سبزی که باخته بود

در راستای فراخوان شرط‌بندی بر روی نتیجه انتخابات و باخت جمیع شرط‌بندان محترم و محترمه به اطلاع می‌رساند بلاخره یکی از بازندگان محترمه از رو رفت و در تاریخ 26 شهریور سال 88 طی ضیافتی، نه کبابی از گوشت گوسفند، که دل و جگر و قلوه و خوئک آن زبان‌بسته را (بهمراه دو سیخ بلدرچین کبابی من‌باب اشانتیون) روانه شکم اینجانب و سه همراه محترم و محترمه دیگر نمود.

باشد که خداوند از ایشان راضی باشد و دیگر بازندگان هرچه زودتر شرمنده شده و ادای دین نمایند.


پ.ن : جهت جلوگیری از شرمندگی بازنده عزیز و روسیاه شدنشان در جمع سبزها از ذکر نام ایشان خودداری کردم ولی ایشان در صورت تمایل میتوانند در کامنتدونی خود را معرفی کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ویولت شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ

چشمت رو بگیره :)))
گفتم اونبذار به حساب کرمم بیش از حدم
کرم(وولوولک) نه ها کرم به فتح ک :دی

حالا من نجابت میکنم هیچی نمیگم شما هی کَرَم‌ کَرَم‌ راه ننداز، نذار بگم بودجه‌ی کادوی تولد... لااله‌الا‌الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد