آمبولانس یا آمبوووولانس؟




نظرات 8 + ارسال نظر
کاملیا سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ب.ظ

n. ambulance, motor vehicle which has medical facilities and transports patients to the hospital

خدا با ماست!!!

مکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین

بابا بچه مسلمون
اما گناه داشت خب بنده خدا

رها چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ق.ظ http://radiocity.blogfa.com/

عکس منتخب شما مثل بمب ترکیده، هرجا سر می‌زنم این عکس رو گذاشتن :)))

همینه دیگه، اما هیششششکی قدر این یمخ رو نمیدونه که.

رها چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ق.ظ http://radiocity.blogfa.com/

حرف اصلی‌ام رو یادم رفت بنویسم P-:
عکسی که گذاشتی بزرگه و از قالب وبلاگ زده بیرون.

بی خیال بانو
قرار نیست مارو تو قالب وبلاگ چال کنن که

یه زن جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ب.ظ http://me-justawoman.blogsky.com

عجب با مسما بود این ترکیب برای اون خدابیامرز :)

انگاری سفارشی از آکسفورد فرستاده بودن برای حمل اون بنده خدا.

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 ب.ظ

من بانمک ترین تیترشو در سایت بالاترین این طوری دیده بودم:
"کردان که باشی حتی در تشییع جنازه ات سوژه می شی"
حالا دیگه نمی دونم کدومتون زودتر فرستادید روی نت ;)

نمیدونم. از اونجایی که خوندن بالاترین مورمورم میکنه اصلا نمیخونش اما یحتمل تاریخ و ساعت باید داشته باشه دیگه

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ب.ظ

آره می شه تاریخ و ساعتشو پیدا کرد ولی اولا به زحمتش نمی ارزه که با این سرعت مسخره اینترنت بخوایم بریم بین صفحات بالاترین بگردیم و ثانیا حالا مثلا اثبات شد تو اول فرستادی یا یکی دیگه، واقعا چه اهمیتی داره؟

مقدار اهمیتشو نمیدونم ولی یحتمل اونقدری بوده که در کامنت قبلی به تقدم و تاخر انتشارش اشاره کردین دیگه

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ

من رو حساب پاسخت به کامنت بالایی:

"همینه دیگه، اما هیششششکی قدر این یمخ رو نمیدونه که."

حدس زدم واسه خودت مهمه قدرت دونسته بشه ولی واسه من این چیزا مهم نیست.

یه چیزی بگم؟ البته می گما ولی می دونم بعدش کله ماهی کنده شده ;)
من متوجه شدم تو زیادی اهل جر و بحثی. البته بیشتر قسمت جرش! گاهی احساس می کنم تو حرفات گارد دعوا داری. البته شاید از نظر دادن من خوشت نمی یاد که من این طوری احساس می کنم. هیچی. اصلا ولش. بفراموش برادر جان

شما خودتو اصصصصصلا ناراحت نکن
1 - اونهایی که یمخ رو میشناسن میدونن که هنوز مادر نزاده کسی که بتونه یمخ رو عصبانی کنه
2 - ایضا میدونن که یمخ دوست داره کل بندازه و طرفشو دراز کنه
3 - ایضا میدونن یمخ میگرده و با جنبه‌ها رو برای کل انداختن پیدا میکنه و سعی میکنه هیچ وقت از دایره‌ی ادب(البته دایره مورد نظر خودش) خارج نشه
4 - ایضا میدونن به جد اعتقاد داره که نسوان درباره‌ی هوش خودشون دچار خطا هستند
5 - ایضا میدونن به ندرت از آیکونهای پرانتزدار استفاده میکنه
6 - ایضا میدونن ضعیف کش نیست
7 - ایضا میدونن که خیلی چیزها رو درباره یمخ نمیدونن
8 - ایضا میدونن ماهیهای خوراکی رو بیشتر از ماهیهای تزئینی دوست داره
9 - اصلا ولش. بفراموش ماهی سیاه کوووچووولوووووو

ماهی سیاه کوچولو پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ق.ظ

1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 و 7 و 8 و 9 به کنار چون واسم حاشیه هایی بودند که نصفشون کاملا بی ربط.

و اما اصل:
حیف که اینجا کسی منو نمی شناسه وگرنه می دونستند فلسفه زندگی من "این هم بگذره" و مطمئن اصصصصصلا ناراحت نمی شم.

خسته نباشید خب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد