اهمیت چلوکباب

یعنی واقعا فکر می‌کنید چلوکباب اونقدر برای من مهمه که تا ساعت ۴:۳۰ صبح شنبه بیدار بمونم و مطمئن بشم که رئیس‌جمهور فعلی ۶۵ درصد آراء رو به خودش تخصیص داده؟ 

خب هر جوری دوست دارید فکر کنید، مخصوصا بازنده‌ها به‌طور جدی به جیبشون فکر کنن.

نظرات 10 + ارسال نظر
مرجان شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:02 ق.ظ http://kavir-semnan.com

آقا گردن من که از مو نازک تر، شما فقط یک محاسبه دلارى انجام بده که چلو کباب پرسى چنده، با گردنى خمیده تقدیم میکنم ( پول رو میگم)

قابل شما رو نداره
عرض به حضورتون که دو پرس چلوکباب ۷۰ سانتی در البرز(که شان شما حفظ بشه) از قرار پرسی ۴۵،۰۰۰ تومان میکنه به عبارتی ۹۰،۰۰۰ تومان که با سالاد و دوغ و گوجه اضافه‌‌اش سر راست ۱۰۰،۰۰۰ تومن.
البته قابل نداره‌ها ولی تا آبروریزی نکردم به رابط‌تون بفرمائید که بسلفند.

ماهی سیاه کوچولو شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ق.ظ

این پست منو بخون.
http://mahi-siyahe-kocholo.blogsky.com/1388/03/17/post-159/
منم جز برنده های این پیش بینیت شدم. هر چند آرزو می کردم، بازنده بودم.

با بلاگت تازه دیشب آشنا شدم وگرنه زودتر عقیده ام رو می گفتم.
این عقیده یک پیش بینی نبود بلکه اصل مسلمی برام هست که همیشه در دیدم به مردم ایران، مد نظرم بوده. البته شبی که دروغگو، آمارهای عوام فریبانه شو به ملتی که شایسته اون بودند، نشون داد به قطعیت رسیدم که همه چیز تمام شده و این پستو نوشتم.

و یک نکته بسیار جالب. هر دو همزمان به یک عنوان برای پست فکر کرده بودیم چون عنوان پست من دقیقا همین بود که شما انتخاب کردید ولی بعد من عوضش کردم.

چی بگم والله، مطمئنا در این عقیده تنها نبودیم اما واقعا حقیقت چندش آوریه.

خاتون شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ق.ظ http://xatoun.blogfa.com

چلوکباک هم نوش جانتان جناب

کشور گل و بلبل ما رو هم دعای خیری بفرمائید که امکان خوردن چلوکباب با یه همراه رو برای شما مهیا کرده

قربون شما، شما هم بفرما چلوکباب.
مملکت گل و بلبل شما هم دعا لازم نداره، تا بوده سفره‌ی چلوکباب‌خوری توش پهن بوده.

مثانه بیقرار شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ب.ظ http://thelastember.wordpress.com

هایییییی! تک خوری نکنی داداش! یاد نرفته که شرط را سه نفره کردی ها ! ( می گم زود بگو چلو کبابمونو بدند تا کوفتومون نکردند , بعد هر شلوغ کاریی که خواستند بکنند)

هی مثی جان
این بازنده‌هایی که من میبینم حاضرن تمام چلوکبابی‌هارو برای اینکه شرط رو ندن آتیش بزنن. یک عده‌شون که علی‌رغم تمام تحلیلهای سیاسیشون هیچ مدله زیر بار شرط‌بندی نرفتن.

مرجان شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ب.ظ http://kavir-semnan.com

آقا من اسمم رو از مرجان عوض میکنم رسما اگر بزنم زیرش به زودى هماهنگى لازم انجام خواهد شد ، خوب شما بودى و همراه با رابط بنده میشه 3 نفر به عبارتى 300 هزار تومن، تقسیم بر 900 تومن میشه 333 دلار، ما 350 تقدیم مى کنیم بقیه اش هم پول بنزین !!


پ.ن: این کاملا جدیه من رسما شاخ رو سرم سبز شد یعنى جدى چلو کباب پرسى 45000 تومن شده یا شوخى کردى ، به خدا نفهمیدم شوخى بود یا جدى ، من آخرین چلو کبابى که ایران خوردم تو نایب بود، 2 نفرى با سالاد 7500 تومن دادیم اومدیم بیرون، یعنى الان این دیگه جنبه اطلاعات عمومى داره، این قیمت راست بود؟

شما که اسمت عوض شده هست وبخ گرامی، کماکان در انتظار عذر و بهانه‌هایتان خواهم بود.

پ.ن: بهمن مال سال گذشته بنده و همراه گرامی نهاری در البرز معظم خوردیم شامل سالاد و یک پرس چلوک ۷۰ سانتی و مخلفات و هنگام خروج ۵۷ هزار تومن پرداخت کردیم. یحتمل اون ۷۵۰۰ تومنی که شما یادته مال زمان ناصرالدین شاه و نایب بازاره و البته لاف اینکه خیلی وقته خارجه تشریف دارید.

پ.ن ۲: شما باید مرحمت بفرمائید ۱۰۵۰ دلار حواله بفرمائید چون ضمانت یک کیارشی رو فرمودین که الان نایابه و ایشون هم حسب فرمایش خودشون شرط رو دوبل کردن.

مرجان سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ

آقا اون لاف رو خوب اومدى ، خوشم اومد گرفتى !! نه نایب ولیعصر بود. 1999 هم بود، الان بگم نمیدونم شمسیش چى میشه میگى لاف دوم رو محکم تر اومدى

کیارش رو خودم کت و کول بسته تحویلت میدم تازه اون ایرانه میتونه نقدا سهم منم حساب کنه!!

والله فکر کنم تو دبستان بود که به ما یاد دادن از سال میلادی ۶۲۱ رو کم کنی هجری شمسی‌اش بدست میاد، حالا این همه دانشگاهی که شما رفتی و خارجی بودن و یادتون ندادن به کنار، ادعای اینترنت بازی‌تون هم به کنار اما واقعا زشته که این سایته:
http://e-vco.com/Page/IndexLink/index.htm
رو بلد نیستین که بدونین ۱۹۹۹ میشه ۱۳۷۸. یعنی یه چیزی تو مایه‌های زمان تیرکمون شاه.

البته دبه کردن که از همین الان بوش میاد و از حواله دادن به کیارش بنده خدا معلومه.

آتیش پاره سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ق.ظ http://miss-atishpare.blogsky.com

فعلا که هیچی معلوم نیست! ما انقد تظاهرات میکنیم تا چلو کباب بیوفته گردن تو!!

این یعنی شما هم اومدی تو شرط؟ اگه بگی نه که یعنی دل و جرات نداری :)

شما رو هم به لیست چلوکباب دهندگان اضافه میکنم و فقط امیدوارم بعدا بهانه الکی برای پرداختش نیارین.

کاملیا جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 ب.ظ

نوش جان!!!

قربان شما!!!

[ بدون نام ] جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ب.ظ

شما تو این وضعیت چجوری چلوکباب از گلویت پایین می رود؟
مگر وضعیت را نمی بینید که چندین خانواده داغدار شدند؟

واقعا که!

چه ربطی به همدیگه داره آخه؟ یعنی شما این چند روزه آب و غذا نخوردی؟
عزاداری جای خودش، برد و باخت هم جای خودش.

آتیش پاره پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ق.ظ http://miss-atishpare.blogsky.com

تو بهونه نیاری ما نمیاریم!!

پس بسم‌الله
شما زمان بده چون اگه یادتون نرفته باشه انتخاب محل با منه و یک همراه هم دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد