استانک

چرا من بعد از ۱۲ سال باید تازه بفهمم که استانی در کشور داریم که فقط یک شهر توش هست؟ و وسعت این استان هم به اندازه وسعت همون شهره؟

اسراف نکنیم

دیدم حیفِ با یک جمله کوتاه بقیه ورق تاریخ خالی بمونه و در مصرف ورقهای تاریخ اسراف بشه، ادامه پست قبل در همون ورق اضافی بنویسید امروز هم یعنی دوشنبه هجدهم آذر ۱۳۸۷ ساعت ۱۸:۱۷ دقیقه به وقت نوت بوکم بازهم اینجا لرزید و باز هم برق از اونجای ما پرید. 

 

پ.ن : به یک دستگاه ژنراتور مستعمل ولی سالم جهت تامین برق اونجامون نیازمندیم.

برق سه فاز

برای ثبت در تاریخ مینویسم که روز یکشنبه ۱۷ آذرماه ۱۳۸۷ ساعت ۱۷:۲۰ به وقت نوت‌بوکم، شهری که در آن هستم لرزید، لرزیدنی که برق سه فاز از ماتحتم پراند. باشد که آیندگان عبرت گیرند.

رنگ به رنگ از همه رنگ

 چند مدتی بود که فکر میکردم یه وبلاگی منو یاد یکی از شبکه‌های وزین و پرمغز ماهواره‌ای میندازه و کامنتدونیش هم یادآور یکی از برنامه‌های وزین‌تر و پرمغرتر همون شبکه. 

این دوگوله معلول ما هم عاجز مونده بود از ایجاد ارتباط منطقی که عاقبت یک اتفاق و مشاهده‌ی یک برنامه دیگه‌ی ماهواره‌ای پرده از چشمان ما برداشت و انگاری ییهو چراغی روشن شد.
اولش گفتم برم براش کامنت بذارم اما دیدم فایده‌ای جز نصیحت به نوشیدن لیوانی آب خنک عایدم نمیشه و به این نتیجه رسیدم که در همین چهاردیواری اختیاری بنویسم که احساس قرابت غریبی بین وبلاگ یکی از دوستان لینکستون بغلی با شبکه رنگارنگ و کامنتدونیشون با برنامه عمو داور میکنم.

پشت‌پرده حملات بمبئی

من معذرت میخوام، به پست قبلی خیلی توجه نکنید و گاهی هم شبکه‌های جهانی رو نگاه کنید. 

مثلا همین سی‌ان‌ان رو ببینید:
  

  

  تا متوجه بشوید که پشت‌پرده حملات بمبئی کیا بودن که  این همه خبرنگار و نیروی ویژه جلوی درش صف کشیدن.

ضرب‌المثل کردسفوردی

آقا جان نکنید، خانم جان نکنید، به خدا قباحت داره، این همه تلویزیون خودمون برنامه‌های خوب خوب داره میرین میشینین وویس-آف-آمریکا نگاه میکنین با اون پروفسور نوری‌زاده‌اش یا رنگارنگ با اون عمو داورش.
اگه شنبه شب مورخ 2/9/1387 اخبار 20:30 شبکه دو رو نگاه میکردین متوجه می‌شدید که مراسم تودیع و معارفه وزرای محترم پیشین و فعلی کشور برگزار شده و حسب فرمایشات وزیر سابق طی تحقیقاتی در آکسفورد کشف کردن اونجایی که بخاطر یک دستمال به آتش کشیده شده "قیطریه" بوده نه "قیصریهمیگین نه؟ برین اینجا گوش کنید تا ملتفت بشین. 

اونهایی هم که میخوان کاملشو ببینن(و البته اینترنت تندوتیز دارن) میتونن برن اینجا و از آرشیو سیما اصلشو ببینن. 

حالا هی بیخودی برین وقتتون رو با نوری‌زاده یا عمو داور هدر بدین.