سیاست ما عین خباثت ماست

نسوان و رجال محترم بلاگستان کلهم اجمعین 

اونقدر تبلیغ این کاندیدا و اون کاندیدا رو نکنید، اینقدر راست نرین و چپ نیاین تا سوات علمی تخیلی، تحلیلی، سیاسی، اجتماعی خودتون رو به رخ بکشید. 

خیلی واردین؟ بسم الله، بیاین رو نتیجه شرط ببندیم، فقط هم چلوکباب، اونم هرجا برنده بگه. 

من میگم بی برو برگرد همین رئیس‌جمهور فعلی ابقا میشه. آوانتاژ هم میدم و به هرکی شما بگین رای میدم. 

آآآآآآآآآی نفس‌کش 

 

تبصره: بازنده باید به برنده و یک‌نفر همراه چلوکباب بده.

نظرات 12 + ارسال نظر
Kiarash چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ق.ظ

قبول ندارم ...عمرا !!! یکی غیر از الف نون انتخاب میشه
من رای نمی دم ولی احتمالا کروبی شایدم موسوی برندس ...
انتخاباتم ۲ مرحله ای میشه ...شرطم می بندم ۲ برابر اونی که گفتی فقط محدوده مکانی ادای شرط تهران باشه !!

داداش تو اگه حرفت معتبر بود یه آدرس وبی، آدرس ایمیلی میذاشتی که بشه پیدات کرد. آخه من از روی آی‌پی چطوری بیام ازت چلوکباب بگیرم؟

وبخ چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ق.ظ http://vabakh .com

بازنده باید به برنده و یکنفر همراه چلو کباب بده به شرطى که اگر بازنده ساکن کانادا بود، برنده و همراه بیان کانادا ! من نمیدونم کى میشه اما دلم میخواد کروبى بشه، من که میرم بهش میدم ( راى رو میگم)

بانو شما اینکاره نیستی به چند دلیل:
۱ - همیشه فرض دادن خودتو در نظر می‌گیری نه دادن دیگران رو(چلوکباب رو عرض میکنم)
۲ - قیمت دادن(چلوکباب رو عرض میکنم) دستت نیست و فکر میکنی از بلیط ایران-کانادا گرون‌تره.
۳ - میخوای با اسم مستعار "وبخ" بدی(چلوکباب رو عرض میکنم)
۴ - آدرس وب‌سایت الکی مینویسی که بزنی زیرش و ندی(چلوکباب رو عرض میکنم)
۵ - دوبار یا بیشتر میخوای بدی(رای و چلوکباب رو عرض میکنم)
۶ - براتون مهم نیست کی میشه، فقط دادن براتون مهمه(چلوکباب رو عرض میکنم)
۷ - توجه نمیکنید که کروبی در سن و سالی نیست که بشه(رئیس‌جمهور رو عرض میکنم)

مرجان چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:01 ب.ظ http://kavir-semnan.com

آقا دمت گرم حالى کردم از این جوابت یعنى حالى کردم که نگو. آقا شما ببر، کانادا هم نیا، من هم چلو کباب میدم، پولش رو حواله میکنم اون دنیا ، یک مرده نیمه متحرکى چیزى پیدا میشه بالاخره ببرتت که ببینى از این بانو اینکاره تر پیدا نمیشه ! که دیگه نگى اینکاره نیستى. تو فقط شرط رو ببر کارت نباشه، چون من میدونم که بازنده اى.

پ.ن : کیارش رو ما میشناسیم. پاى ثابت وبلاگ مثى جون شماست که. وبلاگ نویس نیست، اما حسابش پیش ماست نترس، در نمیره بهت آدرسش رو میدیم شما باهاش شرط ببند.

بانو من بسیار ممنونم که به نکته مهمی اشاره کردید. ما هی به این کهییر جان میگفتیم تو بانی تغییر عقیده نسوان بلاگستان از موسوی به کروبی هستی زیر بار نمیرفت که شما شدی شاهد زنده.

پ.ن: من آمادگی برای شرط‌بندی رو اعلام کردم، بلاخره هرکاری اصول خودش رو داره، اینکه شما بری تو بانکی که پسرخاله‌ات صندوق‌داره و بدون کارت ملی بخوای چک نقد کنی که نمیشه، البته شاید تو کانادا میشه و ما خبر نداریم.

مثاته بیقرار چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ http://www.thelastember.wordpress.com

یمخ جان.
خیلی دوست داشنم اوون چلو کباب را با هم میخوردیم.پیشاپیش نوش جونت و همراهتون

مثی عشق من
من نفهمیدم تو توی شرط‌بندی طرفدار منی یا دشمنان؟
اگه با من هم عقیده‌ای یه ندا بده شرط رو سه‌نفره کنم.

کاملیا چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ب.ظ

چی بگم

آخه اینم شد شرط تو این هیر ویری!!!

شما باید بگی شرط میبندی یا نه؟

من که هیر و ویری احساس نمیکنم، شما میکنی؟

مثانه بیقرار پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.thelastember.wordpress.com

شرط را سه نفرش کن ;-)

من دوستت دارم، Kiss You

رها جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ http://radiocity.blogfa.com/

آقای یکی مثل خیلیا!
من با شما شرط می‌بندم، شما هم باید به همونی که من می‌گم رای بدی.
امیدوارم این‌طوری نشه، اما اگه هم شد خب سگ تو ضرر! چلوکباب هم می‌دیم p-:

خانم رادیوسیتی!
من متشکرم و فقط مجددا یادآوری میکنم که انتخاب محل دریافت چلوکباب با برنده است و برنده یک همراه هم دارد و از آنجایی که من برنده قطعی هستم، جهنم ضرر! میتوانم این آوانتاژ رو به شما بدم که بجای پذیرایی از همراه من برایش شعری بسرایید و بر مبنای آن پادکستی تهیه بفرمائید.

فاخته شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.ashianefakhte.blogspot.com/

احمدی بوسیدن نمیداند. به همین خاطر بازنده است. من اگه بردم باید تشریف بیارید هامبورگ دین تونو ادا کیند. شما اگه بردید منتظر بمونید که ما راه گم کنیم.

بابا چرا همه مارو حواله میدن به فرنگ؟
شما هم اگه بردید ما صبر میکنیم تا راه گم کنید.

آتیش پاره دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ق.ظ http://miss-atishpare.blogsky.com

محمود انتخاب شه؟!! عمراً
من رو موسوی شرط میبندم کباب برگم باید بدی. بگو گوجه اضافه یادشون نره٬ اجرت با آقا!

نوع چلوکباب و محلش با برنده است، براتون متاسفم که باید کباب برگ ویژه پیاده بشید.

Angel چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ http://goldsunet.com

آخه چرا امید این همه آدمو ناامید میکنی؟؟؟
بذار امید داشته باشیم که عوض میشه

اولا مثل اینکه شما به عنوان پست توجه نکردین، این پست به دلیل خباثت ماست.
ثانیا من چیکار به امید ملت دارم؟ هرکی به هرکی میخواد رای بده، به من چه که کی خوبه و کی بد، فقط اگه رئیس فعلی ابقا شد من چلوکبابمو میگیرم.

نیلوفر پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:12 ب.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

بی برو برگرد موسوی میشه ... بعدم ما رو از این شرطو شروطا نترسون برادر پای همه چی وایسادیم .

کامنت خوبیه
چون دو پهلوست و اشاره مستقیم به قبول شرط بندی نکردید در موقع مقتضی ازش بهره‌برداری میکنیم.

[ بدون نام ] شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ق.ظ

این تتیر ر ا از کجا آورده ای(سیاست ما عین خباثت ماست) نکند باز هم دچار توهم شده ام از بس فکر کردم اسپاسم گرفتم فقط خدا کند که اشتباه کنم در غیر این صورت آب پاکی را روی دستمان ریختید و داستان را تمام کردید.

خسته نباشید، فقط اگه اسم شریف یا آدرسی مرقوم میفرمودید میتونستم بگم آقا یا بانو.

این تیتر واقعیتیه که از نظر من نتیجه انتخابات رو تعیین میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد