داغ و سوزان

حسب درخواست کویری محترم و لهیده‌ در کامنتدونی دو پست قبل مبنی بر پستیدن داغ و سوزان به اطلاع میرساند : 

طبق مشاهدات دیشب از مغازلات سه فروند مگس سمج فهمیدیم که این گروپ ۶، گروپ ۶ که میگن همچی آش دهن‌سوزی نیست، فقط صدای وزوزش بیشتره. 

 

پ.ن :  

   باشد که ایشان در محدوده تخصصی خود بتوانند از خود هوش ساطع کنند.

نظرات 13 + ارسال نظر
ابر بی باران چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ب.ظ http://alihadi2.blogfa.com

سلام موفق باشی

قربوووووووووونت

رها چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ب.ظ http://radiocity.blogfa.com/

ین‌جاست که شاعر می‌فرماید:
ای مگس عرصه‌ی این صکص نه جولانگه توست
عرض خود می‌بری و وزوز ما میداری

البته هنوز علم درباره بقیه موجودات شعری نسروده اما شاید روزی بسرایند که :
کار هر بز نیست خرمن کوفتن
دایناسور میخواد و مرد کهن
لاک پشت

رها چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ب.ظ http://radiocity.blogfa.com/

وااااا
تو از کجا می‌دونی؟
خبرها چه زود میرسه ها D:

آهان
این از همون نکاتیه که فقط رجال با هوش سرشارشون فوری متوجه میشن دیگه

رها چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ http://radiocity.blogfa.com/

با هوش سرشارشون یا با ...لااله‌الالله...حالا یه چیزی می‌گم ها!

فرقی نداره بانو
چون هوش رجال در همه اعضای بدنشون به یک اندازه توزیع شده اما در ... لااله‌الاالله... خوب شد نگفتین کجاشونا.

گورنوشت پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ http://goornevesht.wordpress.com

بعله قربان! اگر قرار باشد از گروپ ۶ فقط صدایش به ما برسد نه تنها آش دهن سوزی نخواهد بود بلکه داغیش عجیب ماتحت را می‌سوزاند. اگر جنابعالی مگس بودی و در میانه‌ی میدان به رقص گروپی مشغول٬ می‌توانستی از خودت اظهار نظر ساطع کنی عزیزم.

خب خدا رو شکر که شما بر داغ و سوزان بودن پست صحه گذاشتی، تا ببنیم نسوان فرنگستان-بلاگستان چی میگن.

مرجان لهیده آبلمبو!!!! پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ http://kavir-semnancom

آقا بازم که لهیدى مارو که !!!!!!!!!!!!!!!!! من 5 بار خوندم که بفهمم اصلا یعنى چى!!!!!!!!!!! ( کى بود میگفت نسوان باهوشند ) اما تا جاییکه یادمه این باباى مرحوم ما همیشه مى گفت، ک.....ر مگس به دیوار چه خفته و چه بیدار، چون این شعر هم مگس داشت، هم آلات و ادوات مربوط به مغازله و گروپ 6 ( راستى این 6 هم از من کش رفتى ها ) گفتم شاید به این پستت بخوره!!!!!! بازم کم اوردم رو به !!!!! آوردم اما هنوز خیلى کم نیاوردم چون از ؟؟؟؟؟ استفاده نکردم. آقا ببین شهرستانى گیر آوردى، خوب یه کم لهجه دار پست بنویس منم بفهمم!!!!!!ا به هر حال در همین کامنت اعلام میکنم، که باز هم کم آوردم !!!

و اما راجع به گروپ 6 منهاى شرکت کنندگانش، که مگس باشند یا نه، عرض شود که اصولا اگه تعداد خانمها بیشتر باشه، دلیلش اینه که آقاى مورد نظر از صدا خوشش میاد، حتى وز وز ، اما در پایان هیچکدوم از اون زنها به هیچ جا نمیرسند، چون در طول اون مدت یا دارند تایم میگیرند ببینن به کى بیشتر رسیده، و یا چیز هاى دیگه که بعدا که خواستند با هم و با آقا دعوا کنند، به اندازه کافى آتو داشته باشند، طبق فرمایش شما در کامنتهاى اون دنیا !! فرمودین که به ما چه خانمها چیزیشون نمیشه، و از قضا نوشته هاتون هم با آب طلا تابلو شد سر در برزخ چسبونده شد. اما قسمت بعدیش اگه از این 3 تا مگس 2 تاش مرد باشه یکیش زن، اوایل مغازله خوبه، اما اواخرش بالاخره باید از کلیه نقاط استراتژیک بدن خانم استفاده بشه که منجر به درد و جیغ و وز وز میشه، باز هم آقایون میگن به ما چه، و خانمه چیزیش نمیشه اما حد اقلش اینه که فرداى قیامت اگه هم دعوا بشه ، هیچ اتفاق وبزن بکشى نمیشه.

این بود یک جواب کاملا بى ربط از نوع زنانه ایرانى که تحت هیچ شرایطى حاضر نیستند بدون سخنورى بگن آقا کم آوردم اما شما بدونید که این یعنى آقا کم آوردم!!!!!!!!!!!!

مرحبا
شما تونستی با تقریبا تمام کلمات پست من جمله بسازی الا با "آش دهن‌سوز" و از اونجائیکه نکته اصلی پست همین کلمه بود نمره شما از بیست میشه دو.
بیشتر تمرین کنید و بجای استفاده از کیبرد از هوش خود را بهره بگیرید.

مرجان پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ق.ظ http://kavir-semnan.com

ببین ببین من به گورنوشت تقلب رسوندم که این جواب رو بده، میگى نه از خودش بپرس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! باور کن.

بعدشم من از بس تو فکرم که چرا بهش میگى کهییر!!!! الان نمیتونم رو چیز دیگه ( یعنى موضوع دیگه، وگرنه بقیه چیز ها !!! مورد نداره ) تمرکز کنم.

رجوع کنید به :
http://goornevesht.wordpress.com/2008/11/08/%d8%af%d9%84%d8%af%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c/#comment-12

مرجان پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ http://kavir-semnan.com

میگم من که آنلاینم، شما هم که آنلاینى، داریم با هم کامنت تایید میکنیم، میشهه کارهاى دیگه هم کرد ها!!!!!!!!!! بقیه وبلاگستان هم که خوابند، باور کن هیچکس نمیفهمه، مثلا بیا یک آش دهن سوز بار بذاریم !!!!!! بفرما اینهم آش دهن سوز.

همینه دیگه، شما به فرمایشات مولانا توجه نداری و فقط ظاهر قضیه(ب) رو میبینی و هول شدی.
اون آش‌‌دهان‌سوز یک وجب هم روغن روش داره.

مرجان پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ق.ظ http://kavir-semnan.com

شما یک بار دیگه هم ثابت کردید که از جماعت نسوان حد اقل من جزو کم هوشان و خنگ ها هستم، چون همه اون کامنتهاى اون دنیا رو میخونم روزى 2-3 بار هم در حین کار میرم اون دنیا و برمیگردم اما این کهییر رو ندیده بودم، مرسى، خیلى با حال بود، در مورد کامنت آخرى هم از قدیم گفتن هر کى آش میخوره اون یک وجب روغن روش هم میخوره !!!! من که پیشنهاد آش بار گذاشتن رو دادم پاى روغنش هم ایستادم والا !!!!

شما به کنه مطلب توجه نکردی، مشکل اون یه وجب نیست، آش ما نخود لوبیاش زیاده باعث نفخ و خدای نکرده برآمدگی شکم می‌شه.

کاملیا پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:42 ب.ظ

چون مخاطب خاص دارید من دخالت نمی کنم نه اینکه نفهمیده باشم شما منظورتون چیه (لبخن بدجنسانه)

(آیکون تو که راست میگی)
(آیکون خدا رو شکر)

مرجان پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ http://kavir-semnan.com

آقاا نفخ که مشکل نداره، 2 تا گ.......و.......ز مایه اش هست، من خیلیییییییییییى گذشت کردم که پاى اون یک وجب روغن ایستادم، میدونى که چاق میکنه باید 2 ماه واسش رژیم بگیرم، نه دیگه اینبار شما کم آوردى، اگه هم که این آش شما مدل دیگه شکم ما رو آورد بالا ( که گارانتى میدم نیاره، مشکل فنى داره!!!! ) خوب مملکت آزاد ، میریم کورتاژ میکنیم. ببینید به هر حال من مسئولیت همه چیز رو قبول کردم. شما اهل آش نبودى !!!!!دهن سوز که هیچى.

اولا مملکت شما آزاده، اینجا برای گوزیدن هم محدودیت هست.
ثانیا صرف نمیکنه من برای عرضه آش تا اون سر دنیا بیام و از امکانات آش‌خوری بی‌دغدغه استفاده کنم ، شما اگه طالبی بسم الله.
ثالثا ما اهل آش مگسی هستیم، بازم اگه طالبین بسم الله.
رابعا عمرا کم بیاریم در آش‌پزی.
خامسا نفخی که مورد نظر ما بود با باد صبا حل نمیشه.

پ.ن : ترتیب رو عربی نوشتم که حساب کار روغنش دستتون بیاد دیگه خود دانید.

مرجان پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ب.ظ http://kavir-semnan.com

اولا مملکت شما آزاده، اینجا برای گوزیدن هم محدودیت هست
( این رو کاملا درست گفتى !!! )
ثانیا صرف نمیکنه من برای عرضه آش تا اون سر دنیا بیام و از امکانات آش‌خوری بی‌دغدغه استفاده کنم ، شما اگه طالبی بسم الله
( اگه راهت بدن، که میصرفه،شما راهش رو هموار کن، صرفیدنش با من!!!! بیزنس کلاس، لوفتانزا!!)
ثالثا ما اهل آش مگسی هستیم، بازم اگه طالبین بسم الله
( چرا که نه 2 به 1 از اون 3 تا مگس، 2 تا نر ماده اش هم که معلومه کیه !! تو وز وز کردن هم کم نمیاره)
رابعا عمرا کم بیاریم در آش‌پزی
( اینو همه مردهاى ایرانى میگن، وقت عمل که میشه جا میزنن، من تا خودم نبینم باور نمیکنم، حالا شما اصرار کن !!! خودم باید بگم کم آوردى یا نه!!)
خامسا نفخی که مورد نظر ما بود با باد صبا حل نمیشه.
( اگه بگم براى این جواب ندارم یعنى بازم کم آوردم؟؟؟ خوب ندارم )

پ.ن: من هنوزم پایه ام ، ببینم شما کى منو از اینجا بیرون مى کنید !!!!!!!!!!!!!!!!!

باز اولا : پس امیدوارم قدر اونجا رو بدونید و در گ...دن اسراف نکنید.
بازم ثانیا : معلومه که راهم نمیدن، اونجا مملکت گو...هاست D:
بازم ثالثا : باز اشتباه کردین، یک نر و یک ماده منتظر ماده سوم هستند که از خارجه بیاد و بزم آش دهن‌سوز رو کامل کنه.
بازم رابعا : ز عمل کار برآید.
بازم خامسا : میتوانید باشید تا صبح دولتتان بدمد.

پ.ن : اگه پایه‌اید بسم الله، ما(توجه کنید که ما و نه من) منتظریم.

مرجان پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ http://kavir-semnan.com

آقا من هى میگم ، یک کمى شما آشنا میزنید !!!!!!!!! دمت گرم!!!! خوب حالا ، اینکه شما حاج خانم رو بفرستید خونه مادر خانم اینها، من هستم خدمتون، با اون آقاهه ( دیگه پیدا کردنش با خودتون ) بابا من از پست قبل که گفتى از حول حلیم افتادى تو دیگ و اینها فهمیدم که شما حاج خانم دار هستید، نگران نباش، واسه ما که فرقى نمیکنه، این دوره زمونه دیگه مال ما و شما و اوشون و ایشون نداره که داره؟؟؟؟؟

نه آبجی، بازم نگرفتی، دیگه نمیدونم به چه زبونی بگم، اصلا بیخیال،‌شما راست میگی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد