دنبال چه می‌گردی؟

بعضی از سایتها خیلی خوب هستن. هم میشه مستقیم رفت سراغ موضوع مورد علاقه و هم متوجه شد که پربیننده‌ترین سوال چندتا بازدید کننده داشته(یه چیزی بیش از دو برابر سوالهای دیگه) و  هم جواب سوالت رو بگیری.

نظرات 3 + ارسال نظر
گورنوشت جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ق.ظ

من الان دارم فکر می کنم که کدوم سوال ممکنه از صیغه حین چت جذابتر باشه که زودی برم اون رکورد رو بشکونم :))

والله سوال جالبتر که خیلی داره اما شکوندن رکوردش کار یک نفر و یک شب نیست.

کاملیا شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ

ای ای بابا شما کجا اونجا کجا
نکنه خبریه؟
شما که تازه مزدوج شدین
امان از شما مسلمونای شیعه ایرونی ...
خوبیت نداره مادر جون ...

مگه شما خبر نداری که یمخ اینجا، یمخ اونجا‌، یمخ همه‌جا
منم برای احکام ازدواج رفته بودم که اینها رو دیدیم و گفتم امثال شما مجردین شیعه‌ی دین‌گریز رو ارشاد کنم که از نت استفاده شرعی کنید تا نذورات عاشورا و تاسوعاتون قبول درگاه حق بشه.

کاملیا یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:33 ب.ظ

مممنون یمخ جان (چند جانبه ممنون)

خواهش میکنم، قابل نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد