اندر باب دو پست قبلی

اصولا در بلاگستان آدمهای با صبر و حوصله‌ای مثل یک‌پزشک و چهل‌وهشت هستند که وقتی یه‌چیزی پیدا میکنند با ذکر جزئیات و دقیق برای خواننده‌هاشون توضیح میدن. 

یک نفر هم در بلاگستان هست که بسیار موجود بی‌حوصله و پاچه‌گیریه و عمرا نم پس بده و بیاد برای کسی توضیح و تفضیل معلقهایی که میزنه رو بده. 

همگی به بزرگی خودتون ببخشید و اگه حوصله داشتین به این ۱۴۹۰۰ لینکی که گوگل پیداشون میکنه سربزنید تا رستگار شوید.

نظرات 4 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:04 ب.ظ

ها ؟
چی؟
چی شده؟
کجا؟
چرا ؟ چگونه؟
در ضمن من متوجه شدم.:)

آهان
همون
هیچی
همینجا
همینجوری، معمولی
خداروشکر

کاملیا سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:27 ق.ظ

خیلی ممنونم
لطف کردین مثل همیشه
(آیکون یک شاخه گل)

خواهش میکنم، هرچند که بخاطر شما نبود.
(آیکون زبون درازی)

رز سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ق.ظ http://rosaceous.blogfa.com/

زودتر اون لینک من و از آخر بیار اول، بعدش اون قبلا رو هم بردار تا مورد غضب ما قرار نگیرید
گفته باشم !
توهم زدی، یعنی داری اشتباه می کنی، جواب از این واضح تر، گرچه خیلی دلم می خواست اینجوری باشه که تو می گی :دی

نمیشه که، باید آپ کنی تا بیای اول لیست، تنبلی باعث ته‌نشین شدن شماست.‌
آرزو بر ترشیدگان عیب نیست.

ناصر شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.singleshow.blogfa.con

من میدونم نیتتون خیره و لی واقیتش من که هیچی نفهمیدم
دقیقا مثل اون اولی

خیالی نیست داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد