التماس حواله عاجل

بیایید همه با هم حواله دهیم آنجایی رو که باید به خواهر و مادر و همه جد و آباد طراحان و سازندگان نوت‌بوکهای Dell را یکجا.

چرا؟ 

خیلی ساده است، اول برین یه نوت بوک جدید Dell بخرین که ترجیحا ویندوز ایکس-پی داشته باشه، بعدش برین توی Control panel بعدش برین توی Regional and Language Option حالا Location رو روی Iran بذارین، تموم شد؟ حالا محض رضای خدا یکبار نوت‌‌بوک عزیزتون رو Restart کنین، خب به سلامتی دیگه کارت شبکه بیسیم‌تون کار نمیکنه، به همین راحتی. 

حالا هی برین پتیشن متیشن امضا کنین که فلان و بیسار.

نظرات 14 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

جد و آباد نه مجید جان !.... جد و آباء ! ( معلم هم خودتی ! )
....
و اما در اینکه طراحای dell خواهر مادر ندارن که شکی نیست ولی اینکه جد و آباء هم ندارن رو ..... حتما ندارن دیگه !
حالا جدی این قضیه ای که گفتین کاملا صحت داره ؟!؟!!!!؟

امیر دلبندم
آباء حتما درست‌تره اما وقتی کار به خوار مادر طرف برسه تفاوتی در آباء با آباد نیست، مهم نفس عمله.

دیشب روی یک Dell Vostro 1510 برام پیش اومد و دوبار هم تست کردم. وقتی Location رو ایران انتخاب میکردم همه کانالهای شبکه بیسیم غیرفعال می‌شد و چراغ شبکه بیسیم هم خاموش می‌شد.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ق.ظ

ببین ..
لب تاپ های دل سه مدل درایور کارت شبکه بیسیم واسه رنج های فرکانسی در جاهای مختلف دارن .
حوصله توضیحشو ندارم . توی سی دی اپلیکیشن هات هست .
معمولن به صورت دیفالت درایور مخصوص منطقه امریکا نصبه .
بقیش ( یا اگه رنج کاری شبکه رو میدونی همون که مربوط به توئه ) رو نصب کن تا درست بشه
وای از جهل آدمها !! که تا یه چیزی پیش میاد سریع انگشت اتهام رو به سمت اینو اون میگیرن !!
به همین بانوی ؛ من فقط احدی از نسوان لینک دادی ..
رفتارت هم شبیهه !!
شاید زیاد هم ذات پنداری میکنین !

خوش‌تیپ بی‌نام و نشان
حسب فرموده سی‌دی‌های همراه رو زیر و رو کردیم و در وب‌سایت Dell عزیز هم تفحصی نمودیم و درایور بیسیم رو هم عوض نمودیم اما افاقه نکرد.
خوشحال میشم اگه لینکی به درایور مورد نظر داری بفرستی تا رسما در پست بعدی بنویسم گه خوردم.

نیاز جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ق.ظ http://niaz77.blogfa.com

بابا خدا رو شکر کن روش ویستا نیست وگرنه کل جد و آباد (به تشدید دال) هر چی فاشیست مرورگر ساز رو فحش میدادی

ما پایه‌ایم، شما بگو به کی، فحش‌اش با ما.

رز شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.rosaceous.blogfa.com/

سلااااااااااامممممممممممممم
باز اسم گذاشتی رو من؟
قضیه با موفقیت بنده ختم به خیر شد، البته خیر نه از دید امثال شما ، خیر از دید خود بنده :)

جدی؟
پس مبارکه به سلامتی
لی لی لی لی لی

یه زن شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:41 ب.ظ http://me-justawoman.blogsky.com

آقا خودتون رو به ما چکار؟؟؟
هی گفتم با آدم فروشای معتاد نگرد دیدی آخر و عاقبتت چی شد؟ :)))
معلومه این آقاهه کجاش سوخته و کی سوزنده و چرا؟

همینو بگو
رفیقمون از کامنتدونی شما هم اومده بود، احتمالا از عوامل استکبار جهانی در امر خطیر مبارزه با اعتیاد و آدم‌فروشی مزمنه.
ولی خودمونیم کلی از کامنتش خندیدم.

ندا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:33 ب.ظ http://dedaee.blogfa.com

ببین گیر دادی اساسی ها!
فعلا که ما در بحران مالی قرارگرفتیم شما هم که راه دوری و این حرفا
شما اگه همین حافظه رو جایی دیگه خرج میکردی الان برا خودت دکتر کردانی چیزی بودی ها.ای بابا


در ضمن ما هم همچنین پایه ایم با شما در این رابطه ی شما بگو به کی(البته خودم هم چند نفر رو در نظر دارم)فحشش با ما هم!!

اهان پس جایزه نداشت. گفتم از شما آبی گرم نمیشه‌ها

در اون رابطه هم فحش دادن اصولا واجب عینی است و هرکدوم باید تا میتونیم حواله‌هارو صادر کنیم.

ندا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:44 ب.ظ http://dedaee.blogfa.com

اینا رو یادم رفت بگم
تازشم من که هنوز کسی رو دو در نکردم که
قرار بود اگه یه اتفاقی افتاد (که اون اتفاق نیوفتاد)من یه کارایی بکنم
ولی آخه تو داری زورررررررر میگیییییییی

بفرما
نه تنها دو-در کردین بلکه زیرشم می‌زنین.
به ما چه که اون اتفاق نیفتاد، شما دعا میخواستی و ما هم فرستادیم، به ما چه که شما نیت‌ات خیر نبوده و برعکس شد.

در هر صورت تا اطلاع ثانوی در جرگه دو-در کنندگانید و لاغیر

kamelia شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ http://kamelia302010.blogfa.com

(آیکون خستگی رو به مرگ)

داشتم سوتی می دادم از خستگی (پاکش کردم زودی)
بذار از اون دنیا یه کامنت حسابی می ذارم براتون (اسپ)

ای خدا، از دست تو دختر
بابا اقلا میای کامنت میذاری دیگه ناله نکن.
به خدا اگه به زندگی خوب نگاه کنی اینقدر زجرآور نیست که ناچار باشی همش ناله کنی.
این سوتی‌ها و غلطها هم نه بخاطر ناخن بلند و خستگی، بخاطر اینه که همش به سختیها و بدیها فکر میکنی.

[ بدون نام ] شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ب.ظ

خوش تیپ بی نام و نشان راست میگه
برو تو cd راه انداز لپ تاپ هر چی مربوط و نامربوط به comunication و network و چیزهای دیگر هستش را نصب کن.
من خودم یک inspiron 6400 دارم و اصلا این مشکل براش پیش نیامد.
اصلا مال من از روز اول هیچ چیز نداشت حتی خودم xp وطنی قفل شکسته روش نصب کردم.
وبلاگ خوبی دارید و من از لینک یکی از دوستان اینجا را دیدم
موفق باشید

بابا چرا فنی‌ها همه بی‌نام و نشان کامنت میذارن؟
والله یکدونه سی‌دی بیشتر همراهش نیست که حسب فرموده خوش‌تیپ بی‌نام و نشان همشو اینستالیدم اما افاقه نکرد.
از سایت Dell هم کلی Update و کوفت و زهرمار هم اینستالیدم ولی بازم افاقه نکرد، حتی برخلاف میل باطنی تو سایت Dell هم منطقه Middle East رو انتخاب کردم و بازم افاقه ننمود.
خلاصه که افاقه ننمود دیگه.
راستی، برای کشورهای دوست و همسایه مثل کشور برادر افغانستان و ترکیه کار میکنه‌ها.

kamelia یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:00 ب.ظ http://kamelia302010.blogfa.com

خجالت با میل به سمت بینهایت مثبت بصورت نمایی ...
قول اگه سرحال نبودم کامنت نمی ذارم
شرمنده به توان اِن

نگرفتی آبجی
بجای اینکه سختیها رو بصورت نمایی میل بدی به بینهایت مثبت و بدبختیها رو به توان اِن برسونی باید با خوشیها و خوشبختیها اینکارو بکنی.
سختیها و بدبختیها باید برن زیر رادیکال و ریشه اِنم ازشون گرفت بعدشم ریخت تو چرخ‌گوشت و همشو داد گربه بخوره.
افتاد؟

[ بدون نام ] یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:42 ب.ظ

شاید اگر اول uninstal کنی و بعدش دوباره از اول نصب کنی مشکلت حل بشود. حتی اگر حوصله داری و برات مهمه یک ویندوز دیگه از اول نصب کن ببین درست میشه یا نه؟
بر قرار باشید.

عزیز دل برادر
ممنون از راهنماییت، اما مشکل اصلی من با Dell عزیزه که خودشو قاطی آدمها حساب کرده.
فلاکتهای گنده‌تر از اینرو با هر پلیتیکی بوده راه‌انداختم اما کلا زور داره دیگه، مگه نه؟

[ بدون نام ] دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ

حالا که صحبت از حد و مشتق و توان شد:

دلتای دلم پر از ملال است از بس که به زیر رادیکال است

من میگم خوشیها رو نبرید زیر رادیکال باز شما میبریش زیر رادیکال؟

Aras سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ب.ظ

نگرفتی شعر چی میگه، توجه کن عزیزم:
منظور شاعر از بیت قبلی این است که چون دلش زیر رادیکال بوده در نتیجه پر از غم و ملال شده پس اگر اون رو از اون زیر خارج کنیم آن وقت شاد می شود.
فی الواقع همون فرمایشی که شما می فرمایید اما به یک عبارت دیگر.

موفق باشید
عطا رضوی

ای جانم
دستت درد نکنه

kamelia چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ب.ظ http://kamelia302010.blogfa.com

ای داد بیداد

قبلا جدا حدا بودین حالا باهم شدین (منظورم آقای ارس و شما هستین)

می گما من اصلن ننویسم بهتر نیست؟ (چشمک)

می بینیم خوشیها رو می برم به توان اِن
برای بدیها هم فیلتر می ذارم اصلا حذفشون می کنم اوکی؟!!!

هرچند من و ارس عزیز یکی نیستیم ولی لینکهایی که برات گذاشته بود خیلی عالی بود، به حرفهای من که گوش نکردی تا حالا اقلا اونها خوب بخون و عمل کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد