همینجوری ۲

اول میگه کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من، بعدش میگه البته به یاد تو.

از اوج حضور رسیدیم به حضیض فانتزی برای ملت رفت پی کارش.



نظرات 11 + ارسال نظر
کامی شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام
اگه یه موقعه ناخونتون رو گرفتین کی واستون میخاره
راستی بابت کامنته (لعنت به این زندگی که هر کاری بکنی بازم توش هم متهمی و هم محکوم).(زندگی زیباست اگر زیبا ببینیم)
به من سر بزنید خوشحالم میکنید

علیک سلام
مهم نفس عمله دلبندم.

مرجان یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ق.ظ http://kavir-semnan.com

کامنت شماره چهارده من تو پست داغ و سوزان کووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آی زن ذلیل ( آیکون چشمک و خنده و از این چیزاااااااا !!!!!)

فکر کنم فراموش کردید دکمه ارسال رو بزنید و هنوز تو کامپیوتر خودتون مونده.
شایدم اونقدر فکر کردین که چه کامنتی بذارید و به ذهنتون نرسیده که امر بهتون مشتبه شده که نوشتین.
در کل اشکالی نداره، بیشتر فکر کردن و رویا پردازی هم باعث رشد هوش میشه و براتون مفیده.

کاملیا یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:38 ق.ظ

به به می بینم که توضیحات لینکم رو عوض کردین
ممنونم خیلی ممنون و خوشحالم که دوست وبلاگی مثل شما دارم
اینقدر دلم می خواد یکی پشتمو بخارونه٬ خسته خستم ...

دلبندم شما کی خسته نیستی؟
گمشده‌ها هم که هی میان در میزنن و درزو باز نمیکنی، پس به‌ناچار باید از ناخنهای خودت کمک بگیری دیگه.

رز یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ق.ظ http://rosaceous.blogfa.com/

وایسا بینم رز قبلا با معرفت؟ منظورت چیه؟
رو که نیست والا، خوبه من چندبار برات آف گذاشتم جنابعالی در کمال ... جواب ندادی
ایشششششششش

اولندش که خاموشکی ازتون دریافت نشده.
دومندش قبلا با‌معرفت چون از وقتی که پستهای عشقولانه‌ و حسرت‌مدارانه در وصف یار مینویسین حضورتان در بلاگستان بشدت کم رنگ شده.

یه زن یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ق.ظ http://me-justawoman.blogsky.com

هوراااااااااااااااا این اولین بلاگ‌اسکاییه که من دیدم از این قرتی‌بازی‌ها تو وبلاگش گذاشته ....
هی هی هی ... بابا انیشتین :-)

منم می‌خوااااااااااااااااااااااااممممممممممممم

ببخشید شما همیشه همینطوری سرتونو میندازین پایین و میان تو اتاق انیشتین؟
بفرمائید بیرون و با مدیریت هماهنگی کنید تا ببینیم چی میشه.

رز یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:05 ق.ظ http://rosaceous.blogfa.com/

یعنی می خوای بگی آف یا آن از من دریافت نکردی؟
یعنی می خوای بگی یه بار که آن بودی برات پیام گذاشتم نگرفتی؟ عجب!!!!!!!!!!!!
من پستهای عشقولانه و حسرت مدارانه در وصف یار می نویسم؟ می شه دقیقا بگی کدوم پستم یه همچین حسی رو القا می کرد که خودمم بدونم
توهم زدی داداچ، توهم!
بعدشم اینکه اوضاع و احوالات خودت اینجوریاس، بقیه رو هم همینجوری می بینی!

از میان پستهای آبان و آذر:

عشق تو نهال حیرت آمد
وصل تو کمال حیرت آمد

گالیور عاشق فلرتیشیا بود

ترسم که اشک در غم ما پرده در شود

کاش می شد کور بود و کر

طلبم از همه جز عشق نبود
و بجز مهر بدهکار نبودم به کسی

دیرتر به رختخواب می‌رفتم و می‌خوابیدم. بیشتر عاشق می‌شدم

و شاه بیتش: دلم می خواد .... هیچی، بی خیال

حالا دیدی؟
ضمنا وقتی آن نشون میده و جواب نمیدم یعنی دی‌سی شدم ولی قبلش یادم رفته Signout کنم.

ندا یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ق.ظ

ندای چی؟؟؟؟؟؟

ندای گآش

مرجان یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ق.ظ http://kavir-semnan.com

ببین اگه اصلا عمرا قبول کنم اینو، که فرستاده نشد و اینها، دیگه بهونه نداشتیم، مرد آن است که...... اووومممممم بیخیال بابا مرد که پیدا نمیشه اون چند تایى هم که میبینى همچین اداى مردى رو در میارند، پاش بیفته جلو زنهاشون همچین موش میشن و سااکت ( انگار اخیرا ایران مد شده میگن سوسکت کردم، سوسک شدى و از این چیزا من نمیدونم این سوسک شدن کلمه بدیه یا نه؟؟؟ ) در ضمن من میخواستم آپ کنم اما چون میدونستم هم کلاس شما نیستم ( یعنى کلاس من به اینجا نمیخوره ) و شما منو به گودر اضافه نکردین، گفتم سنگین ترم بشینم سر جام، چون خیطى بد دردیه.

شما یک کاری کن، برو یه نگاهی به کامنتدونی بنداز و زحمت کلیک کردن روی لینک کامنتدونی رو بکش و فقط به تعداد کامنتها توجه نکن.
شاید یک نفر برای اندازه‌گیری هوش یک نفر دیگه مثلا یکی از کامنتها رو حذف کرده باشه و کامنت چهارده شما شده باشه سیزده.

ندا یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ

این سیستمی رو که رو وبلاگتون بستین به صورت عمومی توضیح بدین :)
توضیح بدین دیگههه
ای بابا
خوب ما هم میخواییم سیستم پیاده کنیم .

ای بابا، مگه من سیستم بندم؟
اما چون شمایی بطور خلاصه در جواب کامنت حاجیه خانوم توضیح میدم.

رز دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:51 ق.ظ http://rosaceous.blogfa.com/

بی خیال داداچ، توهم زدی!

جواب بده، چرا متهم میکنی؟

کاملیا دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 ق.ظ

خودم سر فرصت براتون توضیح می دم ندا جان
راهکارشون حرف نداشت می دونین که ...

یعنی چی؟
میفرمائید من بد راهنمایی کردم یا خدایی نکرده ندا خانم متوجه نشدن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد