این روزها

این روزها همه در نهایت خضوع!! و خشوع!! و کاملا بی‌تفاوت!! لوگوی محبوب‌ترین وبلاگ سال  پرشین بلاگ رو پای پستهاشون میچسبونن، شما چطور؟

نظرات 4 + ارسال نظر
کاملیا شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:26 ب.ظ

چرا اینقدر ویگ می نویسید.

من که نخبه و آی کیو نیستم ولی خواننده پروپا قرص وبلاگتونم.

رحم کنین...

دیر به دبر آپ می کنین و یاد ما که نمی کنین، وقتی هم می آیین اینطوری...
عادلانه نیست...

اول اینکه این "ویگ" یعنی چی؟ لغت فرنگیه(در راستای شرکت در دوره‌های زبان)؟

دوم اینکه شما مگه فقط اینجا رو میخونی؟ جاهای دیگه که سر بزنی لوگوی "انتخاب وبلاگ برتر" رو پای پستهای ملت میبینی والله.

سوم اینکه اگه در وبلاگتان کمتر از ارتحال و فلاکت نسوان بنویسید خب آدم رغبت میکنه کامنت بذاره خب.

مرجان شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:47 ب.ظ http://kavir-semnan.com

آى گفتى یمخ، آى گفتى یمخ، قربون دهنت، رفتن نشستن اون ور دنیا، با جنبش سبز که مخالفت علنى میکنند، چهار تا پست شخمى قربون صدقه کانادا هم مینویسند ، خیلى خودشون رو میکشن یک 4 تا پست آبکى رزومه نویسى هم میذارند، بعد با پر رویى ( همون خضوع و خشوع شما در دیکشنرى واقعى ) لوگوى راى گیرى هم میذارند زیر مطالبشون، حتما هم توقع دارند کسى بره بهشون راى بده دیگه، والا که این وبخ جماعت رویى دارند ماشا الله !! حالا خوبه بچه شهرستانه تحفه ، اگر مثل شما تهرونى بود که دیگه هیچى واویلاااا

پ.ن اینهمه مردم حرفهاى بالا رو گفتن ، گفتم بذار یکبار خودم به خودم بگم ببینم چه مزه اى داره، دیدم نه بابا خوشمزه است :)

این روزها همه سعی در بروز حس خوشمزگی در جهت القای حس cool بودن در راستای ایجاد کثرت آراء هستند، شما چطور؟

[ بدون نام ] شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ب.ظ

؛این روزها همه سعی در بروز حس خوشمزگی در جهت القای حس cool بودن در راستای ایجاد کثرت آراء هستند، شما چطور؟؛

اى بابا برادر از قدیم گفتن، خواهى نشوى رسوا همرنگ جماعت شو، حالا که همه دارند در جهت بروز حس خوشمزگى تلاش میکنند، من هم حتما اینکار رو میکنم. این که خوبه تازه خیلییییییییییییییى کارهاى دیگه هم میکنم که راى بیارم که اگر نیاوردم جنبش راه بندازم بگم راى منو پس بده، یا راى منو دزدیدن دارند باهاش پز میدن، خلاصه که من شدیدا تابع این قانون حس همرنگى با جماعت هستم. پس جواب سوال شما که گفتید شما چه طور، میشه منم همینطور :))

اینکه پاى پست جدیدم لوگو رو نذاشتم هیچ هیچ هیچ ربطى به این پست شما نداشت :))

شما مختارید هرکاری دوست دارید بکنید فقط یادتون نره اولا هرچه زودتر بدهیتون رو پرداخت کنید و خدایی نکرده اونرو موکول به دریافت جایزه‌ی وبلاگ برتر نکنید ثانیا در ارائه خییییییییییییییییییییییلی کارهای دیگه احتیاط کنید.

مرجان شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ http://kavir-semnan.com

اووووووپس کامنت قبلى یادم رفت اسم و آدرس وبلاگم رو بذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد