بهانه

 

May Allah be with you Michael 

 

پ.ن: احتمالا بازندگان محترم ادای دین‌شون رو موکول میکنن به بعد از کالبد شکافی مایکل جکسون.  

آخه یکی نیست بهشون بگه بابا شماها که آدم شرط‌بندی نیستید ...، استغفرالله.

نظرات 2 + ارسال نظر
آتیش پاره جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ب.ظ http://miss-atishpare.blogsky.com

خوب این قسمت که اصلا به من مربوط نیست چون در نهایت آخرش ما پیروز میشیم و از این صوبتا!!
ولی ما به مناسبت ارتحال ملکوتی خواهر/برادر مایکل جکسون (این قسمت با ضجه و ناله خوانده شود: ای قربون اون جنسیت نامعلومت برن بعضیا! ای قربون اون رنگ پوست شطرنجیت برن بعضیا! ای اون دردو بلات بخوره تو سر بعضیا! ای اون دماغ آهنیت بره تو گلوی بعضیا! ای قربون اون کالبد نشکافتت برن بعضیا! بعد تو دیگه کی میخواد اون خواهر ...تو جمع کنه؟ کی با زیر شلوار بره دادگاه؟ وای وای وای!!!) قراره یه مراسم تو گلزار شهدا برگزار کنیم ! میتونی بیای اونجا ناهار در خدمتمون باشی!! D:

اینکاره نیستی بانو
همش هارت و پورت و وقت‌کشی میکنی و آخرشم یه بهانه میاری و هوتوتو.
اصلا من نمیدونم شماهایی که هنوز چشمتون به دست بزرگترتونه و استقلال مالی ندارین و منتظرین تغاری بشکند ماستی بریزد، چطوری میاین شرطهای گنده‌تر از جیبتون میبندین؟

آتیش پاره شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:10 ق.ظ

اون قسمت هوتوتو رو خوب اومدی! چون من دو دوتا چارتا کردم دیدم اگه برم یه کشور دیگه پناهنده شم خرجش کمتر از اینکه زبونم لال ناهار بیوفته گردن من!!!!!!

خود دانید، فقط وقتی بعد از تمام شدن همه مهلت‌های درخواستی بازندگان محترم و اعلام قطعی نتایج اومدم تو یه پست هرچی دلم خواست به بازندگان جازده گفتم تشریف نیاورید و گله بفرمائیدها.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد