یک بار جستی ملخک، دوبار جستی ملخک

پیرو دو پست پیشین (اینجا و اینجا) در باب تامین برق سه‌فاز از ماتحت خلق‌الناس و در راستای ترمیم الگوی تولید و به شهادت نشریه معتبر نیو ساینتیست( لامصب نقشه‌اش جیگر آدمو خون میکنه، صاف زده وسط هدف) و ظاهرا جستن سومی در کار نیست و ایندفعه کف دستی ملخک.   

خلاصه که اگر بار گران بودم و خبری ازم نشد، رفتم که رفتم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مرجان دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ب.ظ http://kavir-semnan.com

تو اگه نباشى
کى واسه همیشه
منو میپرسته
کى برام میمیره
کى نمیشه خسته؟
کى منو میذاره
روى دو تا چشماش
کى میگیره قلبش ، میگیره نفس هاش؟؟
کى....؟ هان کى؟؟؟؟؟ تو تنها کسى هستى که .......آى یمخ، نگو

نگووو یمخ، نه نگو، تو نباید برى، من تحمل ندارم این مصیبت رو در وبلاگم اعلام کنم، نه ...........

شما غصه نخور بانو
ماشالله هزار ماشالله با اون پرچم و متعلقات مربوطه و صد البته دست و دلبازی‌هایی که میفرمائید مطمئنا رو زمین نمیمونید. خودتون که مسلما بیشتر واردید، چیزی که فراوونه چیه؟ بــــــــــــــــــــله، مردِعشق ِ پرچمه.

خاتون سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:14 ق.ظ http://xatoun.blogfa.com

ای بابا
این روزا همه چشون شده که اصلاح الگوی مصرفشون عود کرده و حرف طرف رو جدی گرفتن و هی فکر بار گران می افتن؟

شما یه زحمت بکش و دکمه سمت چپ موس رو وقتی نمایشگر ماوس روی لینک مجله است یه فشارکی بده، شاید نظرت عوض بشه.

مرجان سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:44 ب.ظ

صد البته دست و دلبازی‌هایی که میفرمائید


این یعنی جی اونوقت؟؟؟؟

یعنی واقعا توضیح بدم؟

کاملیا چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ب.ظ

خوش باشید

واقعا نمونه‌ی احدی از نسوان با کلیه صفات مربوطه هستید.
من میگم جایی هستم که خطر مرگ تهدیدم میکنه و اونوقت شما میگی خسته نباشی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد