باقلوا

آقا سایت پیدا کردم حاوی باقلوا، البته تا این لحظه 3294687 تا بازدید داشته‌ها یعنی همچی تازه‌ی تازه هم نیست اما جون شما خود باقلوا‌خونه است. 

 

صدا و سیمای محترم جمهوری اسلامی در اقدامی پسندیده یک شبکه اینترنتی راه‌اندازی کرده بنام لبیک، اینهاش

چی؟ می‌دونستید؟ شاید می‌دونستید اما عمرا اگه بدونید چه باقلواهایی توشه.  

 

در بخش "درباره ما" نوشته شده که : "این سایت به مراجعین امکان کسب اطلاعات کامل در رابطه با مسایل و مناسک حج و زیارت و همچنین تماشای مستقیم بسیاری از برنامه های حج را می دهد."   

چی؟ اینم می‌دونستید؟ عمرا، باقلواها اینجا نیستن که. 

 

توی صفحه اصلی یه ستون سمت راست میبینید، همچی پایین ستون که رسیدید یه لینک پایین‌‌تر روش نوشته باقلوا خانه یا همون "نرم‌افزارهای کاربردی رایانه"، کلیک کنید و باقلوا میل کنید.  

تازه، جهت رو دل نکردن مخاطبین همه‌ی کرک‌ها و کی‌جن‌ها و سریال نامبرها هم در فایلها موجوده. 

 

 

پ.ن: تو پاراگراف دوم درباره ما نوشته: 

"حول و قوة الهی در حال حاضر با تلاش و مساعی همه جانبه رسالت عظیم اتصال به حرم امن الهی و مدینه منوره از چند مسیر ممکن و میسر شده است که اعزام کاروانهای عشق به دیار معنویت و اخلاص و همچنین خبرنگاران، تصویربرداران، مجریان و عوامل تولید یکی از وظایفی است که امور حج و زیارت توفیق انجام آن را پیدا کرده است". 

به جان خودم اولش "به" نداره و یحتمل کلمه "اعزام" هم بعد از کلمه "همچنین" یحتمل به قرینه پشمی حذف شده.

نظرات 4 + ارسال نظر
کاملیا یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:36 ق.ظ

یادتونه اون موقع ها که می خواستم برم عمره دانشجوئی مجبور شدم به این وبسایت سر بزنم، اونم به طوز مرتب!!!!
یکی دوتا مسابقه شون هم شرکت کردم ...
از وقتی هم پلاکها عوض شدن دیگه بسته هاشون برام نیومده!!!!

پس بگو چرا حاجیه خانوم این مدلی شدین، حتما قبل رفتن از این سایت ویروس باقلوا گرفته بودین D:

یه زن یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ب.ظ http://me-justawoman.blogsky.com

هاهاها کلی حال کردم با پاراگراف آخر ... تو هم شدیدا وب‌گردی ها ...

گرچه از جمیع لحاظ رجال دو برابر نسوان محسوب میشن، اما در وب‌گردی فکر کنم رجال یک چهارم نسوان به حساب بیان.

... سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:09 ب.ظ

[گل]

[گلدون]

یه زن چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:12 ب.ظ

جمیع لحاظ بلا نسبت شوما خیلی معنی‌ها داره ها ..همه جوره پاش هستی دیگه ؟ :)

البته که پاش هستم، همون مورد نظر شما رو هم پاش هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد