ماشالله خسرو

بابا خسرو تو دیگه کی هستی که سروده‌اند "هر چه آن خسرو کند شیرین بود" و نمیدانند که "هر که آن خسرو کند هم شیرین بود".


معما : بیابید "خسرو" را و معرفی کنید "شیرین(ها)" را.

نظرات 5 + ارسال نظر
کاملیا یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ب.ظ

آخه اینم پسته!!!
(آیکون ادامه پریشونی)

پس چیه؟ چطور وقتی توی روزنامه کیهان جونتون چاپ میشه خبره،‌ اینجا میپرسین که پسته؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:27 ب.ظ

یواش یواش بذار با هم بریم

کیهان جونم؟!!!

من به عمرم به هیچ عنصر ذکوری رو ندادم چه برسه به کیهان

(آیکون لبخند بدجنسی ساده لوحانه)

من اصلا روزنامه نمی خونم و وقتی تصمیم می گیرم بخونم که درشون رو بستن!!!

پس کیهان جون خودتون

از کی تا حالا "کیهان" جون شما شده جزو ذکور؟

کاملیا دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:19 ق.ظ

خیلی دلخورید

مگه ما نیستیم ...

من که کوتاه اومدم

نه بابا،‌ دلخوری نداره، اونهایی که "خسرو" شدن باید دلخور باشن.

خاتون چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ

:(

شما از دست شیرین ناراحتی یا از دست خسرو؟

پسر قمی چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ق.ظ http://dasteneh.persianblog.ir/

بابا ما خسروتیم

ای ول

خوشحالمون میکنی اگه لینکمون کنی

آره؟ یعنی میگی ...؟
ضمنا من به این جمله‌ی "لینک کردن" حساسیت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد