دنبال چه می‌گردی؟

بعضی از سایتها خیلی خوب هستن. هم میشه مستقیم رفت سراغ موضوع مورد علاقه و هم متوجه شد که پربیننده‌ترین سوال چندتا بازدید کننده داشته(یه چیزی بیش از دو برابر سوالهای دیگه) و  هم جواب سوالت رو بگیری.

الضمیر العربی

ما که سوات هنری-رسانه‌ای نداریم تا از این پست چیزی دستگیرمون بشه، اما از اونجا که تا دلتون بخواد هم رو داریم و هم ذهن استنتاج‌گرایانه‌مدار و همچنین چون مخلفات دریافت قمرواره‌ای هم نداریم که شام-تی‌وی ببینیم و حض سمعی بصری ببریم بنابراین نشستیم و از اینترنت کل واقعه رو دانلود کردیم و به دو نکته جالب رسیدم :  

۱ - آخرهای کلیپ ستاره‌های چند کشور عربی رو نشون میده که ترجیع‌بند شعر رو لب‌خونی میکنن. با مشاهده نسوان-ستاره‌های این کشور  فهمیدیم چرا اسرائیل نیومده بهشون حمله کنه و باهاشون کاری نداره، چون ظاهرا خبری نیست اونجاها اما در این کشور(و همون کشور) ... 

(خودتون قضاوت کنین)

۲ - یک جایی خواننده میخونه : 

لا تقول سنی ولا شیعی کلنا اسم لبنان 

و مترجم برای زیر نویس اینطوری ترجمه کرده. (اینم خودتون قضاوت کنین) 

 

پ.ن : شاهد از غیب رسید، این سایت که دایناسور بانو برای مطالعه متن شعر معرفی کرده بود از همون سایت ننرهاست که تو پست قبلی اشاره کردم و منم ۸ کلمه شعر بالا رو ازش کپی-پیست کردم.

واقعا چرا؟

واقعا چرا باید خودمون رو سبک کنیم، وقتی گوگل در پاسخ به این سوال ساده  ۵۱۱۰ آدرس معرفی میکنه که هرکدوم درست یا غلط راه دورزدن‌ مارو به دیگران یاد میده؟

اندر باب دو پست قبلی

اصولا در بلاگستان آدمهای با صبر و حوصله‌ای مثل یک‌پزشک و چهل‌وهشت هستند که وقتی یه‌چیزی پیدا میکنند با ذکر جزئیات و دقیق برای خواننده‌هاشون توضیح میدن. 

یک نفر هم در بلاگستان هست که بسیار موجود بی‌حوصله و پاچه‌گیریه و عمرا نم پس بده و بیاد برای کسی توضیح و تفضیل معلقهایی که میزنه رو بده. 

همگی به بزرگی خودتون ببخشید و اگه حوصله داشتین به این ۱۴۹۰۰ لینکی که گوگل پیداشون میکنه سربزنید تا رستگار شوید.

همینجوری ۲

اول میگه کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من، بعدش میگه البته به یاد تو.

از اوج حضور رسیدیم به حضیض فانتزی برای ملت رفت پی کارش.



همینجوری

بابا یکی از دوستان بیاد آپ کنه ببینم این بلاگ چرخونه کار میکنه.

داغ و سوزان

حسب درخواست کویری محترم و لهیده‌ در کامنتدونی دو پست قبل مبنی بر پستیدن داغ و سوزان به اطلاع میرساند : 

طبق مشاهدات دیشب از مغازلات سه فروند مگس سمج فهمیدیم که این گروپ ۶، گروپ ۶ که میگن همچی آش دهن‌سوزی نیست، فقط صدای وزوزش بیشتره. 

 

پ.ن :  

   باشد که ایشان در محدوده تخصصی خود بتوانند از خود هوش ساطع کنند.

بدون شرح

لعنت به این زندگی که هر کاری بکنی بازم توش هم متهمی و هم محکوم.