کشف و اثبات شد

ناز؟ نوازش؟ احترام؟ توجه؟

نه بابا، هیچ‌کدوم 

هیچ چیز به اندازه Size باعث عرقاسم‌های* خفن در نسوان نمیشود. 

سایز چی؟ خب من انگلیسیم خوب نیست خودتون اینو** بخونین و ترجمه کنید. 

 

  

 * : کپی‌رایت واژه "عرقاسم" از اینجاست.

**:  کپی‌رایت لینک مال اینجاست.

نظرات 11 + ارسال نظر
گورنوشت سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:31 ق.ظ

منم تو کفم عجیب. از دیشب تا حالا خواب به چشمم نیومده. کپی رایتش هم در واقع مربوط میشه به نویسنده فرهیخته اینجا: http://biandish.blogfa.com که دلم بد تنگ نوشته هاشه

غصه نخور کهییر جان
انشالله درباره size چیزهایی که ماها بتونیم بهش بنازیم هم تحقیقات میکنن و از شرمندگی درمیایم.

یه زن سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ق.ظ http://me-justawoman.blogsky.com

ای آقااااا سایز این چیزی که توی این مقاله نوشته فقط به کار خانم فرنگی‌هاش می‌آد وگرنه آقایون ایرونی اگه سایز حساب بانکی‌شون گنده شه، بس که بی‌جنبه‌ان می‌رن چهارتا چهارتا زن می‌ستونن که دیگه به عرقاسم مرگاسم نمی‌رسه همون که رنگشو ببینن، خیلیهههههه :)))

اتفاقا در جماعتی از نسوان ایرانی هم مصداق داره.
خداییش کجای دنیا بجز ایران فقط رنگش میتونه باعث جذب همسر دوم به بعد بشه؟ پس نتیجه میگیریم که سایز حساب بانکی میتونه روی رنگ تاثیر بذاره و باعث جذب و مرگاسم هم بشه.

سامان چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ق.ظ http://saman-asemonaa.blogfa.com

قدرت خدا !!!

قدرت خدا چیه دلبندم؟ مگه نمی‌بینی کشف کردن که تاثیر سایز بیشتره.

کاملیا چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:22 ب.ظ

از مونثی هیچکدام را نخواد کی رو باید ببینه؟
یمخ جان٬ داری ژیشرفت می کنی٬ پسرجان٬ هر روز ... تر از دیروز ...
پیروز و بهروز و سربلند باشید

اول از همه نباید هول بشه و بجای "اگر" بنویسه "از" و بجای "پیشرفت" بنویسه "ژیشرفت"
بعدش روش بشه و بگه جای نقطه‌های قبل از "تر" چی باید گذاشت
آخرش هم به مرد خرس گنده نگه پسرجان

کاملیا پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 ق.ظ

باشه٬ باشه٬ مرد خرس گنده عزیز٬ یمخ خان!!!

حال من رو می گیرید؟ اشکال نداره٬ قابلی نداره اصلا.

من که کم کم دارم عادت می کنم به این نوع بذل و بخششها (لبخند)

خب به من چه که باز ناخنهای بلند باعث غلط تایپی شده

کاملیا پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:38 ب.ظ

(لبخند ناشی از کم آوردن)

َ(آیکون امیدواری دادن که غصه نخور بابا دنیا دو روزه)

کاملیا شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:16 ب.ظ

یمخ جان مرد خرس گنده عزیزٍ ملا لغتی عزیز

ممنون که اهمیت می دهید به ما و کا (منت)* می گذارید٬ خیلی ممنون ...
*کا (منت) کلمه ترکیبی دو منظوره= کامنت می گذارید + منت می گذارید
(آیکون حس مخترع بودن)

من ملا لغتی (ملا نقطی) نیستم اما وقتی کسی از زمین و زمان شاکیه فکر کنم اول از همه باید از خودش شروع کنه و بیشترین اهمیت رو به خونه خودش و خواننده‌های خودش بده، اینجور وقتها دعا میکنم ملا لغتی (ملا نقطی) بودنم تلنگری باشه به نویسنده که ...

اونوقت این "کا(منت)" یه لغت آبادانی نبوده؟

کاملیا دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:19 ب.ظ

قصد جسارت نداشته و ندارم

چطور مگه؟ من که هیچ قصد جسارتی ندیدم و احساس نکردم.

مرجان سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ب.ظ http://kavir-semnan.com

بوى سوختگى نشنوم من !!!!!!!!!!! الهییییییییییییییییییى، مادر ، منکه قبول کرده بودم خنگم!!!!! اما فداى شکلت اینقدر غصه نخور که راهت دوره، اینهم از بد شانسیه تو بوده دیگه

نمیدونم که اتفاقیه یا ... اما عنوان این پست هم خودش جوابیه.

خانم خنگه ! سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ب.ظ http://kavi-semnan.com

همینه که از قدیم گفتن هر که پولش بیش، د..ولش بیش تر!!!

سروده خانم خنگه !

شاید هم دوبار اومده باشه این کامنت. سر جد هر چى مرد پولداره این وب سایتت رو درست کن تا 6 ساعت نمیشه کامنت گذاشت !

سعی میکنم تا ۶ ساعت دیگه درستش کنم

مرجان سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ب.ظ http://kavir-khengestan.com

اینجا نه آیکون چشمک داره نه نیشخند، یعنى کلا اسباب لاس زدن و کرم ریختن تصویرى موجود نیست، پس فعلا شب بخیر!

خداروشکر
شب به خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد