نه خیلی بدون شرح

من به دیدار کسی رفتم 

در آن سر عشق  

 

پ.ن: اولین پست در سال ۱۳۸۸ حاوی افشاگری بیشرمانه‌ای خواهد بود.

نظرات 8 + ارسال نظر
خاتون سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ب.ظ http://xatoun.blogfa.com

بی صبرانه منتظر افشاگریهای شما هستیم
فک کنم این آزمایشات کار خودشو کرد و یه خرده دوزش بالا پائین شده که می خوای افشاگری کنی :)

آن سر عشق؟ حالا چه خبر بوده، باشه واسه شروع سال جدید
منتظریم :)

نه بانو
ما بیدی نیستیم که با این بالا و پایین شدنها بلرزیم

شادافسرده سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ب.ظ http://shadafsorde.wordpress.com

خوشا به حالت...

خوشا به حال خیلی آسونه
یک کمی سعی کنی حتما میشه

مرجان سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ب.ظ http://kavir-semnan.com

اونوقت اولین پست 1388 چه روزى از سال 1388 گذاشته میشه؟؟؟؟؟ ما تا کى انتظار بیشرمى شما رو بکشیم؟؟؟

حالا اگه زن بودى میگفتم حتما میخواى خبر بدى حامله اى، الان هر چى فکر میکنم بیشرمى مردونه چیه نمیفهمم!!

شما نمیخواد انتظار بکشید بانو
هر وقت پستمون بیاد خودش میاد
از قبل هم خبر نمیکنه

به زعم شما بیشرمی مردونه یحتمل حامله کردنه دیگه!

مرجان سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ http://kavir-semnan.com

آخی الهی بابا شدی؟؟؟؟ نه بابا مردهای این دوره زمونه دیگه حال بیشرمی این مدلی ندارند.چشم .انتظار هم نمیکشیم شما ضد حال دیگه ندارین بزنین؟؟

بانو
توجه نفرمودین
من گفتم "به زعم شما"
توجه کنید که زعم من با زعم شما چند سانتی‌متری فاصله داره

یه زن چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:16 ق.ظ http://me-justawoman.blogsky.com

امیدوارم افشاگری‌ات در راستای آدم‌فروشی و اینا نباشه و سال جدید تحولی درست و حسابی برات داشته باشه هرچند که می‌دونم اینم از اون آرزوهای درپیته :دی
خوش بگذره اساسی

شما چه انتظارها داری بانو، از ما جز آدم فروشی مگه کار دیگه‌ای هم برمیاد؟
اما یه بیشرمانه میگم یه بیشرمانه میشنوین‌ها

در سال جدید شما هم خوب و خوش و میزون باشید به حق ناله‌های دل زینب :پی

سامان چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ق.ظ http://saman-asemonaa.blogfa.com

نوچ !!!! اصلا نمیشه به جون شما !
هر چی فکر میکنم و از خودم تراوشات مغزی در میکنم به نتیجه نمیرسه ! کی رفتی که ما خبردار نشدیم ؟ با کی رفتی ؟ کجا رفتی ؟ چی کار کردی که حالا خبرش ساله دیگه میرسه ؟ ما که تا حالا هیچگونه باشرمی چه از نوع مردانه ، زنانه و یا بچه گانه از شما ندیدیم ! حالا ببین این دیگه چیه که خودت داری میگی بیشرمانه ! خداوند به پروردگار رحم کنه واقعا !
نوروزتون هم فرخنده ! در کنار اهل بیت شاد و فرخنده زی !
بدرود

شما سرت گرمه دلبندم
حواست نیست کی میاد، کی میره، کجا میره، چطوری میره.
شما بیشرمانه ندیدی، صبر کن تا سال دیگه تا الاحساس و المشاهده بشی.

بعدن این "زی" یعنی چی که باید کنار اهل بیت فرخنده رو "زی" کنیم؟ انشالله فحش که نیست؟ اگه فحشه خودتی، خودت با هفت جد و آبادت فرخنده زی.

کاملیا چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ب.ظ

سال جدیدتان پر بیشرمی باد (آیکون همنوایی با یه دوست آخه انگار خیلی بخاطرش هیجانزده هستین)

پس تا سال ۸۸ ...

آره بانو؟ شما هم؟ بفرما بیشرمی

کاملیا جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:14 ب.ظ

آخ جون یکی هم به ما گفت بانو (آیکون پرواز تا آسمون هفتم بلکه هم هفتادم)

بابا بیا پایین از آسمون هفتادم
میفتی سرت میشکنه و یک درد دیگه به دردهات اضافه میشه‌ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد