هورا، هورا، باز ری...یم

دیدین؟ حتما دیدین، مگه میشه ندیده باشین؟ پیروزی خون بر شمشیر رو میگما،‌دوشنبه شب در برنامه نود دیدین چه کردیم که؟ شاهکار کردیم، نه خدائیش اس‌ام‌اس‌ها رو حال کردین؟ خدا رو شکر به عالم و آدم ثابت کردیم که ایرانی هستیم اونم از نوع دبش و دو‌نبشش. 

بیش از دو میلیون اس‌ام‌اس فرستادیم و که بیش از پانصدهزارتاش غیر قابل قبول بود. یعنی بیش از ۲۵٪. 

نمیخواین بگین که غیرقابل‌قبول یعنی فرستنده بلد نبوده یه دونه ۱یا ۲ ناقابل تو متن پیامکش بزنه و بفرسته که؟ اینطوری بوده؟ خدا کنه. من خنگ فکر کردم غیر‌قابل‌قبول یعنی بعضیا بیش از یکبار رای دادن. 

دویچه‌وله، انتخاب وبلاگ برتر، انتخاب بهترین بلاگر، یادتون به خیر. 

خدائیش خدائیم در اعلام نظرمون.

نظرات 28 + ارسال نظر
گورنوشت چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ق.ظ

امروز هم قراره به دلیل این که اتحادیه اروپا اسم منافقین رو از فهرست تروریستها خارج کرده و فرانسه داره بهشون امان میده بریم جلوی سفارت انگلیس تظاهرات کنیم و اه شد بریزیم تو و پرچم غزه رو ببریم بالا یه حالی به حولی...

خب آخه حکمت داره
خیابون نوفل‌لوشاتو باریکه و سفارت فرانسه ساختمانش جنوبیه و نمیشه فتحش کرد برای همین میرن سفارت انگلیس که فتحش راحت‌تره.

جوجو چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ق.ظ

یعنی ما با هم از خواب پاشدیم من اومدم آن لاین کامنتت رو تایید کردم دینگ زدم اما تو نیستی!
اینو نوشتم تا یه جاییت بسوزه وقتی میخونیش (آیکون زبان درازی)

ای وای‌، ای وای، باز ری...م

میثم چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ق.ظ http://mhi.blogsky.com

ایول
دمت گرم.

برای چی؟ من که اس‌ام‌اس نزدم.

یه زن چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ب.ظ

یه سری دق می کنن تو اینقدر به نحوه گزینش ها گیر می دی ها ؛-)

خب ایرانیا دنبال سولاخ رای‌گیری میگردن به من چه؟
تو ایران فقط یک راه برای رای‌گیری منصفانه هست و اونم اینه که به تعداد گزینه‌ها سوله درست کنن و در یک زمان رای‌گیری رای‌دهندگان هرکدوم برن تو سوله گزینه مورد نظرشون و آخرسر آدمهای جمع شده در هر سوله رو بشمارن.

پ.ن: البته بجای سوله از آغل هم میشه استفاده کرد.

کاملیا چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:48 ب.ظ

شادیم به شادیتان

خداروشکر

مرجان چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ http://kavir-semnan.com

(من خنگ فکر کردم غیر‌قابل‌قبول یعنی بعضیا بیش از یکبار رای دادن.)


میگم تکلیف منو روشن کن من خنگم یا تو بالاخره؟؟؟ اینجوری نمیشه که هی ما رو سرگردون کنی!!!!!!!

اختیار دارید بانو، بنده در حضور شما جسارت نمیکنم خودمو به این صفت مفتخر کنم. همونطور که فرمودین این صفت فقط برازنده شماست و بس.

مرجان پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ http://kavir-semnan.com

آهان خوب اینجورى بهتر شد حد اقل فهمیدیم چه کاره ایم!!!!!! اما خودت گفتى خنگى ها ، من بى تقصیرم فعلا 1-1 تا آینده!

شکسته نفسی میفرمائید بانو
نتیجه 10-1 به نفع شماست چون شما تا حالا بیش از 10 بار به این صفت اعتراف کردین.

مرجان پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ق.ظ

اى بابا تو اسلام هر 10 تا زن یک مرد هست !

بازم 1-1 به نفع شما آقایون

بانو
لطفا به جای اینکه سعی کنید فقط جواب بدین که جواب داده باشین کمی هم به املا و انشای کامنت توجه کنید که بشه ازش سر در آورد.
برای راحتی کار شما و فشار نیامدن به عضو شریفتان (مغز) به صورت چندگزینه‌ای نوشتم که می‌تونید انتخاب کنید:
1- اى بابا تو اسلام "برای" هر 10 تا زن یک مرد هست
2- اى بابا تو اسلام "ارزش" هر 10 تا زن "برابر" یک مرد هست
3- اى بابا تو اسلام هر 10 تا زن یک مرد "کافیشون" هست
4- اى بابا تو اسلام هر 10 تا زن "دنبال" یک مرد هست"ن"
5- اى بابا تو اسلام هر 10 تا زن یک مرد هست"ن"
6- اى بابا تو "سلام" هر 10 تا زن یک مرد هست
7- اى بابا تو " " هر 10 تا زن یک مرد هست

مرجان پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:06 ق.ظ http://kavir-semnan.com

آهان شما بلد نیستى فارسى رو با لهجه خارجکى بخونى به من چه. آقا یک کم مسافرت کنید، دنیا رو بچرخید!!!!لهجه اتون عوض بشه ( البته رشتى و ترکى نشه، خاااااارجى بشه) بفهمید که من چى میگم

و اما گزینه اصلى اینه تو اسلام هر 10 تا زن معادل یک مرد هست

اما گزینه 4، یعنى اصلا امکان داره که 10 تا زن!! اونم مسلمون!! دنبال 1 مرد باشند و در عرض 24 ساعت همدیگر و تیکه پاره نکنند؟ یعنى از دو حال خارج نیست، یا مردک بدبخت رو میکشند که به هیچکس نرسه، یا اینقدر همدیگرو میکشند که آخرش فقط یک زن بمونه با اون مرده، شما کلا زنهاى مسلمون رو دست کم گرفتین!!!!!!!!! قطام، عایشه، هند جگر خوار ( آکله الاکباد )، مرجانه ( مادر یزید بوده، شمر بوده کى بوده و ابن مرجانه!) آقا مطالعه کنید یک کم!!!

آهان اینم بگم اینکه من هى میام کامنت میذارم نه که منظورى باشه ها ( شما اصلا فکر بد نکنید) ، میبینم اینجا سوت و کور و غریب و بینواست، میام که دلت نشکنه!

۱- خدا رو شکر نمردیم و معنی دور دنیا چرخیدن رو فهمیدیم. جدیدا سمنان-هند-شاه‌عبدالعظیم کانادا شده دنیا رو چرخیدن دیگه؟ بانو هرکجا بری آسمون همین رنگه فقط افه‌اش فرق میکنه.

۲- شما عربستان هم رفتی؟ چون گزینه 2 همین جمله شماست اما با لهجه فارسی.

3- بانو جسارت نباشه‌ها، اولا اینجا کامنتدونیه، وبلاگ نیست که اینهمه شرح و تفسیر ارائه میدین. ثانیا اینکه نسوان مسلمان دوتا سور به درندگان زده‌اند که دیگه مطالعه نمیخواد که، یکیش همین نویسنده وبلاگ کویر سمنان.

4- شما خودتونو به زحمت نندازین، همه بزرگان علم و ادب و اندیشه بعد از مرگشون شناخته شدن چون اگه به بینندگان و کامنت‌گذاران محترمشون اینهمه ماچ میدادن زودتر شناخته میشدن.

رز پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ق.ظ http://rosaceous.blogfa.com/

سلام علیکم!
با اون رای گیری و سوله کاملا موافقم

ولی من با آغل موافق‌ترم.

رز پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ http://rosaceous.blogfa.com/

بدو بیا ببینم می تونی یه مرد خوب باشی :دی

یه مرد فقط یه مرده، برای اینکه خوب باشه باید پیش یه بانوی خوب باشه، تا بانو خوب نباشه مرد خوب نمیشه، پس بکوشید تا بانویی نمونه باشید تا مرد نمونه‌ای نصیبتان شود.

مرجان جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ق.ظ http://kavir-khengestan.com

آقا جواب اون کامنت بالایى تو دیکشنرى مردونه میشه:

مرجان کم آوردم، به خدا کم آوردم، دست به دامن سمنان و شاه عبد العظیم شدم، مرجان ولم کن، مرجان همین روزاست که بزنم با مشت و لگد بیرونت کنم، اما اینها یک طرف من همش فکر میکنم که فکر میکنم که.... نه نمیگم

بعد هم من ماچ نمیدم ماچ میگیرم! اینها با هم فرق داره اثرش هم فرق داره هم براى دهنده !! هم براى گیرنده!!!!

هرچند این دیکشنری نسوان-ساخته خیلی هم بیربط نیست اما نسوان رو ول کنی هرجور تفسیر خودساخته‌ای که دلشون میخواد رو زورچپون میکنن توش، عین همین تفسیر شما.

ماچ دادن و گرفتن تا موقعی که اجرایی نشده فرقی ندارن! وقتی اجرایی شد اثرش در گیرنده و دهنده نافرم جاری میشه بلکه در ماچ‌گیرنده شدیدتر هم جاری میشه به همین نشون که اولا علامت‌تعجبهای گیرنده دوبرابر دهنده میشه در نوشته فوق و ثانیا ماچ‌گیرنده میاد در بلاگستان و دربدر دنبال ماچ‌دهنده می‌گرده.

میم نقطه جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ب.ظ

دوستمون اجازه نداد جواب سوالتون رو بنویسم مجبورم اینجا دوباره
بفرتستمش:سلام/اینجا جواب دادن امنیت نداره!میترسم باز پاکشه ولی مینویسم.اولا میشد محترمانه تربنویسید به هرحال شما ازمابزرگتریدومابچه!!ها باید آداب سخن رو از شما یادبگیریم.
اما در مورد سمت راست کره،البته در سمت راست کره غیراز گروه غرب ساخته ی طالبان جمعیت مسلمونها از هند که فقط تعداد شیعیانش از ایران هم بیشتر تا پاکستان و البته مسلمونهای افغانستان تا شیعیان بحرین وعربستان و عراق و سوریه وشیعیان ترکیه و آذربایجان و شیعیان لبنان و جمع شیعیان فلسطین هم وجود داره،دیگه سمت راست تر نمیرم و جمعیت شیعه ها توی شرق و جنوب شرق آسیارو هم نمیگم و یا شیعیان قاره ی فرآموش شده ی آفریقا و...که افتخار میکنند به پوشیدن لباس عفت و حیا و اطاعت حضرت حق!-در مورد فیلتر هم که شما بزرگترید و عقلتون کاملتره باید بگم؛ دنیای وب که نه دری داره نه پیکری ابزار خوبیه برای اغفال و فریب و.....تا حتی کلاه برداری وکلاه گذاری(جسما"،پولا"و روحا")وصدالبته تبلیغ گروههای تروریستی و جذب نیرو(اونکاری که قاتلان شهدای حسینیه سیدالشهدای شیراز کردند)
به همین دلیل دول در بسیاری کشورها و خانواده ها در برخی کشورهابرای حفظ فرزندانشون ازانحراف اعم از جنسی و پولی و روحی!اقدام به انجام این کار می کنند.
توی آمریکا و اروپا البته وضع بهتره!چون اونجا علاوه بر فیلتر اصلا از اساس اون سایت رو از بین میبرن(ازطریق سرور)توی اونجا ماهواره ممنوع نیست چون اگرشبکه ای هم مثل (سحر یا المنار)مخالفشون باشه حذفش می کنن!براحتی آب خوردن.منتهی اگر ایران این اقدام رو انجام بده میشه عقب موندگی وسانسور واگر اونجاباشه میشه استفاده ی مدرن!از وسایل!
فیلترینگ اقدامی در دفاع از امنیت روحی یه جامعه س اما من منکر ایرادات فرآوان توی استفاده از اون نیستم،همونطورکه خیلی ازپایگاههایی که من واقعا"دوستشون داشتم مثل(سپهرنیوزیا عدالتخانه و...)هم فیلترشدند اما این دلیل نمیشه با اصل اینکار مخالف بشم.

ببین عزیزم
همون مقدار که مسلمون و شیعه و موافق افکار شما در دنیا هست مخالفش هم هست و فکر کنم بیشتر هم باشن و دلیل نمیشه همه موظف باشن مثل شما فکر کنن و مطابق عقاید شما لباس بپوشن.

همونطور که به عقیده شما قاتلان شهدای حسینیه شیراز اینترنتی جذب شدن،‌به عقیده یک گروه دیگه شهدای یازدهم سپتامبر هم اینترنتی جذب و هدایت شدن. همونجایی که شما میفرمائید سایت رو از سرور میبندن این حق رو به دارنده سایت حذف شده میدن که بیاد از خودش دفاع کنه و بتونه سایتشو مجددا راه‌اندازی کنه.
این فرق سانسور و فیلترینگ بی‌دلیل و بی‌رویه است با جلوگیری از اختلال در نظم جامعه است.

میم نقطه جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ

ببینید اگرشما اعتقاد به دین اسلام رو پایه ی بحث قرار میدادید یعنی اینکه بحث من و خودتون رو بعنوان یه بحث بین دوتا مسلمون با تمام پیش فرضها و اعتقادات واصول مسلمونهابرسمیت میشناختید اون یه راه حلی داشت.اما اگرشما پا از این عرصه بیرون بکشی دیگه جای چنین بحثی وجود نخواهد داشت.
بلکه جواب شما یه قانون میشه که سالها پیش توی مجلس این مملکت بعنوان لزوم رعایت حجاب برای همه مطرح میشه و هرکسی چه یهودی چه مسیحی چه مسلمون اعم از معتقد یا غیره که تابعیت اون کشور رو دارن باید اجراش کنن.
دیگه صریحتر از این؟
همونطوری که مانمیتونیم به هرقانون توی هرکشوری ایراد بگیریم.
درمورد فیلترینگ هم که عرض کردم بعید میدونم با اصل این موضوع مشکلی باشه همونطور که هردومون میدونیم چقدر مطالب ضد بشری و ضدانسانی توی نت هست که انتشارهرکدومش ممکنه باعث انحراف خیلی آدمهای کم اطلاع باشه!آیاحکومتها وظیفه ندارند از کوچیک و بزرگشون دربرابر این حملات دفاع کنن؟فرض کنیدسایتهایی که بصورت مقالات متعدد همجنس بازی یا خودارضایی رو ترویج میدن اون موقع اگر هیچ مانعی سرراهشون نباشه تکلیف پسر۱۳-۱۴ ساله ای که تازه با این دنیای مجازی آشنا شده و ممکنه بدلیل کم اطلاعی منحرف بشه و این انحراف تاآخر عمر زندگیش رو خراب کنه چیه؟ آیا نمیتونیم بگیم که یکی ازوظایف دولت علاوه بر دفاع نظامی از کشور دفاع دیجیتال ازمرزهای اخلاقی ملی اون کشور هست؟
البته من قبلترگفتم که این بحث رو قبول دارم که خیلی از فیلترها یا اشتباهی یا ناعادلانه بوده (واین خیلی بموضع نویسنده رادیوسیتی نزدیک بود اما بدلیل شاید بدبینی که نسبت به من دارندودارید حتی این رو هم قبول نکردید)

شما همون فرضی که گفتم اعتقادات من با شما تفاوت داره رو همیشه در نظر بگیر چون بطور کامل با اون پیش‌فرضهات مخالفم.
من و شما قبل از اینکه مسمان باشیم انسان هستیم و داریم روی حقوق انسانی صحبت میکنیم.

حرفی نیست، قانون رو رعایت میکنیم حتی اگه باهاش موافق نباشیم اما فکر میکنم حق این رو هم داریم که اعلام کنیم با این قانون موافق نیستیم و دلایلش رو هم بگیم دیگه؟

ببین،‌ تعریف ضد‌بشری و ضدانسانی از دیدگاه من و شما و فیلترکنندگان متفاوته همینطور تعبیر من و شما از همجنس‌بازی و خودارضایی. توجه داشته باش که همون پسربچه 13-14 ساله هم باید درباره همجنس‌بازی و خودارضایی اطلاعات صحیح داشته باشه و از وظایف همون دولته که اگه دفاع دیجیتال میخواد بکنه، اطلاع‌رسانی دیجیتال هم بکنه. مطمئنم تجربه کردی لذت خودارضایی رو. این لذت چیزی نیست که با بستن چندتا سایت بشه تبدیلش کرد به نفرت.
در هیچ جامعه‌ای با نبین، نشنو و نکن نمیشه کسی رو قانع کرد.

میم نقطه جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:13 ب.ظ

ببینید این همون چیزیه که میگم شما مشخص نمی کنید!
حکومت امروز ایا همه ی مردم کره ی زمین رو مجبورکرده که حجاب رو رعایت کنن؟نه!پس این صحبت شما درمورد چیه؟آیا ماگفتیم که اکثریت جهان ماهستیم؟نه!
قانون حجاب اجباری توی مجلس ایران درسالهایی که اتفاقا مشارکت عمومی از الان که نزدیک۵۰-۶۰ درصد شده هم بیشتر بوده و مجلس همین مردم این قانون رو تصویب کرده.ما بخاطر دینمون این قانون رو احترام میگذاریم و کسی هم که دینش این نیست بخاطر اینکه تابعیت این کشور رو داره باید این قانون رو رعایت کنه

در مورد فیلتر:اولا ماکه ندیدیم دادگاهی برای رسیدگی به این همه سایت اسلامی که توسط آمریکا حذف شد برقرار شده باشه حتی برخیشون وقتی خبری یا مطلبی ضد منافعشون منتر می شد بدون هیچ اطلاعاتی این اقدام رو می کردند!
درثانی شبکه المنار وسحر چرا حذف شدند؟کدوم دادگاه دفاعیات اونها رو شنید؟اگر من نمیدونم شما که مدعی هستید باید شاهدی سندی چیزی برای این تفاوت عملکرد ارائه کنید
منتظرم

چیو مشخص نمیکنم؟ شما میگی اسلام گفته و مجلس هم تصویب کرده که حجاب اجباری درسته؟ منم میگم هم اسلام اشتباه کرده و هم مجلس اما چون قانونه چشم رعایت میکنیم.

میم نقطه جان‌، وقتی یک سایت اسلامی میاد آگهی میده که استشهادگر استخدام میکتیم که به خودش بمب ببنده و بره خودشو یکجایی منفجر کنه و بخاطر این آگهی حذف میشه و بعدش هم نمیره پیگیری کنه و عذرخواهی کنه تا دوباره برقرار بشه تقصیر کیه؟ شما برو شکایت بکن که چرا فلان سایت اسلامی حذف شده، اگه پیگیری نکردن و دلایلشون رو ارائه نکردن بیا بزن تو گوش من.

اگه رعایت قانون خوبه برای همه و در همه‌جای دنیا خوبه. اینکه من برم از امکانات یک کشوری استفاده کنم و توی شبکه تلویزیونیم چیزهایی خلاف قوانین اون کشور منتشر کنم خب باید انتظار بسته شدن رو هم داشته باشم.

میم نقطه شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ق.ظ

آفرین من هم همین جمله آخر رو میخوام.
۱.اون سایتهایی که حذف شدن از این آگهی ها ندادن و صد البته من هم همین جواب رو به شما می گم.همه ی اون سایتهایی که توی ایران فیلتر شدن برن شکایت کنن اگه دلایلشون رو بهشون نگفتن.
بخصوص سایتهای داخلی مثل همین بازتاب یا سپهرنیوز و یا نوسازی یا عدالتخانه برای همه دادگاه برقرار شد منتهی سایتهای بیرون مرز مثلا رادیو زمانه چون مجوز نداره و...به این دلایل فیلتر شدن.

۲.درمورد حجاب- من هم همین رو میگم نظرشماهرچی باشه حتی انکارخدا برای خودتون محترمه ولی وقتی چیزی قانون شد بایدپذیرفته بشه ورعایت بشه
۳.البته ما بهمین دلیل زود ازدواج کردیم و مشکلاتش رو بجون خریدیم که همچون لذت پستی رو تجربه نکنیم!اما با این حرفتون که دولت وبخصوص روحانیون بیان در این مورداطلاع رسانی کنن کارشده ولی خیلی کم.
اصلا یکی ازاهداف قانون اجبار حجاب در همین راستاها بوده که جامعه رو از یه محیط شهوت پرست به یه محیط عقلگرا سوق بده که البته رعایت نکردن قانون از طرف مخالفان همین قانون باعث ترویج فساد و فراگیری همونچیزی شد که شما دم از لذتش میزنید
۴.بله صدالبته حق این رو دارید که بگید با این قانون مخالفید
منتهی شرایط امروز کشور متاسفانه یه جوریه که حتی ماها هم خیلی مطالباتمون و حرفهامون رو بایدمسکوت بگذاریم
آدمهای مذهبی هم با خیلی افراد و خیلی قوانین مخالفند و نقدجدی دارند منتی کشور ما نیاز بیشتر از نان شب به یه ثبات داره که متاسفانه خارجی ها این رو ازماگرفتند.
تجربه آزادی بیش از حد اول انقلاب هم که مقدمه ای برای ترورها شدما رو بیشتربوضع کنونی راضی میکنه.شماکه سنتون ازمابیشتره لابد بهتر میدونید آدمهایی مثل مطهری که ایدوئلوگ بودند تا کارگزار حکومت برای اندیششون ترور شدند و یا عرفاو نویسندگان بزرگی مثل آقای دستغیب.
حتی فضای نسبتا؛آزاد دوخرداد هم بیشتراز اینکه گفتگو و بحثهای این دستی رو زیاد کنه توهین و هتاکی های نسبت به دین ومقدسات رو افزایش داد اگرنه گوش علمای دین برای شنیدن سوالی مثل سوال شما وحتی بدتر از اون هم شنواست.....میتونید یه سفربه همون استانی که گفتید یه شهرداره برید یا ازطریق همین نت و فرومهای مذهبی همین سوالات رو بپرسید یا اعتراضاتتون رو مطرح کنیدو جواب هم بشنویدُمطمئنا؛ تا جوابی نشنویدوبحث متخصصان رونشنویم نمیتونیم قضاوت کنیم که آیاواقعااین قانون اشتباهه؟آیا واقعا؛اسلام به اشتباه دستوربه حجاب داده؟آیا قرآنی که بارها به حجاب و حفظ چشم دستور داده حرف خدا هست یا نه؟
آیا اصلاخدا وجود داره؟آیا خدا حق داره برای ماوزندگی شخصی ماقانون وضع کنه و...........

۱ - ببین عزیز من، همین الان تمام سایتهای مخالف غرب و آمریکا و اسرائیل و موافق نظریات و تفکرات شما میزبانشون یا آمریکاییه یا اروپایی. توش هم بدترین فحش و فضاحتها رو بهشون میدین. همین وبلاگ خود شما میزبانش کاناداست، این سایتو که حتما دیدی :
www.alhomat.com
میزبانش آمریکاییه. این بنده خدا هم جالب نوشته:
http://www.mimnoon.com/archives/000619.html
مشکل اصلی اینجاست که اگه سایت من فیلتر بشه و دلیل فیلتر شدنش هم از نظر شما درست باشه، اگه برم شکایت کنم یا زندانی میشم و یا اعدام.

2 - قانون رو که ما پذیرفتیم اما برای بار سوم هم میگم من و عده‌ای مخالفش هستیم و فکر نمیکنیم قانون منصفانه‌ای باشه.

3 - اون لذتی پستی که شما مدعی هستی نچشیدی و چسبوندیش به بی‌حجابی( البته بی‌حجابی که نداریم پس کسی قانون رو زیرپا نذاشته، درستش بد‌حجابیه) اولا که منحصر به رجال نیست و نسوان هم میتونن خودارضائی کنن و خودارضائی‌شون هم فکر نمیکنم ربطی به بدحجابی نسوان داشته باشه، ثانیا حسب تحقیقاتی که احتمالا شما قبولش نخواهید داشت ثابت شده که جزئی از رشد جنسی آدمیزاده نه گناه‌کبیره.

4 - من با خیلی از اون آدمهایی که آدرسشون رو دادی صحبت و بحث کردم اما نتیجه مثبتی نگرفتم. فکر کنم که قبول داشته باشی هیچ‌کس با اعتقادات و افکاری که الان داره به دنیا نمیاد و اعتقادات و افکارشو کسب میکنه. یک عده با تقلید و عده‌ای با تفحص. من با تفحص به این عقاید و افکارم رسیدم. اون کسایی که آدرسشون رو دادی متاسفانه همیشه در بحث و صحبت میرسن به جایی که باید از لفظ "الله اعلم" استفاده کنن و اینم تو کت من نمیره.

5 - متاسفانه بقیه صحبتهاتون هم خلط مبحثه و کشوندن بحث به جایی که اونقدر گنده بشه که به نتیجه نرسه.

سامان شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:37 ق.ظ http://saman-asemonaa.blogfa.com

خیر آقا جان ! خیر
نمیگیره دیگه ! نمیگیره ! هر چی میگیم نمیگیره این اخوی !
تو اگر گوشه محراب نشستی ، صنمی گفت چرا ؟؟؟
من اگر گوشه می خانه نشستم به تو چه !!!!
حالا باز الان میگه بیا بریم غزه !

اگه گذاشتی دو کلوم اختلاط کنیم دلبندم.

کاملیا شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ب.ظ

هر کی به دین خویش
لطفا بحث رو سیاسی مذهبی نکنین
ما اینجا رو دوست داریم
این بحثا رو ببرین یه وبلاگ دیگه
ای بابا ای بابا ...

سیاسی مذهبی نیست که، عقیدتی مسلکیه
اونوقت شما چند نفرید که اینجا رو دوست دارید؟

کاملیا دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:57 ب.ظ

خودم و خودش و من می شه سه تا (آیکون حالا)

خودش غلطه
درستش میشه منم و خودم و سایه‌ام

میم نقطه چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ق.ظ

باید به عرض برسونم که توی همه ی علوم یه جاهایی هست که باید عبارت اللع اعلم بکار برد! و در ضمن ما محدودیم و موجود محدود نمی تونه بصورت کامل و جامع خیلی چیزها رو درک کنه!

اما در خصوص اثبات اون گناه کبیره ای که شمافرمودید!
چند سوال چرا پرتوی نت آدمهایی یافت یشن که حتی اعتقاد مذهبی ندارند ولی بخاطراینکار دچار بیماری های روحی وعذاب وجدان شدند؟
در ضمن صرف اینکه یکجا تحقیق بشه آیا به معنای درست بودن اون هست؟یک زمانی فکر می شد که همه ی فیزیک توی همین فیزیک کلاسیک و قوانین نیوتون جمع شده!و اصلا این قوانین وحی منزله!اما وقتی پای ذهن بشر به فضای گسترده تر با سرعت بیشتر رسید دیدکه توی سرعتهای بالاپای این قوانین لنگ میمونه!
قانون تجربی و فیزیکی نیوتن و ماجرای اون سیب نقض شد حالا چطور میخواید به یه تحقیق اکتفاکنیم؟چطور میخواید گناه رو که یه مرجع فوق بشری که خالق همه ی این نظمهاست حلال کنیم درصورتی که مطمئنیم -احتمال- خطاپذیری اون تحقیق وجود داره؟
امامنبرای خودم ثابت شده که حرام بودن اون کار درسته!چون منشا اون حکم و حکم حجاب و حکم قصاص و...خطاپذیر نیست!اون کسی که میگه الله اعلم شایدخودش ندونه اما تکیه گاهی داره که بواسطه ی سخن او خیلی چیزهاروکه احاطه بهشون نداره قبول می کنه!
به این جملم دقدق توجه کنیداین فرق اساسیما و شماستو سرمنشا اختلافاتمون:ماتوی اعتقاد به خدانه تقلید میکنیم ونه اغماض توی اثبات خدا و صفات اصلیش باید برهان کاملا عقلی وجود داشته باشه اگرخدا و حاکمیت و قدرت مطلق وعلم مطلقش اثبات شدوبعد ثابت شدکهلازمه کارهاش بیهوده باشه پس باید برای مابرنامه ای باشه وثابت شدکه کسی باید این برنامه رو برسونه اون موقع هست که ما به هرحکمی که از اورسیده بنابر علم و احاطه وقدرت مطلق حق احترام میگذاریم!
چون احترام به اون حکم بخاطراساس وپایه محکم وکاملا وتماماعقلیش صد درصد عقلی خواهدبود.درست مثل اعتقادیه کور به یک بینا!اما اعتقاد تامو تمام به علوم تجربی وحسی که گاه با عقل درتناقض هستنددرست مثل تکیه ی کور به کور دگرهست.
-امادرموردفیلترو... من نمونه تو ایران برات آوردم و توباید یه نمونه سایت اسلامی بیاری که پاک شده و حالا برگشته!
خودامریکاآماری که اعلام کردبنظرم بیش از۱۰۰۰سایت اسلامی بود و درضمن درست به همون دلایلی که سایت شما ممکنه فیلتر نشه وبلاگ من هم ازطرف اونها فیلترنمیشه
درضمن اونهاگویاباهوشترن چون اساساکاری میکنن که کسی سراغ اسلام پژوهی نره چه برسه به اومدن توی بلاگستان فارسی و درمقابل تمام تلاششون رو میکنن که افکارجوانان ما سوی شهوت بره حتی با امثال همین تحقیقاتی که شماگفتید
اون موقع دیگه کسی سراغ پاک شدن سایتهای اسلامی نمیره چه برسه به صدهانفری که توی زندانهای مخفی توی اروپاوآمریکا زندانی و شکنجه میشن.

کامل و جامع درک کردن برای موارد مختلف و در افراد مختلف فرق میکنه, یکی شاید نیازی نداشته باشه شک کنه, یکی با دوتا سوال شکش برطرف بشه و یکی مثل من با بارها سوال هم شکش بر طرف نشه.

اینکه علم ممکنه برای اثبات یا رد مسئله ای کافی نباشه دلیل اطاعت کورکورانه نمیشه, بد نیست آدم از عقل و منطق خودشم کمک بگیره. به نظر من گناه کبیره اینه که یکی برای اینکه مرتکب خودارضایی نشه با همه مشکلات بره ازدواج کنه.فقط امیدوارم قصدشو به همسرش هم گفته باشه و در این مورد هم عقیده باشن.

ماجرای کور و بینا هم با اینکه اصلا مثال مناسبی برای آوردن کل به جزء نیست اما همون کور هم اول باید مطمئن بشه که کسی که میخواد بهش اعتماد کنه بینا هست و بعد بهش اعتماد کنه.
شاید من و شما هردو به یک قدرت برتری اعتقاد داشته باشیم اما هنوز کسی نتونسته منو قانع کنه که اونطوری که شما بهش اعتقاد داری بهش اعتقاد داشته باشم.

درباره فیلترینگ هم گفتم, اگه من مثلا درباره خودارضایی یا همجنس گرایی یا دین و گرایش دیگه ای که میتونه باعث فیلتر شدن سایتم بشه مطلبی بنویسم در صورت مراجعه به زندان خواهم افتاد یا اعدام خواهم شد, پس فکر کنم منطقی باشه شکایت نکنم و یه گوشه ای نون و ماستم رو بخورم.

دوره ی اینکه ما با فرو کردن انگشتهامون توی گوش مردم بخوایم اونها رو از شنیدن صداهای مخالف محافظت کنیم گذشته و این روش در جامعه امروزی محکوم به فناست.

جمله آخرت رو هم نشنیده میگیرم و حواله ات نمیدم به آمارهای زندان مخفی و ... همین کشور خودمون.

کاملیا چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:56 ب.ظ

من اسم سایه ام رو گذاشتم خودش (آیکون نفس کش)

آره؟
یعنی دعا کنیم که سایه کسی بالای سرتون نباشه که سایه خودتون محو بشه و جمعتون از هم بپاشه؟

مثانه بیقرار پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.thelastember.wordpress.com

یمخ جان.
۱- در مورد سوال اولیت تو کامنتای خودم خیلی ساده بگم که یه جور لوله است که از طریق پوست می چپوننش تو کلیه که عجالتآ یه مسیر انحرافی واسه شاشیدن باشه.
۲-اوون یکی لوله هایی که دعا کرده بودی یه دکتره دیگه ببره‌ ٬
خیلی وقته که بودنشون با بریدنشون فرقی نداره!
۳-فکر نمی کنم خیلی هم یکی مثل خیلی ها باشی!

مثانه جان
۱- پس زدی بنده خدارو ناکار کردی. سال بالاییه حق داشته که تهدیدت کنه، حتما خودش سابقه شاشبند شدن داشته و میدونسته بیمار چه زجری میکشه.
2- آره؟ میگم چرا خیلی به دلم نشستیا شیطون.
3- یکی مثل خیلیا بودن یا نبودنم خیلی مهم نیست، مهم اینه که بعد از توضیح شماره‌ی 2 خیلی به نظرم جذاب میای عزیزم.

نیلوفر جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:02 ب.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

اصولا ما ملت قهرمانی هستیم P:

از اون لحاظ که بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله!!

مثانه بیقرار شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.thelastember.wordpress.com

۱-قطع شدن اوون لوله لزومآ به معنای شاش بند شدن نیست.و اوون سال بالایی هم یه جا دیگش کلآ بند شده.
۲-منبعد توصیه میکنیم هرکی خواست به دل شما بشینه اول بره وازکتومی کنه.
۳-خیلی هم احساساتی نشو!

۱- دکتر جان به ماجرا احساسی نگاه کن نه پزشکی.
۲- قربون دستت برای نسوان توبکتومی فراموش نشه لطفا.
۳- یعنی اونقدرا هم جذاب نیستی؟ ناامیدم نکن دیگه.

مثانه بیقرار شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ق.ظ http://www.thelastember.wordpress.com

۱-اینکه چه جوری به این ماجراها نگاه کنم به خودمون ربط داره!
۲-اینم ربطی به من نداره
۳-اینم به شما ربطی نداره:دی

ماجرا رو خشن نکن دکترجان
اینکه نصفش به من ربط نداره و نصفشم به تو ربط نداره که نمیشه.
اونوقت من با این علاقه‌ای که در من ایجاد کردی چیکار کنم؟ ;-)

مثاته بیقرار دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ق.ظ

یخوده فک کن شاید بعدا بدونی اگه هم ندونستی گرینه دومیه کامنت قبلی را بازم بخون:دی

من که میدونم معنی "...بعلـــــــــه" چیه عزیزم، فقط میخواستم مطمئن بشم که مخاطبش خودم هستم که مطمئن شدم ;-)

محمود دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:41 ب.ظ http://11011.blogfa.com/

ممنون که به من سر زدید.
شبکه یک، برنامه‌ی تازه‌ها، ساعت سر ظهر! اگر چهارشنبه نبود، یکی دو روز قبل و بعدش را هم بگرد.

چاکریم. دستت درست داداچ.

میم نقطه پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ب.ظ

متاسفام که هنوز قبول نداری یک عاقل کل در ورای عقل من و شما حضور دارهُدلیل من فقط همین یه مورد نبوده بلکه این هم یکی از عواملش بوده ثانیا انجام ندادن همون چیزی که شما مسخرت میاد که گناه کبیرش بدونی درهایی رو بروی آدم باز می کنه ولذاتی رو به کام آدم میچشونه که هیچ چیزی حتی رابطه جنسی هم جاش رو نمیگیره!
میتونم به همه ی اعتقاداتم این رو قسم بخورم.
اما بعدی:
شما آزادید که به او و قدرتش این اعتقاد رو داشته باشید یا نه!اما این آزادی همونطوره که من میتونم وجود شما رو و توانایی فکر کردنتون رو نفی کنم!!!من آزادم که حقیقت رو انکار کنم اما این آزادی معناش چیه؟
و بعد اینکه:لطفا؛ یک چیز رو بدونید-فکر نکنید همه ی کسانی که اعتقاداتی مثل ما دارند موروثی ایمان میارن و کسی که اینها رو انکار کرد نشونه ی اینه که با تفکر دنبالش هست!
اتفاقا دلایل زیادی وجود داره که بعکس هست این قضیه
در مورد فیلترینگ و جوابتون هم باید شما رو به این جمله ی خودتون ارجاع بدم که:
. اینکه من برم از امکانات یک کشوری استفاده کنم و توی شبکه تلویزیونیم(یا مثلا وبلاگ) چیزهایی خلاف قوانین اون کشور منتشر کنم خب باید انتظار بسته شدن رو هم داشته باشم.
من یه نکته گفتم قبلا که شما بهش توجه نکردید:کشوری مثل آمریکا که خیلی مسلمونها رو بدون دلیل در زندانهای مخفی بازداشت کرده چطور اگر مثل من یا آدمهای تند رو مثل القاعده اگر وبلاگ بنویسن و مثلا حذف بشه و شکایت کنن بازداشت نمیشن؟؟
در مورد زندان مخفی هم دوست دارم آمارهات رو ببینم!

با این جملت((
دوره ی اینکه ما با فرو کردن انگشتهامون توی گوش مردم بخوایم اونها رو از شنیدن صداهای مخالف محافظت کنیم گذشته و این روش در جامعه امروزی محکوم به فناست.)) هم موافقم تا حدودی ولی قرار نیست خیلی چیزهایی که فقط روح بشر رو بسمت حیوانیت سوق میدن و او رو محدود در کنج قمارخانه ها و مشروبخانه ها و...میگذارن اجازه ی تکثیر داشته باشن بالاخره یه ارزشهای اخلاقیی در هرجامعه ای وجود داره که نقض اونها وجدان جمعی رو آزرده می کنه
فراموش نکن من با خود فیلترینگ موافق بودم نه تمام عملکرد در فیلترینگ برخی سایتها.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد