آممممما عشق هااا!

اصلا شماها میدونین عشق یعنی چی؟ عمرا اگه بدونین.
حسب تفحصات بنده عشق یه چیزیه از من درازتر، میگین نه؟ خب برید  اینجا رو بخونین تا روشن بشید. 

 

پ.ن: از اونجایی که ممکنه لینک فوق‌الذکر خدایی نکرده فیلتر باشه و روشن نشین اینجا کپیش میکنم.
"من و همسرم عاشقانه همدیگه رو دوست داریم. اوایل ازدواجمون گاهی توی دعوا و نه به صورت جدی دست روم بلند می کرد. کم کم بیشتر و بیشتر شد و تا حدی رسید که موقع عصبانیت نمی تونه خودش رو کنترل کنه و به شدت من رو کتک می زنه. بعد اما خیلی پشیمون می شه و زیاد معذرت خواهی می کنه. من موقع س...  به یاد بد رفتاریهاش می افتم و ازش متنفر می شم و حس می کنم نمی تونم ببخشمش. حس می کنم دیگه قادر به س...  با اون نیستم. اون هم برای تحریک من همیشه حرف از زن جدیدی در زندگیش می زنه و البته می دونه که من بشدت به این موضوع حساسم. جدیدا حرف طلاق بین ما رد و بدل می شه. نظر شما با وجود یک بچه بین ما چیه؟"  

دو دوتا چهارتا

امروز حسب نظر نمایندگان محترم خانه ملت سن مناسب و مجاز برای رئیس‌جمهور شدن بین ۴۰ تا ۷۵ اعلام شد، اینهاش

حالا ماشین حساب بردارین و این عدد ۱۳۸۸ رو منهای 1313 بکنید، خب میشه چند؟  مرحبا،‌میشه ۷۵. 

همین دیگه، هویجوری. 

 

پ.ن۱ : میتونین ۱۳۸۸ رو منهای ۱۳۱۶ هم بکنین اما توصیه من اینه که اول ۱۳۸۸ رو با ۴ جمع کنید تا بشه ۱۳۹۲ و بعد منهای ۱۳۱۶ کنیدش. 

 

پ.ن۲ : بیخود زور نزنین ۱۳۲۲ هیچ ارزشی در محاسبات ریاضی نداره  .

خل یا مشنگ

فی‌الواقع امروز با مشاهده این و فرمایشات خانم دکتر ماریا قارویى مبنی بر اینکه "«فرید» بیمار است اما مجنون نیست" به این نتیجه رسیدیم که ک...خلی رافع مسئولیت کیفری نیست اما ک...مشنگی شاید رافع مسئولیت کیفری باشد.

التماس حواله عاجل

بیایید همه با هم حواله دهیم آنجایی رو که باید به خواهر و مادر و همه جد و آباد طراحان و سازندگان نوت‌بوکهای Dell را یکجا.

چرا؟ 

خیلی ساده است، اول برین یه نوت بوک جدید Dell بخرین که ترجیحا ویندوز ایکس-پی داشته باشه، بعدش برین توی Control panel بعدش برین توی Regional and Language Option حالا Location رو روی Iran بذارین، تموم شد؟ حالا محض رضای خدا یکبار نوت‌‌بوک عزیزتون رو Restart کنین، خب به سلامتی دیگه کارت شبکه بیسیم‌تون کار نمیکنه، به همین راحتی. 

حالا هی برین پتیشن متیشن امضا کنین که فلان و بیسار.