یک بار جستی ملخک، دوبار جستی ملخک

پیرو دو پست پیشین (اینجا و اینجا) در باب تامین برق سه‌فاز از ماتحت خلق‌الناس و در راستای ترمیم الگوی تولید و به شهادت نشریه معتبر نیو ساینتیست( لامصب نقشه‌اش جیگر آدمو خون میکنه، صاف زده وسط هدف) و ظاهرا جستن سومی در کار نیست و ایندفعه کف دستی ملخک.   

خلاصه که اگر بار گران بودم و خبری ازم نشد، رفتم که رفتم.

ترویج و مروج و مرووج

میدونین مصداق مسلم ترویج خباثت، جنایت، رذالت، وقاحت، ...ت، ...ت، ...ت و ... چیه؟ 

کاری نداره که، یه سر اینجا بزنین تا روشن بشین. 

فمینیستهای محترم همگی در یک صف مرتب وایسین، قدم رو، همگی با هم بو بو بوق. 

 

پ.ن : در کامنتدونی جواب میدهیم کامنتها را جواب دادنی. نگین نگفتم.

اکونومیک

ما که ندیدیم اما از اونور آب حکایت می‌کردن که وقتی میخوای بلیط هواپیما بخری بین سه تا گزینه اکونومیک کلاس، بیزینس کلاس و فرست کلاس اجازه انتخاب داری. ما که نمیدونستیم چیه رفتیم سواتمونو زیاد کردیم دیدیم هر کالا یا خدماتی که از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر باشه رو بهش میگم اکونومیکه و پشت‌بندش یه Eco  میذارن که حواس خریدار باشه چی میخره. 

اینو امروز دیدم ولی هنوز نفهمیدم چطوری کار میکنه. یحتمل اختراع جدیده که برای اصلاح الگوی مصرف تو خیابون میگشت. 

 

پ.ن: یعنی واقعا همه منتظر نشستین که من بیام افشاگری بیشرمانه کنم؟ قباحت داره به خدا.