فحش مادر

خانومها و آقایان(چون خانومها مقدم هستن اول نوشتم) مسئول سایت ایران سیما، بارها تبلیغتون رو کردم اما اگه آرشیوتون رو از پنجشنبه شب(مخصوصا شبکه سه) تا دیروز به‌روز نکنید و نسبت به این چند روز به‌روز نکردن عکس‌العملی نشون ندید ناچارم بهتون فحش مادر بدم. از ما گفتن بود.

باقلوا

آقا سایت پیدا کردم حاوی باقلوا، البته تا این لحظه 3294687 تا بازدید داشته‌ها یعنی همچی تازه‌ی تازه هم نیست اما جون شما خود باقلوا‌خونه است. 

 

صدا و سیمای محترم جمهوری اسلامی در اقدامی پسندیده یک شبکه اینترنتی راه‌اندازی کرده بنام لبیک، اینهاش

چی؟ می‌دونستید؟ شاید می‌دونستید اما عمرا اگه بدونید چه باقلواهایی توشه.  

 

در بخش "درباره ما" نوشته شده که : "این سایت به مراجعین امکان کسب اطلاعات کامل در رابطه با مسایل و مناسک حج و زیارت و همچنین تماشای مستقیم بسیاری از برنامه های حج را می دهد."   

چی؟ اینم می‌دونستید؟ عمرا، باقلواها اینجا نیستن که. 

 

توی صفحه اصلی یه ستون سمت راست میبینید، همچی پایین ستون که رسیدید یه لینک پایین‌‌تر روش نوشته باقلوا خانه یا همون "نرم‌افزارهای کاربردی رایانه"، کلیک کنید و باقلوا میل کنید.  

تازه، جهت رو دل نکردن مخاطبین همه‌ی کرک‌ها و کی‌جن‌ها و سریال نامبرها هم در فایلها موجوده. 

 

 

پ.ن: تو پاراگراف دوم درباره ما نوشته: 

"حول و قوة الهی در حال حاضر با تلاش و مساعی همه جانبه رسالت عظیم اتصال به حرم امن الهی و مدینه منوره از چند مسیر ممکن و میسر شده است که اعزام کاروانهای عشق به دیار معنویت و اخلاص و همچنین خبرنگاران، تصویربرداران، مجریان و عوامل تولید یکی از وظایفی است که امور حج و زیارت توفیق انجام آن را پیدا کرده است". 

به جان خودم اولش "به" نداره و یحتمل کلمه "اعزام" هم بعد از کلمه "همچنین" یحتمل به قرینه پشمی حذف شده.

تهدید جدی

در بندرعباس صاحبان شناورها با استفاده از جذر و مد دریا شناورهاشون رو به ساحل می‌کشونن و بدنه‌ی شناور رو تمیز میکنن و رنگ میزنن. 

تقربا دوماهی هست که یه شناور نسبتا بزرگ رو تو ساحل سورو کشیدن تو ساحل، اینهاش:  

 

 

شهرداری محترم منطقه 3 بندر عباس که دیده زمینگیری این شناور طولانی شده روی یک پارچه بزرگ نوشته که صاحبش فقط 48 ساعت وقت داره اونو از سر راه برداره، اینهاش: 

  

 

منم دوهفته است این پارچه رو می‌بینم و به ریش شهرداری میخندم.