و این است عشق

 یعنی واقعا معشوقی به این عاشقی دیدین که بتونه با صاحب این عکس سر بکنه؟ دلتون بسوزه

نظرات 9 + ارسال نظر
کاملیا چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:26 ب.ظ

شنیدیم عشق کور می کند!!!

نه تنها کور میکنه که شل و پل هم میکنه

سامی پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ق.ظ

بسوزه پدر عاشقی !!!!
چه‌ها که نمیکنه !!

آره؟

ماهی سیاه کوچولو شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:07 ق.ظ

از آینه کشیدی؟ ;)

عشق از اینم مزخرفتره.. چون اصلا وجود نداره ولی دایم براش افسانه می سازند

ای بابا ماهی جان افسانه کجا بود، این خود عشقه که باعث شده معشوق منو اینطوری نقاشی کنه و باهام سر کنه.

خاتون یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:54 ب.ظ http://xatoun.blogfa.com


حالا این یعنی شمائین؟
خوش به حالتون چه معشوق عاشقی دارین. دست گلشون درد نکنه لااقل ایشون تو سال جدید (که دیگه داره به نصفه هاش هم می رسه) یه افشاگری کردن :)

قرار بود شما بعد سال تحویل یه افشاگری داشته باشین. یادمون نرفته که؟ :)

راست گفتین‌ها یادم نبود قراره بود افشاگری کنم، البته از این افشاگرانه‌تر فکر نکنم بشه، فقط کافیه کمی از تخیل‌تان کمک بگیرید، معشوقم نقاشه، طرح منو کشیده، منم خیلی خوش‌تیپ هستم، خیلی هم با معشوقم عاشق و معشوقیم.

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ب.ظ

اره عزیزم، این فقط عشقه که معشوقتو مجبور می کنه که هنوزم عاشق چنین تیکه ای باشه! ;)

می دونی عشق جزیی لاینفک همراهشه که تا اون هست، به عشق دوام می بخشه و اونم حماقته..

راستی معشوقت احتمالا 3 ساله نیست؟ تابلوه که تو رو برای تکلیف مهدشون نقاشی کرده ;))

اعتراف کن ماهی جون، اعتراف کن که حسودیت شده دیگه..

معشوق من ۳ ساله نیست اما کودک درونش خیلی گوگولی مگولیه

ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ب.ظ

اره والا حسودی هم داره! آخه تو دنیای ماهی ها من از کجا برم معشوق چاق سیگاری کچل پیدا کنم!!

می گم این کودک درون معشوقت زیادی گوگولی مگولیه! بهش بگو کودکشو همیشه پوشک ببنده، یه موقع خرابکاری بار نیاد!

ای بابا ماهی جان هنوز نگرفتی ماجرا رو که
تو قرار نیست که معشوق چاق و سیگاری و کچل پیدا کنی که، تو باید کچل و چاق و سیگاری باشی و یک معشوقی داشته باشی که نقاشی بلد باشه و بیاد عکستو بکشه و عاشقت هم بمونه، افتاد؟

خرابکاری معشوق هم نگرانی نداره ماهی جون، لباسهاشو میشورم براش و پاک میشه، فضولات شستشو هم میره تو فاضلاب و اینجا هم که هستیم فاضلاب میریزه تو دریا و آبزیان(دور از جون ماهیا ولی چاره‌ای نیست) از مواد آلی‌اش مستفیض میشن.

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ق.ظ

ای بابا، تو هنوز نگرفتی ماجرا رو!!! خب، هر عاشق و معشوقی نسبت به طرف دیگه ماجرا هم عاشق حساب می یان و هم معشوق!! تو هم طرف عاشق ماجرایی و هم طرف معشوق ماجرا و اونم همین قیاسو نسبت به تو داره..

منم می تونم عاشق یه کچل چاق سیگاری باشمو ازش نقاشی کوبیسم بکشم و اون معشوقم حساب بیاد و در عین حال که اونم عاشق شاه ماهی ای مثل منه ;)) ، من معشوقش باشم.. کشتی منو! حالا گرفتی؟؟

اره بیچاره ماهی هایی که به دریاهای کوچیک اکتفا کنن و ساحل امن، اکتفا کنن. معلومه که جز فاضلاب نصیبشون نمی شه.. ولی من تو اقیانوس زندگی می کنم.. ته گودال ماریان..

ماهی جون قرار نبود راست نگی دیگه، آی-پی ثبت شده‌ات نشون میده که از اینترنت امیدان در ایران استفاده میکنی اونوقت چطوری میتونی ته گودال ماریان نزدیک فیلیپین باشی آخه؟

ضمنا نظر به کثرت ماهیهای سیاه و کوچولو در بلاگستان منت میگذارید اگر آدرس هم بنویسید.

گورنوشت چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:35 ب.ظ

عشق یه حماقت بزرگه و این هم نشونه ش

اوا خدا مرگم بده کهییر
دهنتو آب بکش
یعنی میگی اینهمه بلاگر محترم که درباره عشق و عاشقی مینویسن احمقهایی بیش نیستند؟

ماهی سیاه کوچولو شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ق.ظ http://mahi-siyahe-kocholo.blogsky.com

عزیزم وقتی تو این مجاز هپروتی می شه من، ماهی سیاه کوچولو باشم، چطور نمی شه ته گودال ماریان زندگی کنم؟

راستی حالا خوبه منم بگم آی پی ثبت شده ات تو رو از کجا نشون می ده؟

آهان، زدی تو خال، "این مجاز هپروتی" کل مطلب رو میرسونه پس بر من و معشوق حرجی نیست.

افشاگری آی‌پی من که مشکلی نداره، من ادعا نکردم که از چاله هرز آپ میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد