بشتابید

پنجشنبه سوم اردیبهشت هشتاد و هشت 

ساعت ۲۲ شبکه۱ فیلمی با علامت ۱۲- پخش کرد. 

ساعت ۲۳:۵۵ است و شبکه۲ داره فیلمی با علامت ۱۳- پخش میکنه. 

یحتمل تا ساعاتی دیگر شبکه‌ای فیلمی با علامت ۱۸- پخش می‌کنه. 

 

بشتابید که غفلت موجب پشیمانی است 

 

پ.ن: زمان پیشبینی پست قبل هنوز منقضی نشده اما هنوز زنده‌ام.

نظرات 5 + ارسال نظر
گورنوشت جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ

فرقی تو محتوا حاصل نمیشه. قبلن زیر سریال رعنا و نرگس نمیزدن +۱۲ حالا میزنن. قبلن زیر پاییز صحرا و یوزارسیف نمیزدن +۱۸ حالا میزنن. فکر نکن قراره برات انجلینا جولی پخش کنن.

جدی؟ ای بابا چه ساده‌ایم ماها، فکر کردم ۴ صبح قراره XXL رو رله کنن.

مثانه بیقرار شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.thelastember.wordpress.com

یمخ جان..شما مطمئنی به یه مشاوره ارولوژی احتیاج ندارید؟من دکتر خوب سراغ دارما:ی

مثی عزیزم اگه خودت میخوای معاینه کنی که حتما احتیاج دارم اما اگه یکی دیگه رو میخوای معرفی کنی عمرا.
من مثل تو بیوفا نیستم که دنباله اسامی جاندار دوتا جان دیگه هم برای محکم‌کاری بچسبونم. یا تو یا هیچ کس.

رز شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:27 ب.ظ

من کوشم تو لینکا :((

بابا لینکدونی مکانیزه شده‌ها. آپ نکنی سوت میشی بیرون.

گیلاسی دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ http://gilaasi.com

به -۱۶ که رسید به من خبر بده خدا خیرت بده . من دراین حد می تونم ببینم (: چمبه ندارم .
اون وبلیام به طرز زیبایی ذهن من رو به چیز داده از وقتی شما ما رو با هم یکی کردی ! اصلا کی بود ؟

۱- دیر وقت بود بانو، منم با رویای ۱۴- خوابم برد و بقیه‌‌اش رو دنبال نکردم.

۲- بانو، مگه شما خبر ندارید که نسوان بلاگستان بخاطر اعتقاد من بر ضعف آی‌کیوی جمع کثیری از نسوان، سایه منو با تیر میزنن؟ بالاغیرتا شما نشو شاهد زنده. به پی نوشت کامنت توجه بفرمائید و یک نیم فاصله در محلی که گفتم اضافه بفرمائید تا به جواب برسید.

مریم بانو سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ق.ظ http://maryambaanoo.blogfa.com

به همین خیال باش

اینها خیال نیست بانوَ، آرزوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد