همینجوری

بابا یکی از دوستان بیاد آپ کنه ببینم این بلاگ چرخونه کار میکنه.

نظرات 4 + ارسال نظر
گورنوشت یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:07 ق.ظ

عمرن! تازه نخارد نه نخوارد! قبلن که تو وبلاگم توضیح داده بودم درباره ی ریشه های کلمه‌ی خوارش!

کهییر جان نمیشه نخوارد نوشت که، میدونی چرا؟

مرحوم دهخدا در معنی "خواراندن" فرموده :
http://loghatnaameh.com/dehkhodaworddetail-c351ac97f40a414990ed18fb08c1c365-fa.html
وادار بخوردن کردن ، بخوردن ایستانیدن.
اونوقت معنی ضرب‌المثل میشه: کسی بزور به پشت ما چیزی نمی‌خوراند، پس به‌ناچار ناخن انگشت خودمان را در پشتمان فرو کردیم.

اونوقت میشه مترادف با ضرب‌المثل : یارو از بیکاری سوزن به ت..مش میزد و هوار میکشید.

یعنی یه چیزی تو مایه‌های همون کودک درون با تظاهرات مازوخیستی.

کاملیا یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:36 ق.ظ

من که تنداتند می آپم٬ نمی آپم؟

دیشب که لیست گودری رو داشتم درست میکردم یکی لازم بود آپ کنه که به سلامتی هیچ‌کس نبود و ناچار شدم خودم دوتا پست بیربط بذارم.

کاملیا یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ

بمن هم یاد می دین؟؟؟ لطفا!!!
چه جوری اینکارو می کنن؟؟؟

خیلی ساده است
میرین تو گوگل و بعدش زنگ میزنین به هری پاتر و اونم میگه اجی مجی لاترجی و ییهو اینطوری میشه که شده.

کاملیا دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ق.ظ

ممنون
افاقه کرد بعد از امتحانا پیادش می کنم

خدا رو شکر
بازم مشکلی داشتی بپرسیا، تعارف نکن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد