حقیقتش اینه

 

لبخند بزنید 

شما در مقابل دوربین مخفی هستید. 

 

پ.ن: در پست بعدی میخوام هرچی دلم خواست بگم به اونهایی که شرط بستن و بعدش به لطایف‌الحیل عقب انداختنش و الان هم به روی خودشون نمیارن. 

نگین نگفتی

نظرات 19 + ارسال نظر
مرجان سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:51 ب.ظ http://kavir-semnan.com

یعنى چى آقا شما خجالت نمیکشى هموطنهات دارند کشته میشن ، آدم بودن سوسک که نبودن ( به مرگ خودم یکى واسه من همین رو نوشته بود مرجان وطن فروش ، که حالا طرفدارى احمدى نژاد رو میکنى اینهایى که کشته شدن آدم بودن سوسک که نبودن) آقا خجالت داره الان که بیگانگان از همه طرف حمله کردن به مرز و بوم این خاک و سفارت بریتانیا داره هر روز میریزه تو خیابون و مردم رو میکشه شما به فکر چلو کباب باشى. اصلا فکر کردى که همین که نشستى به چلو کباب خوردن یهوو سفارت بریتانیا و بقیه ایادى بیگانه بریزن تو همون سالن تو رو بکشند خداى نکرده زبونشون لال ؟ نه فکر کردى؟ برو بجنگ، برو شهید شو که عاقبت به خیر بشى. خدا با صابران است کمى صبر کن، 4 سال دیگه دوباره انتخابات ریاست جمهوریه و میبینى که مى بازى و احمدى نژاد برنده نمیشه ، کمى صبر کن 4 سال از شکمت بگذر، 4 سال دیگه این گروه سبز پیروز میشن و احمدى نژاد میره اونوقت، چیزى که میدونم تو بالاخره بازنده اى براى چى باید بالاش پول بدم؟ فقط 48 ماه صبر کن بهت ثابت میشه که شرطت الکى بود و باختى.

پ.ن : جدى جدى این واسطه عزیز خوبه؟

شما یک نفر که خداروشکر جزو افراد معلوم‌الحالی و اصلا در قد و قواره این فرمایشاتی که فرمودین نیستین به عبارتی بدهی هر بازنده‌ای به دلایل مطروحه‌تون عقب بیفته مال شما جلو میفته. توصیه میکنم برای اینکه بیش از این اعتبارتون نزد جماعت بلاگر لگدمال نشه خودتون به زبون خوش بدهی رو بسلفید.
پ.ن: والله ما که تا الان کسی نیومده بگه من واسطه‌ هستم، شما اول معرفیش بفرمائید(ماشالله دست به خصوصی‌تون هم که بد نیست) بعد احوالشو از ما بپرسید

سامی سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ب.ظ http://saman-asemonaa.blogfa.com

ای ول ای ول
داش یکی رو ای ول
من کشته مرده اینجور پست های افشایانه گرایانت هستم
هان بزن زنگووووو

ببخشید اونوقت این "ای ول ای ول" اثر شرکت در ناآرامی‌هاست یا اثر مشاهده فیلم اخراجیهای 2؟

آتیش پاره چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:38 ق.ظ http://miss-atishpare.blogsky.com

این تهدید جدی است آیا؟!؟!؟!!!
وایسا من برم به سربازان گمنام امام زمان اطلاع بدم تو میخوای اینجا فش و فش کاریو گیس و گیس کشی را بندازی!!!!! این آقای بلوگ اسکوی! چرا گزارش تخلف نداره؟!؟!!! D:

اولا که جدیست.
ثانیا مثل اینکه جوک‌اش رو نشنیدید، اینهایی که میخواید صدا بزنید اگر هم بیان میان به کمک من.

ماهی سیاه کوچولو پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ق.ظ

وای اینجا که هنوز در وادی شرط بندی به سر می بره!
منو بگو فکر می کردم زبل تر از این حرفهایی که بعد یه ماه هنوز نتونسته باشی شرطتتو از بازنده ها گرفته باشی!!!
هیچی برادر جان، در این دکان شرط بندی هاتو تخته کن. تو این کاره نیستی

نمی دونم چرا یهویی یاد این جوک افتادم:
طرف کلاس رقص بر پا می کنه. سر ماه نشده ورشکست می شه. بررسی می کنن، می بینن به همه رقاصه ها شاباش می داده ;)

اتفاقا یکی از دوستهام همینو میگفت، بهش گفتم اشتباه نکن، من شرط نمیبندم که چلوکباب بگیرم، شرط میبندم که بازنده رو بـــــله!(البته اعصابشو)، سادیسمه دیگه.
چند وقته دیگه اونقدر روی اعصابشون رژه میرم که دو برابرشو حاضرن بدن که از دستم خلاص بشن.

مثانه بیقرار پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:49 ق.ظ http://thelastember.wordpress.com

?where is my chelokabab
یمخ جان من اگه رای هم را هم پس نگیرم قطعا جلو کبابم را پس می گیرم!

مثی عزیزم، ظاهرا این مرجان جان جانت دنبالت میگرده که بدهیشو از طریق تو تسویه کنه. من بهت وکالت میدم که هرکاری صلاحه باهاش انجام بدی.

مثانه بیقرار پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ب.ظ

یمخ جان بنده هنوز گم نشدم! که کسی بخواد دنبالم بگرده! و وکالت و تعیین صلاحیت هم مال خودتان ! من چلو کبابم را می خوام!

مثی عزیز دلم
دشمن رو اشتباه گرفتی، یادت نره که ما با هم در یک جبهه بودیم و باید علیه یک دشمن مشترک(بازنده‌های شرط‌بندی) بجنگیم.
یکی از دشمنان مشترک همون جان جانت هست که باید دونفری و از چپ و راست(توجه کن فقط از همین دو جهت تا برامون حرف در نیارن) بهش فشار بیاریم.

کاملیا جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ

تا اطلاع ثانوی و توقف این بحث کامنت گذاشته نمی شود!!!

حالا تشریف داشتید، شاید از این خوان دانه‌ای بر‌میگرفتید.

سامی جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ب.ظ http://saman-asemonaa.blogfa.com

اخوی جونم
اولا که صداقت رو تویه چی باید ببینم؟ دوما مشکل من با مغزم نیست به خدا بابام جان! مشکل با این دل بی صاحابه که حالیش نمیشه خیلی چیزا! وگرنه از نظر منطقی کاملا حرفهای شما و خیلیهای دیگه رو قبول دارم و میدونم که درسته. میدونم که درست میگی و حق با شماست و خودم هم کاملا منطقی وقتی فکر میکنم به همین نتایج میرسم ولی دله دیگه! اینو نمیدونم چی کارش کنم. یه راه حل واسه این بده. قرص ضد بارداری رو خودم امتحان کردمااااا ! یه راه حلی بده واسه این دل ما که انقدر شیش و بش نزنه! دهن منو سرویس داره میکنه خدایی!

خوشم میاد از رو نمیری اخوی جان
سر خر رو کج کن همون طرفی که روزها مشغولش هستی تا شبها راحت بخوابی.

مرجان شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:46 ق.ظ http://kavir-semnan.com

چرا میندازى گردن این مثى بیچاره، دیدى چى نوشته میگه جلو کباب، این الان طفلک جلوش کباب شده !!! من دنبال کهییر میگردم، اون قرار بود واسطه باشه آقا در رفته که رفته. شاید هم دوباره ترب شده نمیدونم، نه ثابت نه همراه. من تقصیرى نداارم.

البته من سالهاست که که در باب هوش نسوان با ملت درگیرم و خوشحال شدم که مثالی به مثالهای بنده افزودید.
خدا رو شکر شما خبر نداری که تلفن در سرزمین ما دچار اختلال است؟
جهت اطلاع عرض می‌کنم که واسطه محترم با امکاناتی از قبیل ایمیل، وبلاگ، کامنت، صورت-کتاب و ... قابل دسترسی است و اسناد در دسترس بودنش(و ایضا در ارتباط بودنش) هم موجود، پس مرحمت فرموده خالی نبندید.

مثانه بیقرار یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ق.ظ

مرجان جان من که به زبان بیگانه و وطنی نوشتم چلو کباب! حالا شما تو این هیروبیری اوون دوتا نقطه ورپریده را چسبیدی؟! از تو بعید بودااا! درضمن جلوی بنده فعلا در دیگ زودپز داره بخار میگیره!هنوز کباب نشده دی:
یمخ جان من آخه با این مرجان که دشمنی ندارم چرا باید بهش فشار بیارم؟ا ولکن در مورذ بقیه دشمنان سنگر را کماکان حفظ کرده ام!

مثی آرام جانم
بانوی موصوف فقط دنبال دست‌آویزی برای فرار از ادای دینش میگرده، جای تعجبی نداره که ناخواسته(و شاید خواسته) نقطه‌ها رو ندیده گرفته که دست‌اویزش خوش‌دست‌تر باشه.
انشالله با چانه‌زنی از بالا و فشار از پایین دشمنان به زانو درمیان و خدا رو چه دیدی، شاید بعضی‌هاشون! به سجده بیفتن.

رز یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ق.ظ http://www.rosaceous.blogfa.com/

واقعا که، می بینی چه آدمایی پیدا می شن، آدم دیگه نمی دونه به کی باید اعتماد کنه، فککککککککککککک کن ، شرط ببندی و به روی مبارک نیاره، واه واه واه :D

اوقور به خیر
جایتان خالیست، منتظر بودم اولین نفر در شرط‌بندی باشید چون حسب موارد قبلی تجربه شگرفی در سر خوردن و دبه کردن شرط باخته دارید بانو.

رز یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ق.ظ http://www.rosaceous.blogfa.com/

اگه بگم من حتی ۵شنبه ، جمعه هم سرکار بودم، باور می کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طبیعتا نه
البته این احتمال که ممکنه ۵شنبه و جمعه مهمون داشتین و برای فرار از پذیرایی از مهمانها در محل کار پناهنده شده باشید هست.

خاتون سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ب.ظ http://xatoun.blogfa.com

لبخند بزنید
شما در مقابل دوربین مخفی زندگی قرار دارید

بانو من که اینو میدونم
اینو برای شما نوشتم که برگه‌های رای رو جدی گرفتید و حرص خوردید.

خاتون چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ب.ظ

مرسی که حواست به ما هست و دلت واسه ماها می سوزه که رأی دادیم و حرص می خوریم
حالا این چلو کبابه نوش جان شد؟ دیدم هنوز هم پاپی قضیه هستی. شما راستی راستی این چلو کباب از گلوی مبارکت پائین می ره وقتی ما این همه حرص خوردیم و ... :)

۱ - تا حالا دو نفر که شرط رو باخته بودند ادای دین کرده‌اند و صد البته نه بلاگر بوده‌اند و نه از جماعت نسوان. ظاهرا بلاگریت و نسوانیت دو نشانه‌ی بارز افراد دبه‌مدار است.
۲ - اصولا وقتی بقیه حرص میخورن من بهتر چلوکباب میخورم.

پنج عصر چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.bilas.blogfa.com

اینم یه جورشه دیگه...

قربون آدم چیز فهم.

آتیش پاره چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ب.ظ http://miss-atishpare.blogsky.com

ببین اقاهه! از خر شیطون بیا پایین برو سوار بز خودت شو دیگه!! مایکل مرد٬ روز پدر شد٬ اعتکاف شد٬ گردو غبار کل هیکل مملکتو عاشقونه گرفت بغلش٬ ۱۸ تیر شد٬ از آسمون سنگ اومد٬ زلزله و سیل شد تو هنوز گیر اون شرط نصفه نیمتی؟!D:
تاریخ انقضای شرط و شروطت گذشت میخواستی بجنبی زودتر وصولش کنی!! این واست تجربه بشه واسه ۴ سال بعدی! D:

ببین دختره، شرطی که بسته شده تاریخ انقضاء نداره، اگه تا حالا شر راه ننداختم از آقایی‌ام بوده.
بترسید از زمانی که آقایی‌ام به سر برسد و همچون نسوان آکله بر شما بتازم.

آرسینه چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.vooska.blogfa.com

[گل]
باشه دیگه نمیرم نت!
در ضمن من یه شهرستانی !هستم ۹۱۲ ام کجا بود !که ایرانسل و بقیه روبی کلاسی بدونم ؟
من ۹۱۸ هستم
اگه این نت نباشه من چه جوری بفهمم چه خبره ؟

[نازی][نازی]
خب عیب نداره، گریه نکن، تو اصلا هرچی دلت میخواد رو بزن به برق، فقط حواست باشه میخ و پیچ رو تو پریز نزنی که برق بگیرتت.
ضمنا اگه یه فیدخوان برای خودت راه بندازی خبرهای نت فوری‌تر به دستت میرسه.

[ بدون نام ] یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ق.ظ

چرا نمی نویسید دیگر؟؟؟

شرمنده اما دیگ به دیگ میگه روت سیاه، شما تو این گرما حس نداری اسم و نشونی بنویسی اونوقت انتظار داری من بشینم پست بنویسم؟

کاملیا یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ

من بودم
از پریشونی مادر جان

اتفاقا منم از گرما پریشونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد