اگر بیکارید

یه وقتی که بیکار بودید این لغات رو به کمک گوگل جستجو کنید و بعد از دیدن تعداد نتایج جستجو یک لبخند کج بزنید.

"فهش" 30000 تا (همون فحش)

"غصار" 1930 تا (همون قصار)

"قوره" 80200تا (همون غوره)

"غورباقه" 67600تا (همون قورباغه)

"قورباقه" 10900تا (همون قورباغه)

"غورباغه" 15500تا (همون قورباغه) 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ق.ظ

من خودم اعتراف می کنم که آخرش یاد نگرفتم که غورباقه درسته یا قورباغه ;))
حالا که دارم فکر می کنم انگاری دومی درسته. اره؟ نمی دونم شایدم اولی ;)

معمولا اینطوریه که کسی که وبلاگ مینویسه بعد از یه مدتی ماشالله در استفاده از اینترنت ادعا پیدا میکنه آآآآآآآآآه‌ه‌ه‌ه، اما وقتی پای پیدا کردن دیکته درست لغت می‌افته هزار و یک دلیل منجمله کم سرعت بودن اینترنت میاره که نره دنبال درستش بگرده.
اینم یک آدرس که معلوم بشه دیکته کدوم درسته
http://www.loghatnaameh.com

کاملیا سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ب.ظ

ای داد و امان از بیکاری

و ایضا از تنبلی نویسندگان و بلند بودن ناخون‌شون

ماهی سیاه کوچولو شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ

آخه هنوز فرصت نکردم از قورباغه های خوش آواز برکه مون بنویسم. واسه همینم نرفتم دنبال املای درستش ;)

در عوضش املای قسطنطنیه رو خوب بلدم. تازه قبلش سرچ هم نکردم ;))

خیلی از ما اشکالمون همینه دیگه، اونقدر به مشکلات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی فکر میکنیم و بها میدیم و در بابشون پست‌پراکنی میکنیم که قورباغه‌های گودال ماریان‌مون رو از یاد میبریم و می‌شیم همون که نباید بشیم.

ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ب.ظ

اگه من مال کوی گودال ماریانم، توش قورباغه ای ندیدم ;)

مگه میشه تو برکه کنار گودال قورباغه نباشه؟ یعنی حتی بچه قورباغه هم نیست؟ اگر اینطور باشه که عجب جای بی‌صفایی میشه.
من توصیه میکنم بیشتر دقت کنید شاید باشه و اگر واقعا نیست میتونید به "قورباغه‌های درون" بیشتر توجه کنید چون توجه زیاد به "قسطنطنیه درون" باعث افسردگی میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد