استانک

چرا من بعد از ۱۲ سال باید تازه بفهمم که استانی در کشور داریم که فقط یک شهر توش هست؟ و وسعت این استان هم به اندازه وسعت همون شهره؟

نظرات 22 + ارسال نظر
کاملیا پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 ب.ظ http://kamelia302010.blogfa.com/

۱- می دونید اینا همش توطئه اس ... عواملی غریب می دانستند که من از جغرافیا بیزارم٬ لذا صبر نموده کن اول دبیرستان را در همان سال تمام نمایم سپس این استان را از استان تهران جدا و مقادیر متنابهی از حفظیات جغرافیای استان کاستند ...
۲- چشم ندارید پیشرفت مردم سایر استانها رو ببینید ... اِاِاِ
۳- ز گهواره تا گور دانش بجوی ...
۴- من رفتم به امتحان دی اس پیم برسم ... صلاح مملکت خویش خسروان دانند ...
(شاد و پیروز و سربلند باشید.)

۱- آره؟ پس شما عاملش بودی؟ بر مسببش لعنت
۲- مارو چکار به پیشرفت مردم، من فقط اظهار بی‌اطلاعی کردم.
۳- میجوییم
۴- این امتحانا که میدین آخرش چی میشین؟ هروقت ای-دی-اس-ای شدی یه سر به منطقه ما بزن.
(شادتر و پیروزتر و سربلندتر باشید)

Aras پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:48 ب.ظ http://atarazavi.blogfa.com

یک: مگه چیه ؟ زوره دیگه! این که تعجب نداره.
دو: ساعت خواب.
سه: به وبلاگ تازه کار من هم سر بزن. خوشحال میشم بیای

یک : به ما چه که چیه، هرچی هست مفت چنگ صاحابش.
دو : خدائیش خودت میدونستی؟
سه : چشم.

رها پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ب.ظ http://radiocity.blogfa.com

بعد از دوازده سال چی؟ درس خوندن؟ این‌ور و اون‌ور گشتن؟ یا چی؟آ

خب سال ۷۵ استان شده، منم تو این ۱۲ سال پی شیطونیهای خودم بودم.

گورنوشت جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ق.ظ

عزیزم اشتباه میکنی. کشوری داریم به اندازه ی همون یه استان. به هر حال کمیت که مهم نیست٬ کیفیت مهمه و خوشبختانه استان مورد نظر فعلن واتیکان ماست

واقعا که کیفیت‌شون منو کشته.

رضا جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ب.ظ http://dr-reza.blogfa.com

اصل فهمیدنه که شما فهمیدی. بقیه اش مهم نیست دیگه :)) گیرم یک کم دیر باشه :) همیشه وقت جبران هست:)

داداش اصلش خیلی وقته بهمون رسیده، بدجور هم رسیده، بقیه‌اش هم که مهم نیست.

Aras جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ب.ظ http://atarazavi.blogfa.com

چشمت بی بلا.
وقتی آمدی چرا کامنت نگذاشتی؟

خب کامنتم نیومد اخوی

مرجان شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ق.ظ http://kavir-semnan.com

اصلش اینه که چون مردى 12 سال متوجه نشدى ( ما که از جماعت رجال انتظار هوش و حواس نداریم ) این پرانتز مصرع دوم سخن شما در کامنت گورنوشت خطاب به مرجان بود!!!!!!!!

خودت گفتى مزه اش به کل انداختنه ها، بنداز تا بندازیم!!!!!!!!!..

شاد باشى

مرد و مردونه(شایدم زن و زنونه) راست بگید، خدائیش شما خودت خبر داشتی؟ من که از هرکی پرسیدم خبر نداشت.
درباره عدم انتظار حواس از رجال باهاتون موافقم، این نسوان که برای آدم حواس نمیذارن، اما درباره هوش که خودتون مستحضرید،‌فقط نزد رجال است و بس.

مرجان شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ب.ظ http://kavir-semnan.com

من هنوز ایران بودم که استانها از 24 تا عوض شد، اما اونموقع کمتر از الان بود، الان نمیدونم چند تا استان داریم، اون سالها گلستان و اردبیل رو یادمه که جدا شد و احتمالا همین قم بود.

اما بعدا ترش انگار استان خراسان هم 3 تیکه شد، به هر شکل باید برم یک سرچ بکنم ببینم ایران چند تا استان داره!!!!!!

آقا شوخى نکن، آقا دست بردار، داداش ما رو گرفتى؟؟؟؟؟ مرد باهوش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه جان من مرد باهوش؟؟؟؟ مردها شدیدا بدجنس هستند. و خاصیت اخلاقى دارند که من نمیدونم اسمش چیه اما شرحش اینه که، گاهى چیز هایى رو در یک ماجرا و در وجود آدمهاى دیگه مى بینند که اونقدر ریز و جزئى هست که شاید هیچ زنى نبینه، اون مال هوش نیست مال نوع جنسیته!!!! و گیرنده هاى حسى که مرتبط کامل با مرد بودن هست

اما از اینها گذشته شما بیا من یک مرد خنگ بهت نشون بدم که از نزدیک میشناسمش اگه خود کشى نکردى آخرش؟؟؟؟؟

شاد باشى

عزیز دل، از نشانه‌ی کم هوشی نسوان همین بس که در پست نگفتم چند استان داریم و چرا، بلکه از استانی حرف زدم که تنها یک شهر داره، اگه به کامنت کهییر (یکی از بزرگ رجال بلاگستان) توجه کنی می‌بینی که کاملا ماجرا رو گرفته، بازم بگم یا بسه؟!
پ.ن
ضمنا همان‌قدر رجل خنگ کمیابه (ولی وجود داره) که بانوی باهوش (که بعیده وجود داشته باشه).
بازم بگم یا بسه؟!

کاملیا شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ب.ظ

(لبخند)

(تبسم)

مرجان یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ق.ظ http://kavir-semnan.com


آقا تو مرام ما که بس وجود نداره، هر چى بگى بازم کمه !!!!!!!!! کلا من زیاده خواهم به هیچ چیز کمى رضایت نمیدم، اما از هوش رجال همین بس که شما ازصلا از حرف خودتم یادت رفت، اینو بخون اصلا نمیدونستى استان شده، حالا بماند که چند تا شهر داره. بازم بگم یا بسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

(خب سال ۷۵ استان شده، منم تو این ۱۲ سال پی شیطونیهای خودم بودم)

حالا میخواى دلت رو خوش کنى عیب نداره، اما خودت هم میدونى که خنگى از اصول مرد بودنه !!!!!!!!!!!!!! دلیل گنده اش هم همین جمله خودت که پیستش کردم
آقا بگم بازم یا بسه؟؟؟؟ آقا برم یا بمونم؟؟؟؟؟

اولش میخواستم که این کامنت رو منتشر نکنم چون گفتم بده رجال اینو بخونن و بگن باز احدی از نسوان اومده ابروشو برداره زده چشمشم کور کرده و دورازجون شما بخندن به این کامنت اما دیدم شرط امانتداری نیست و خود این بانو خواسته خب.
بعدن هم اینکه خب من ۱۲ سال پی شیطونی بودم قبول، حتی فرض کنید که نمیدونستم قم استان شده(که میدونستم اما طبق نص صریح خود پست نمیدونستم که فقط یک شهر داره)، خب چه‌ربطی به هوش داره؟ چون اصولا هوش و معلومات عمومی دو مقوله متفاوت هستند، مگه نه؟ و فقط از عهده نسوان برمیاد که با استدلالی نسوان‌پسندانه این دوتا رو بهم ربط بدن.
بعدترشم اینکه ما رجال اصولا افتاده هستیم و ریا نمیکنیم، بنابراین شما تا اطلاع ثانوی میتونین دلتون رو خوش‌کنین که "هوش نزد نسوان است‌و بس" و دیگه غصه نخورین، چون اصولا هوش ما رجال نیازی به اثبات نداره.
ای بابا، بازم بگم؟ شما باش.

مرجان یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ق.ظ http://kavir-semnan.com

جان من جوابت رو بخون بابا کلى سکته داره این جواب، باشه قبول میکنم که کم آوردى و این مدلى اعتراف کردى، اما میگن !! من نمیگم ها میگن ! اصولا کسانیکه 12 سال جدى جدى شیطونى مى کنند هى نمیگن، خودشون رو آروم و موجه جلوه میدن، اون زیر میر ها هم کارشون رو میکنند، اما اونهاییکه تو یک پست 2 خطى 30 بار میگن که من 12 سال شیطونى میکردم، یعنى که هان اى نسوان باور نفرمایید، ایشون داره پز میده، تو 12 سال 12 بار هم شیطونى نکرده، !!! من نمیگم ها کلا میگن!!! آقا من هنوزم باشم یا نه دیگه برم؟؟؟؟

شاد باشى

میشه بفرمائید چه ربطی داشت؟ البته بطور پنهان ربط که داشت چون باز هم نشانه هوش رجاله، همون بحث اصلی که شما زدی به صحرای کربلا.
ضمنا شما تا هروقت دوست داری باش.

مرجان یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ

مجبور شدم !لینکت کنم اگه نه هى باید میرفتم پیش یک مرده نیمه متحرک هى از اونجا آدرس میگرفتم میومدم اینجا !!

التماس نکنید، تا بهم ثابت نشه آی-کیوی بالای ۱۰۰ دارید لینکتون نمیکنم.

رز یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ http://rosaceous.blogfa.com/

وای که چقدر از قم بدم می یاد
وای که چقدر از استان/شهر قم بدم می یاد
وای که چقدر استان/شهر قم دلگیره

پس اینطور! پس بالاخره من تو این وبلاگ یه چیزی یاد گرفتم :دی

ای بشکنه این دست که نمک نداره، اینهمه اینجا به معلوماتت اضافه شد بازم میگی "بلاخره یه چیزی یاد گرفتم"؟

ندا یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:52 ب.ظ

من با شما موافقم .
فقط مردا باهوشن و بس.
(آیکون پاچه خواری):)
ولی جدا اینو منم فهمیدم که مردا از زن ها باهوشترن.
خوب فعلا که کاریش نمیشه کرد
ببینیم حالا شاید با پیشرفت علم یه فرجی بشه.

واقعا که شما بانوی فرهیخته و بامعلوماتی هستید، به سرای ناقابل من خوش آمدید.

کاملیا دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:45 ب.ظ

حالا هی ما خواستیم به روی مبارک نیاریم که توسط آنجناب لعنت شدیم ... نشد که نشد ...

دست گلتون درد نکنه ...
سپاسگزارم ...

چی شدین؟ کی شدین؟ چرا شدین؟ هرچند که یادم نیست ولی حتما براتون لازم بوده که شدین ...

قابل نداشت ...
خواهش میکنم ...

مرجان دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ http://kavir-semnan.com

این جه ربطی داشت؟؟؟؟؟/التماس نکنید، تا بهم ثابت نشه آی-کیوی بالای ۱۰۰ دارید لینکتون نمیکنم

اون وبلاگ اینقدر ویزیتور داره که بود و نبودش اینجا فرقی نکنه!!!!!

فرق فوکوله...
اولا این‌جا وبلاگ یه مرد باهوشه و لینکش خیلی ارزشمنده، نه برای بالا بردن ویزیتورها، بلکه برای کلاسش.
ثانیا از این گودریا نیست که هی آدم از ته لیست بره بیرون و از سرش بیاد تو
ثالثا میبینم که کم آوردین و به ؟؟؟؟؟؟/ و !!!!! متوسل شدین به سلامتی.

Aras سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ق.ظ http://atarazavi.blogfa.com

شما هوش خانومها را دست کم گرفتید.
یکیش همین بانو کاملیا
خداییش این چیزهایی که ایشون در مورد EDS , CDR و ... میگه شما سرت در میاد یعنی چی؟

من که هنگ کردم. آیکون: خجالت

شما توجه داشته باش ارس جان، افه با هوش تومنی هفت صنار فرق فوکوله. اینها که ایشون میگه افه است، البته نه اینکه بیهوش باشه‌ها، ماشالله هزار ماشالله هوشش بالاست، فقط زیادی بالاست و دست خودشم به هوشش نمیرسه.
اگه عاقبت این بانوی فرهیخته به CPR نکشید.
(آیکون شمشیر از رو بستن)

مرجان سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:24 ق.ظ http://kavir-semnan.com

ای جااااااااااااااااااااااااان من چه خنگم!!!!!!!!!! اصلا نفهمیده بودم موضوع کلاسه !!!!!! آقا التماس میکنم حواهش میکنم لینکم کن

میگم که من رسما اعلام کردم کم آوردم اصلا از اول که کم داشتم اما این اعتراف مال اینه که یک پست جدید بذاری که من حیلی تحریک بشم ( علیرغم ۱۲ سال شیطنت قدرت تحریک کردن و به نقطه جوش رسوندنت تعریفی نداره یعنی من وقتی بهت میگم مجرب که بتونی یک آتش سوزان در یک زن ۳۳ ساله روشن کنی که همینجور بپره بالا پایین!!! اون گور نوشت که ادعای شیطنت نداره بهتر آتیش میزنه ها!!!!تازه اگه بهش بگی میگه تمام ۱۲ سال گذشته ریاضت میکشیده میخوای ازش کمک بگیر!!!!) که اینجا یک داد و بیداد حسابی راه بندازیم. باور کن هیحان وبلاگستان کم شده اون ۱۲ سال تجربه رو که با دیگران به دست آوردی در راه شادی من و وبلاگستان خرج کن ثواب داره والا!!!!!!!!!!

بانو شرمنده
همینها که نوشتی نشانه آتش سوزانیه که بپا کردم، اصولا تخصص بنده همین آتش بپا کردنهاست، فقط آتیشم یه چند سانتی‌متر عقب‌تر از اونجائیکه مورد نظر شماست رو میسوزونه.

مرجان سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:43 ق.ظ

میگم امشب ایمیلم رو باز کردم دیدم یک بنده خدایى اومده اینجا رو خونده، بعدش اومده حسابى زده من رو له کرده و رفته که یکى مثل خیلیها اصلا منظورش به استان شدن قم نبوده پوینت اصلیش این بوده که این استان یک شهر داره !!!!!!!!!! بعدش هم کلى داد و بیداد دیگه که باباجان معنى پست رو نمیفهمى چرا کل میندازى. به جان خودم یک جذبه اى داشت این ایمیلش که من کلا زبون بند شده بودم !!!!گفتم ببینم اگه از عوامل و ایادى خودته ، و خودت فرستادیش که هیچى، اما اگه غریبه بوده و گذرى اومده اونجا رو خونده، نکنه یکى از اون خانوم بچه هاى شیطنتهاى 12 سال دفاع مقدس بوده، فردا هم بیاد بگه تو سردار سازندگى منو بلند کردى داشته منو مى ساخت!!! مخصوصا تو قسمت هاى زیر بنایى !!!فعلا که من همینجا در حضور اعم و اخص خوانندگان سوگند یاد میکنم که هر چى مرده باهوشه، محض رضاى خدا یک سوال دیگه طرح کن، تا این طرفدارات منو نکشتند!!!

فقط ایهام سوال جدید رو کمتر کن لطفا، که آدمهاى بى هوش ( نسوان) هم معنیش رو بفهمند!!!!!!!

درباره ایمیل والله روحم هم خبر نداره، چه برسه به خودم.

درباره سوال هم چشم، هرچند سوال یا جمله خبری فرقی برای نسوان نداره.

ندا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ق.ظ http://dedaee.blogfa.com

:)
مرسی.

خواهش میکنم.

کاملیا چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:22 ب.ظ http://kamelia302010.blogfa.com/

من اگه با هوش بودم از وقتی خودمو شناختم و خواستم روی پای خودم وایسم اینهمه اشتباه نمی کردم

باهوش اونایین که دو تا دوتا لیسانس می گیرن و بعنوان نخبه فرار می کنن از این مملکت
زیرک هم نیستم چون هر کسی یک ساعت با من بوده به ساده دلی و سادگی بیش از حد من پی برده

اینا هم هیچ ربطی به جنسیت نداره نصفش خود خواسته و نیمه دیگرش رو خدا خواسته ولی شاید به اون لعنت مرتبط بشه!!! (آیکون لبخند بدجنسی)

تازش هم اگه گفتین فرق پی دی اف و پی اف دی چیه جایزه می دم بهتون ... خدایی اگه اینا رو امروزه بلد نباشی کلی می ری زیر سئوال ... اگه بلدم نباشی باید هر طور شده از خودت بسازی دیگه ...

پی دی اف = پرده درید و فتاد
پی اف دی = پرده فتاد و درید
البته در اینکه اول فتاد بعد پرده درید یا اینکه اول پرده درید و بعد فتاد یا اینکه در حین فتادن پرده درید و با در حین دریدن پرده فتاد هنوز بین علما اختلاف است که انشالله بزودی رفع میشود.

کاملیا پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ب.ظ

(آیکون قهقهه بعد از یک روز پر کار دانشجویی)

(آیکون خسته نباشید)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد