یاد یکی از شبکه‌های وزین و پرمغز ماهواره‌ای میندازه و کامنتدونیش هم یادآور یکی از برنامه‌های وزین‌تر و پرمغرتر همون شبکه. 

این دوگوله معلول ما هم عاجز مونده بود از ایجاد ارتباط منطقی که عاقبت یک اتفاق و مشاهده‌ی یک برنامه دیگه‌ی ماهواره‌ای پرده از چشمان ما برداشت و انگاری ییهو چراغی روشن شد.
اولش گفتم برم براش کامنت بذارم اما دیدم فایده‌ای جز نصیحت به نوشیدن لیوانی آب خنک عایدم نمیشه و به این نتیجه رسیدم که در همین چهاردیواری اختیاری بنویسم که احساس قرابت غریبی بین وبلاگ یکی از دوستان لینکستون بغلی با شبکه رنگارنگ و کامنتدونیشون با برنامه عمو داور میکنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
سامان دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ب.ظ http://saman-asemonaa.blogfa.com

اول
اینی که اینجا نوستی یعنی چه ؟؟؟؟
دوگوله فکس مودم قارقاری ما نمیکشه این چیزایی که شما مرفهین بی درد با آن اینترنت های پر سرعتتان میبینید به ما نشان دهد !
چه وضعیه ؟؟؟ هی پاس میدی به این ور و اون ور ! حداقل یه کپی ٬ پیست کن ما هم بخونیم داداششششش !

یعنی چه، یعنی چه؟ یعنی همین دیگه
انشالله شما هم پرسرعت‌دار میشی یه روزی، ما که دعا میکنیم.

کاملیا سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:58 ق.ظ

بازم انگاری دچار کج فهمی شدم
راستی بابت توضیح کامنت قبلیتون مممنون هنوز دارم بهش فکر می کنم!!!
این که نوشتین چون لینک دوم قابل دسترسی نبود ربطی به کمپین داشت؟؟؟ یعنی این کمپین مردمی نیست؟ یعنی هیچی به هیچی؟!!!
می گم اگه حرفم خیلی بی ربط بود ضایع نکینیدم ... خواهشا توضیح بدین متوجه می شم ... مثل قبلی...

اولا من هیچ وقت وارد موضوعات مثلا جدی مثل کمپین نمیشم.
ثانیا مگه لینک کمپین تو لینکستون من هست؟
ثالثا آدرس لینکها تابلوست و فکر نمیکنم حتی احتیاج به باز کردنشون باشه.
رابعا بیخیال

یه زن سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ http://me-justawoman.blogsky.com

ببینم فکر نمی‌کنی تو هم وارد داستان شدی ؟

کدوم داستان؟
نه بابا، داستانی نیست، اگرم باشه من توش نیستم، فقط در گفتمان با یه بلاگر علاقه‌مند به اون وبلاگ اینو بهش گفتم و دیدم اگه احساسمو نگم حناق میگیرم.
همین.

کاملیا پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ق.ظ http://kamelia302010.blogfa.com/

می بینیم که دیگه بیخیال ما شدین
اومده ریز بینی کنم تمام آدرسایی که آدرسای شما بهشون لینک کرده بود هم باز کردم (آیکون خجالت)

کی اومده ریز‌بینی کنه؟ احتمالا خودت اومدی ریزبینی کنی، آره؟
خوب حالا به چه نتیجه‌ای رسیدی؟
حاج خانوم، تورو خدا به یه نتیجه‌ای برس، ولو غلط، دارم ناامید میشما.

نونوش پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ب.ظ http://noonoosh.blogspot.com

الان تازه متوجه شدم که این وبلاگ وزین و باکلاس و روشنفکرانه شما از وبلاگ حرفهای ناگفته مادران انتقاد کرده !!! البته کاملا متوجه نشدم که به خود وبلاگ ایراد گرفتی یا بهمان پست مذکور .....

بنظر من هم خیلی وبلاگها مسخره و سوسولی و جوادی و جفنگی می ایند اما دارم سعی میکنم یاد بگیرم به دیگران اجازه ابراز عقیده بدم هرچند بنظر من چیپ باشند ..این وبلاگ هم صرفا برای بازگویی مشکلات مادران ایجاد شده بود که خوب مابین پستها ، مطالب اینچنینی هم عنوان شد ....ظاهر موضوع احمقانه است اما مطمئن باش در جامعه ما تعداد کسانی که از این مشکلات مسخره رنج میبرند کم نیست !!!

آبجی نونوش گرامی
اولا اینها که گفتین(وزین و با کلاس و ...) همشون رو خودتی، آینه آینه آینه
ثانیا میشه بگید از کجای پست من به چنین نتیجه تابانی رسیدین؟
اگه به متن پست من توجه کنید دقیقا نوشتم " وبلاگ یکی از دوستان لینکستون بغلی" مگه لینک این وبلاگی که شما فکر میکنی من مسخره‌اش کردم یا از ابراز عقیده‌اش انتقاد کردم تو لینکستون من هست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد