از اون طرفیشم هستا

عطف به پست روشنگرانه‌ی احدی دیگر از نسوان بلاگستان در اینجا، بعنوان احدی از رجال بلاگستان می‌پرسم که اگر احدی از رجال محترم نیاز به همونها داشته باشند (شما فرض کنید همون سه‌حرفیه) و بانوی محترم‌ترشان غرق مطالعه‌ی کتابی فرهیخته‌نشان یا مشاهده‌ی فیلمی اسکارنشان یا متمایل به همنشینی در کافه با دوستان هم‌جنس خودشان  باشد، اونوقت تکلیف رجل محترم چیست؟

نظرات 20 + ارسال نظر
سامان سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ب.ظ http://saman-asemonaa.blogfa.com

احیانا باید بره بمیره دیگه !
چیزی که عوض داره که گله نداره عمو جان ! البته در جامعه فرهیخته ما راهای رسیدن به خدا زیاده ! بستگی داره به اینکه چفدر نیازمند یاری خداوندگار باشی دیگه !

دور از جون
اگه بمیره که دیگه نسوان بهانه‌‌ی اصلی زندگیشون رو از دست میدن

علی سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ http://seeyourinside.blogsky.com/

سلام دوست من
امیدوارم راضی باشی و سلامت. ممنون میشم اگر پاسختون رو به سوال مطرح شده در وبلاگ زیر ، با من سهیم بشید. پیشاپیش از زمانتون ممنونم.
علی
www.seeyourinside.blogsky.com

سلام علی آقا
وبلاگ خوبی دارینا، اما من شرمنده هستم.

یه زن سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ http://me-justawoman.blogsky.com

شما با تلفیقی از صنایع دستی و تجسم ذهنی آشنا نیستین؟ ای آقا نفرمایین ... این خانم هم همین طور باید آشنا باشن که آخه دور از جون شما، آقایون جدیداً اگه برنامه نودی هم نباشه و همه چی بر وفق مرادشون باشه، بازم مشکل دارن و ترجیح می‌دن سرشون رو به همون فوتبال و غیره گرم کنن... البته واقعاً عرض می‌کنم دور از جون شماااااا

جل‌الخالق
دور از جوناااااا، اما میگم نکنه خدایی نکرده، زبونم لال، گوش شیطون کر این صنایع تلفیقی دستی و تجسم خلاق هم یکی از قدومِ دوازه قدم باشه که اکثر قریب به اتفاق نسوان رهروش شدن و به خودکفایی رسیدن و در انتقام دیدن یه فوتبال ۹۰ دقیقه‌ای همسرشون برنامه یه سفر مجردی چند روزه رو تدارک میبینن؟ البته گفتم دور از جوناااااا

فرید سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:02 ب.ظ http://blithe.blogfa.com/

بنده شخصا مخلص شما هستم!
ما رو قاطی این بازی ها نکن!
این دو ایکس بازی ها به ما نیومده داداش...
تا بعد...

به جون شما نمیشه.
آخه من هرچی وبلاگ شما رو زیر و رو کردم فقط مستندهای دو ایکسه دیدم خب.
حالا میگما اگه آکتوری، آکتورسی چیزی برای مستندها خواستی یه ندایی به ما بده. من تو این وبلاگستان آشنا زیاد دارم.

مرجان سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ب.ظ http://kavir-semnan.com

ببخشیدا جوابى که به یک زن دادى اصلا دور از جون لازم نداشت با این مرداى ناز نازى و گند اخلاق و لوس و بچه قهرو ( این اصطلاح داهاتى سرقفلیش مال خودمه) و روغن نباتى خورده که نا ندارند آب دماغشون رو بالا بکشند چه برسه به کار دیگه، خوب آدم باید هم خودکفا بشه، اونم در بخش صنایع و هنرهاى تجسمى. یا اینهم که باید 4-5 تا دوست پسر داشته باشه هر کدوم جون یک بار در ماه داشته باشند، میشه هفته اى یک بار بقیه اش هم همچنان فعال در بخش صنعتى!!!!!

مرد هم مردهاى قدیم !! از اون آى نفس کش، ضعیفه هر شب آماده باش !! از اونا میگم ها. این مردهاى جدید از بس سوسول شدن و خودشون هم میدونن این حرفا رو بهانه مى کنند که کم نیارند.
حالا محض خالى نبودن عریضه ، دور از جون !!!!!!!

ماشالله
هزار ماشالله
چه میکنه این هندوستان با اون مردهای مورد دارش
انشالله یه روز داستان مردهای هندی رو که میخواستین برای 40تیکه درگوشی بگین، بلند بلند بگین که همه متوجه بشن که این کلکسیون رجال رو برای چی لازم دارین.

پ.ن: من مدتها بود دنبال یه مخفف برای اسم شما بودم که هرجور فکر کردم دیدم مرجان کویر سمنان رو نمیشه مخفف کرد و خیلی بده تا اینکه کامنت شما رو در وبلاگ 40 تیکه خوندم و به نظرم مرجان وبخ (واژن بخیه خورده) بد نباشه، موافقید؟

مرجان سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ب.ظ http://kavir-semnan.com

چون بر وزن یمخ هست باشه قبول

مثلا فکر کن یک روز بگن وبخ و یمخ ، پیوندتان مبارک!!!!!! بعد بالاسرمون قند بسابند !!!! وااى دلم یه حالى شد.


درسته که هم وزن هستند اما یه شعری هست که میگه ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا. از همون جاها. بنابر این شما به دلت بگو خودشو کنترل کنه چون من عمرا هندی نیستم.

مرجان سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ب.ظ http://kavir-semnan.com

من که از هندى ها تعریف نکردم تازه گفتم یک گند کارى مى کنند که همه زنهاشون دچار افسردگى هستند. یعنى وقعا تو این موضوع موجودات گهى هستند ! خدا نکنه هندى باشى ( این تیکه کامنتم معلوم شد چه التماس آمیزه )
روم نمیشه، اگه نه بهت میگفتم چیکار میکنند این هندیها، ببین الان من میدونم این حجب و حیاى من تو رو کشته نمیخواد بگى، خودم میدونم، 40 تیکه هم که رفت بیبى دار بشه بهش نگفتم. دیگه معلوم نیست کى بیاد سراغ وبلاگش. حالا این مى مونه تو گلوم خفه میشم !!!!!!!!!!

والله این احوالات شما هم کم از افسردگی‌ نداره، حالا گیریم افسردگی واژینال.
شما آخرش هم تو یه پست مینویسیش پس نگران نباش.

مثانه بیقرار سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ب.ظ

گفتم که زیاد هم یکی مثل خیلی ها نیستی

حالا جان همون نسوان احساساتی نشو!

مثانه، مثانه‌ی بی‌قرار من!
من تمام تلاشم رو می‌کنم اما مگه این نسوان می‌ذارن؟ همش نگرانم یکی‌شون گولت بزنه. مخصوصا نسوان خارجکی بلاگرفته. بدون فقط این منم که به پات نشستم تا برگردی.

مثانه بیقرار چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ق.ظ

مال تو چند حرفیه(-;

حرف رو ول کن مثی جان، به عمل کار برآید.

مرجان وبخ چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ق.ظ

والله این احوالات شما هم کم از افسردگی‌ نداره، حالا گیریم افسردگی واژینال.

باز کم آوردی ها!!!!!!!!!!!! نا امید نشو جواب بده تو میتونی از پس من بر بیایی کوتاه نیا زوده حالا !!!!!!

اشتباه نکن بانو، ما از اون سوسولاش نیستیم که نتونیم، نگرانیم که شما نتونین.

کاملیا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:29 ب.ظ

اینم یه جور زندگیه!!! (آیکون نگاهی خنثی و بی احساس)

امیدوارم و آرزو می کنم همیشه از زندگیتون به روش خودتون لذت ببرید. (آیکون الهی آمین)

مگه چه‌جوریه؟
خیلی هم دلتون بخواد
اینکه آدم تکلیفش با خودش مشخص باشه مگه بده؟ مشکل اصلی اینجاست که نه نسوان و نه رجال خودشونم نمیدونن چی میخوان و فقط غر(شایدم قر) میزنن.
(آیکون برو بابا حال نداری، با ما چیکار داری)
(آیکون چشمتو باز کن)

مرجان چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ب.ظ http://kavir-semnan.com

اى آقا حیف که امکانات کمه و راهها دور و شرایط فراهم نیست خلاصه، ضمن اینکه عیال ( میتونه هر مدلى باشه ، همونیکه آخرش نفهمیدم چه نسبتى داره، توو پست مگس و گروپ6 گفتى که ما منتظریم! ) هم احتمالا شدیدا نفوذ اساسى داره و شما جرات جم خوردن ندارى، اگه همه شرایط آماده بود ثابت میکردم کى کم میاره، اینو شما نباید بگى که سوسول هستى یا نه، این چیزا تجربیه. اما به دلیل فقدان شرایط موجود، و عدم امکان اثبات سوسولیت شما عطف به کثرت میکنیم و میگیم از جایى که 99% آقایون نسل جدید سوسولند شما هم هستى

پ.ن: اگه بگى سوسول نیستى یعنى نسل جدیدى نیستى، یعنى مینیمم متولد 1350 میشى، اگه اینجورى باشه ضمن عذر خواهى اعلام میکنم سوسول نیستید!!!!!!!!

آهان اینم بگم که من فقط وقتى نمیتونم !! که طرفم خیلى زشت و بد قواره باشه، ضمن اینکه آدم قد کوتاه ! هم باعث میشه من ترجیح بدم کتاب بخونم یا اسکار ببینم حتى حاضرم فوتبال هم تماشا کنم

برو
برو
اینها همش بهانه است
عیال نداشته باشه یا اجازه از عیال داشته باشه، همه شرایط آماده باشه، سوسول نباشه، نسل جدیدی نباشه، زشت نباشه، بدقواره نباشه، قدش کوتاه نباشه، ...
بد نگذره؟ سفارش دیگه‌ای ندارید؟ تعارف نفرمائید.
با این شرایطی که شما فرمودین عمه بنده هم میتونه!!

خاتون پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ق.ظ http://xatoun.blogfa.com

فک کنم این جناب یکی مثل خیلیها بیشتر ترجیح می ده کامنت بذاره تا پئست جدید :)
اونم فقط کل کل کردن با مرجان اونم با اون مخفف کردن پسوندی مورد قبول برای ایشان :)

فکرشو بکن اگه روزی یکی از این نسوان نباشه این رجال محترم باید چطور زندگی کنن؟ آخه سر کی غر بزنن؟ واسه کی خودشو لوس کنن؟ واسه کی افه بیان؟ واسه کی قپی بیان؟ واسه کی خالی ببندن؟ و اگه خدا زد پس سرشون واسه کی عشقولانه در کنن؟

برو خدا رو شکر کن که یه همچین موجودات نازنینی خلق شده که شما بیکار نباشین تو هر صنف و دار و دسته ایی که هسنین :)

کمی تا قسمتی درست میفرمائید، من به کامنتیدن بیشتر از پستیدن علاقه‌مندم.
اصولا شما دیدی که رجال شکایتی بکنن؟ الحمدالله ما رجال که همیشه مشغول ترقص به جمیع سازهای نسوان محترمه هستیم فقط نمیدونم نسوان چرا اینهمه ناله و شکوه و شکایت میکنن و هی میگن "مردا بدن، بد،‌بد"

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:02 ب.ظ

چرا می زنید؟
چرا دعوا می کنید؟
چرا حرف زشت می گید؟

مگه من گفتم خوبه یا بده؟ اصلا اظهار نظر کردم؟

ای روزگار ... ای بخت سیاه ... امان از زندگی ... امان از دوست ناباب و رفیق معتاد ...

(آیکون لبخند بدجنسی همرا با مظلوم نمایی غالب)

آخر کامنت آیکون اشتباهی گذاشتین، درستش اینه : (آیکون گرگی در پوست بره)

مرجان پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ب.ظ http://kavir-semnan.com

اهههههههههههههههههه اون کامنت منو ترسیدی تایید کنی !!! آخ جون ۱-۱ مساوی !!!!!!!!!!!

یه ضرب‌المثل غیرفرهیخته‌‌ای هست که میگه "خود ... و خود خندی، عجب بانوی هنرمندی"، شده حکایت شما بانو.
گاهی لازمه برای دریافت پاسخ یا تائید کامنت مدتی در انتظار بسر ببرید چون وقتتون!! رو نداریم.

مثانه بیقرار جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:56 ب.ظ

بابا ! اهل عمل!

جانم ای اهل دل

مرجان جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ http://kavir-semnan.com

:)) :))

خسته نباشید

مثانه بیقرار جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.thelastember.wordpress.com

میام عزیزم/میام/تو آخه چرا اینقدر غصه می خوری.نمی گی زبونم لال انفارکتوس میکنی ؟

من اگه انفارکتوس کنم بخاطر این "عزیزم" گفتن توئه عزیزم.

پیمان چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.peymanmylove.blogfa.com

سلام عزیزم"

یه لحظه این نظریه رو بخون

واقعا واقعا خیلی این مطلب قشنگ بود"

اگه میشه به وبلاگ من هم 1سری بزن

عکسم هم تو وبلاگمه

دوستادر شما

((پیمان))

zahra یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

salam peyman jooooooooooon inaro bikhiyal sedato eshgheeeeeeeeeeeee montazeram bekhoni.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد